וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון מחרים את התקשורת

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד טוען כי הדברים שאמר על טורס הוצאו מהקשרם, ולא יתראיין בחודש הקרוב. פרדיננד מחכה לסנדרלנד

היחסים בין אלכס פרגוסון והתקשורת האנגלית מעולם לא היו בגדר סיפור אהבה, אך הבוקר (שישי) מתברר כי הם הגיעו לשיא שלילי מסוים, כאשר המנג'ר הוותיק של מנצ'סטר יונייטד החליט להחרים את גדודי העיתונאים הבריטיים לחודש הקרוב. הצעד החריג של סר אלכס הגיע בעקבות הדברים שאמר על פרננדו טורס, שלטענתו הוצאו מהקשרם כאשר חלק מהעיתונים דיווחו כי פרגוסון קרא לחלוצה הספרדי של ליברפול "רמאי". צעדו הראשון של המנג'ר הסקוטי הוותיק היה לבטל את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול סנדרלנד שהיתה מתוכננת לבוקר יום שישי, והוא לא צפוי להתבטא בתקשורת האנגלית בחודש הקרוב.

בינתיים, קבוצתו של סר אלכס מתכוננת למשחק באצטדיון האור בנסיון לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה. "העונות בהן לא לקחנו אליפות היו אלה שנתנו לקבוצות האחרות פור בהתחלה", אמר בלם הקבוצה, ריו פרדיננד, שחזר מפציעה ושיחק ב-0:1 של יונייטד על ולנסיה בליגת האלופות באמצע השבוע. "עם זאת, הפער מצ'לסי הוא רק שלוש נקודות, ואני לא חושב שמדובר בהבדל גדול בשלב כזה של העונה. כל עוד ניכנס לעניינים ונתחיל לנצח, נהיה בסדר".

באשר לבריאותו שלו, נשמע הבלם בן ה-31 בטוח למדי. "אני יכול לשחק שני משחקים ברציפות. ברור שאני צריך לשחק, הייתי בחוץ כל כך הרבה זמן, אבל אעשה מה שהמאמן יבקש ממני. אני סומך עליו, ויש לו דיעות משלו על כמה אשחק בעתיד. אם הוא ימצא לנכון לשלב אותי בשבת, אהיה מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully