וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה את בילבאו 1:2

העטלפים המשיכו במומנטום ופתחו פער של 4 נקודות בפסגה. אדוריץ (11) ו-ויסנטה (92) הבקיעו, גבילונדו רק צימק (93)

אמנם מדובר במצב זמני, אבל סביר להניח כי גם האופטימיים שבאנשי ולנסיה לא האמינו שאחרי שישה מחזורים, תוליך הקבוצה את הליגה הספרדית בפער של ארבע נקודות. למרות זאת, רשמו הערב (שבת) העטלפים את ניצחונם החמישי העונה, כשגברו 1:2 על אתלטיק בילבאו, 24 שעות לפני שברצלונה, ריאל מדריד ו-ויאריאל וינסו לצמק את הפער.

באמצע השבוע נחלה קבוצתו של אונאי אמרי הפסד דרמטי למנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, בעוד הערב היא הוכיחה שבליגה הספרדית מדובר בסיפור אחר לגמרי. אחרי החמצות מוקדמות של רוברטו סולדאדו וחואן מאטה הגיע אריץ אדוריץ, וסיים מבצע מצוין אותו התחיל פבלו הרננדז והמשיך סולדאדו כדי לקבוע 0:1 למארחת בדקה ה-11.

הקצב המהיר נמשך גם בדקות הבאות, כאשר אדוריץ רשם שתי החמצות גדולות במהלך המחצית הראשונה, בעוד מנגד גם בילבאו לא היתה רחוקה מלמצוא את הרשת. אלא שחלומותיהם של הבאסקים למצוא את השוויון נמוגו סופית בתוספת הזמן, כאשר שיתוף פעולה בין צמד המחליפים, אלחנדרו דומינגז ו-ויסנטה, הסתיים בשער של השני, שקבע 0:2. לבילבאו לא נותר היה אלא לחפש בכל זאת שער ניחומים, ולמצוא אותו עם בעיטה חופשית נפלאה של איגור גבילונדו, שלא הותירה לסזאר שום סיכוי. אלא ששם זה נגמר. העטלפים מנצחים 1:2, וממשיכים לשמור על מאזן נפלא מול בילבאו במסטאיה: 16 נצחונות מ-21 המשחקים האחרונים.

משחקים נוספים:

סראגוסה - ספורטינג חיחון 2:2
לסראגוסה: פלורן סינמה-פונגול (56 ו-61). לחיחון: איבן אוברדוביץ' (עצמי, 33), דייגו קסטרו (49 בפנדל)

ריאל סוסיאדד - אספניול 0:1
לסוסיאדד: חואן פורלין (עצמי, 85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully