וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: זיו חולה, גפני תורגל במקומו

30.9.2010 / 19:23

המגן השמאלי לא התאמן וייבדק שוב ביום שישי, גפני צפוי להחליפו. מדוניאנין כשיר ויפתח בשבת נגד הפועל פתח תקוה

שחקני מכבי תל אביב ערכו הערב את האימון הטקטי לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את הפועל פתח תקוה, ביום שבת, ללא קהל בבלומפילד. סגל כמעט מלא עמד הערב לרשותם של המנג'ר אבי נמני והמאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה, למעט המגן יואב זיו שחלה ולא נכח באימון. האריס מדוניאנין שנפגע ברגלו והוחלף במחצית בנצחון באשדוד, ערך עוד אימון מלא ויפתח בהרכב.

על פי התרגול הערב נראה שבצוות המקצועי מתכוונים לתת אשראי נוסף למרבית שחקני ההרכב שפתחו באשדוד, כאשר רוני גפני תורגל בעמדת המגן השמאלי במקומו של זיו החולה שייבדק שוב מחר ואז יוחלט אם יכלל בסגל בשבת או לא. גל אלברמן, דימיטאר רנגלוב וגיז'רמו ישראלביץ', שנכנסו כמחליפים באשדוד, יחכו שוב להזדמנות מהספסל.

מי שמגביר את קצב האימונים לאחרונה הוא הבלם הברזילאי ניבאלדו, שמחלים מקרע ברצועה הצידית בברכו וצפוי בשבועות הקרובים להשתלב באופן מלא באימוני הקבוצה. אם הכל יילך כשורה, עשוי ניבאלדו להיכלל בסגל הקבוצה בדרבי נגד הפועל תל אביב בעוד כשבועיים וחצי, אם כי, במכבי כבר אמרו מספר פעמים לאחרונה כי לא יאיצו בו ולא יקחו סיכונים עד שיחלים סופית ויחזור לכושר משחק מלא.

בעקבות העובדה שהמשחק יערך ללא קהל, זכר לעונש שספג המועדון בבית הדין המשמעתי, מתארגנים אוהדי הקבוצה לצפייה משותפת בשידור הישיר של המשחק, על גבי מסך ענק, בבית הקפה שנמצא בסמוך לשער 5 בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully