וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דזמון פארמר חתם בעירוני אשקלון

30.9.2010 / 16:47

הפורוורד האמריקאי (29, 1.95), ששיחק בעבר בסיאטל וסן אנטוניו וידוע בבעיות המשמעת שלו, יהיה הזר החמישי בקבוצה

עירוני אשקלון הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי דזמון פארמר שיהיה הזר החמישי של הקבוצה. פארמר שוחרר לאחרונה מקבוצת דניפרו האוקראינית, בה שיתף פעולה עם סטיב ברט ג'וניור, ויגיע לאשקלון עוד הערב. בעקבות היסטוריה של בעיות משמעת, החתימו באשקלון את פארמר על חוזה שמאפשר לקבוצה לחתוך אותו אם יבצע הפרות משמעתיות. פארמר מצטרף לגייב פרואיט, טים פיקט, ראשון טרנר ותומאס טרל בסגל הקבוצה.

פארמר (29, 1.95), בוגר מכללת USC משנת 2004, נחשב לשחקן מגוון מאוד, אך לא הצליח להיבחר בדראפט ה-NBA ויצא לאירופה לאחר תקופה קצרה בליגות החצי מקצועניות בארצות הברית. את עונת 2004/5 פתח באריס סלוניקי, אך שוחרר בעקבות זמן קצר בשל עבירת משמעת וסיים את העונה עם סופוט הפולנית ביורוליג. עונה לאחר מכן שיחק בליגת הפיתוח וסיים בליגת המשנה בספרד. בעונת 2006/7 שיחק פארמר שמונה משחקים במדי סיאטל סופרסוניקס, ומשם המשיך לעונה וחצי נוספות בליגת הפיתוח במדי טולסה.

בעונת 2008/9 קיבל הזדמנות נוספת ב-NBA, כששיחק שלושה משחקים במדי סן אנטוניו, אך כבר בנובמבר עבר לכסף הגדול של ספרטק ולדיוסטוק הרוסית, ממנה שוחרר אחרי חודשיים. את העונה סיים פארמר בזאדאר הקרואטית. בעונה שעברה חזר פארמר לליגת הפיתוח ורשם ב-52 משחקים 23.3 נקודות, 4.6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה כאמור חתם באוקראינה, אך נחתך לאחרונה מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully