וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "וויד ולברון הם כמו שני טיטאנים"

מאמן מיאמי אוהב את מה שרואה באימוני טרום העונה. ג'יימס התייחס לראשונה לביקורות הרבות: "היו בהם מניע גזעני"

את מחנה האימונים שלה החליטה מיאמי היט לערוך בבסיס צבאי, אולי במטרה להסתגר מהתקשורת. אלא שגדודי עיתונאים מקיפים את הקבוצה בימים האחרונים, והלילה (בין חמישי לשישי) התפרסם בארצות הברית חלק מראיון שהעניק לברון ג'יימס לרשת CNN, ובה הוא מתייחס לראשונה לספיישל הטלוויזיוני בו בישר לעולם על החלטתו לעבור לפלורידה. לברון נשאל האם בביקורת הרבה יש מוטיב גזעני, והשיב: "אני חושב שכן. תמיד יש מניע גזעני".

24 שעות לאחר שחלק מדבריו הודלפו לתקשורת, לברון השתדל שלא להתייחס שוב לדבריו. "אני לא הולך לחזור בי. עניתי על השאלה, אבל אני חושב שאנשים מייחסים לזה יותר מדי חשיבות. אמרתי מה שאמרתי וצריך להמשיך הלאה". חברו החדש של לברון לקבוצה, דווין וויד, התייחס לנושא גם כן כשאמר: "אפשר להתייחס לגזענות בהקשר לכל דבר בעולם. הביקורת שלברון קיבל מצערת אותי".

בינתיים, כאמור, ההיט מנסים להתחבר במטרה להגיע מוכנים למשחק טרום העונה הראשון שלהם, מול דטרויט ביום שלישי. אריק ספולסטרה, מאמן הקבוצה, נשמע מרוצה למדי לצפות בלברון ובוויד מתאמנים. "הם כמו שני טיטאנים - אף אחד לא הולך אחורה". הערב תקיים הקבוצה משחק אימון פנימי שישודר בטלוויזיה האמריקאית, כאשר ג'יימס ופלאש ישחקו אחד נגד השני. לברון כבר לא יכול לחכות: "אני ודווין רוצים לנצח, ונעשה כל מה שצריך. אנחנו שונאים להפסיד, וראיתם את זה במפגשים של קליבלנד מול מיאמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully