וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר בגמר טורניר הזוגות בטוקיו

הישראלית ובת זוגתה הסינית יפגשו בגמר הטורניר היוקרתי את בנסונבה וסטריקובה הצ'כיות. ארליך ומלצר בגמר טורניר בנגקוק

לאחר שניצלה את פרישתה של אגניישקה רדוואנסקה אמש כדי להעפיל לחצי גמר טורניר טוקיו (סך פרסים: 2 מיליון דולר), ניצחה הבוקר (שישי) קרוליין ווזניאקי בכוחות עצמה והיא רחוקה כעת משחק אחד מהתואר המכובד. הדנית המצוינת גברה בחצי גמר הטורניר 2:6, 7:6, 4:6 על ויקטוריה אזרנקה, ובשלב הבא היא תפגוש את אלנה דמנטייבה, שניצחה 4:6, 5:7 את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקית.

"אחרי המערכה הראשונה הסט השני היה מאוד צמוד", הודתה ווזניאקי בסיום. "השגתי את השבירה במערכה השלישית, וזה היה משחק חדש", הוסיפה הדנית הצעירה, שנאלצה להתמודד עם טניס עצבני וקולני במיוחד של אזרנקה למשך שעה ו-51 דקות. אם תזכה בטורניר טוקיו ותגיע לפחות לרבע גמר טורניר בייג'ינג שייצא לדרך בשבוע הבא, תעקוף ווזניאקי את סרינה וויליאמס בראש הדירוג העולמי.

* בגמר טורניר הזוגות עלו שחר פאר ופנג שוואי הסינית לגמר, לאחר שגברו 4:6, 7:5, 5:10 על ליזל הובר האמריקאית ויאן ז'נג הטייוואנית. המשוכה הבאה שעומדת בפני הישראלית והסינית תהיה בדמות מפגש עם איבטה בנסובה בורבורה זלהובה סטריקובה הצ'כיות. בשבוע הבא תפגוש פאר את סאן שנגן (262 בעולם) בסיבוב הראשון של טורניר בייג'ינג.

* יוני ארליך ויורגן מלצר, שנאבקו במפגש הדייויס האחרון בין ישראל ואוסטריה, העפילו לגמר טורניר בנגקוק, כאשר ניצחו 1:6, 4:6 את רוסי דימיטרי טורסונוב הרוסי וטאופינג וואצ'יראמוונג התאילנדי. בגמר יפגשו הצמד הישראלי-אוסטרי את ויקטור טרויצקי הסרבי וכריסטופר קאס הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully