וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ברבע גמר בנגקוק

הספרדי לא התקשה לגבור על רובן במלמנס הבלגי 1:6, 4:6. ורדסקו הודח. ווזניאקי תפגוש את אזרנקה בחצי הגמר בטוקיו

רפאל נדאל שייט היום (חמישי) בקלות לרבע גמר טורניר בנגקוק אחרי ניצחון 1:6, 4:6 על רובן במלמנס. הבלגי הצעיר אמנם הצליח לרשום כמה נקודות יפות במערכה השנייה, אבל לא היווה יריב של ממש למדורג ראשון בטורניר ובעולם.

באותו טורניר נרשמה הפתעה גדולה כשבן ארצו של נדאל והמדורג שני, פרננדו ורדסקו (8 בעולם), נכנע לבנג'מין בקר 6:4, 6:4. הגרמני המרוצה אמר בסיום: "תמיד טוב לנצח מישהו מהעשירייה הראשונה בעולם. זה לא קורה בכל שבוע".

מדורג נוסף שהודח הוא ויקטור טרויצקי הסרבי (7), שפיספס 14 מתוך 15 נקודות השבירה שלו ונכנע 7:6, 6:2 לירקו ניימינן הפיני.

*** בטורניר הנשים בטוקיו (על סך פרסים של 2 מיליון דולר) עלתה קרוליין ווזניאקי לחצי הגמר אחרי שאגניישקה רדוואנסקה הפולניה פרשה במהלך המשחק נגדה. הדנית הצעירה הוליכה 0:5 על חברתה בטובה בשעה שזו חשה כאבים בכף הרגל ולא הצליחה להמשיך. ווזניאקי תפגוש בחצי הגמר את ויקטוריה אזרנקה, שגברה על העולה המפתיעה מהמוקדמות, קוקו וואנדווי האמריקאית, 2:6, 1:6.

אלופת הרולאן גארוס, פרנצ'סקה סקיאבונה, עבדה קשה עד שגברה על קאיה קאנפי 5:7, 6:4, 5:7 והיא תפגוש בחצי הגמר השני את המנצחת בדרבי הרוסי שיפגיש את ורה זבונרבה ואלנה דמנטייבה. שחר פאר ושווי פנג הסינית, עלו לחצי גמר הזוגות אחרי ניצחון 7:5, 1:6, 8:10 על ג'יזלה דולקו ופלביה פנטה ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully