וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ': "יש לי את הרעב לשוב למגרשים"

שוער מכבי חיפה התייחס למצבו: "לא ברור מה מקור הכאב ומתי אשוב. איני רוצה לסגור את הקריירה עם זיכרון אובדן האליפות"

הדיווחים החוזרים ונשנים באשר למצבו הרפואי והמשך דרכו המקצועית, גרמו לניר דוידוביץ' להעמיד דברים על דיוקם ולהסביר מה מצבו כרגע. כזכור, השוער בן ה-34 נעדר מהמגרשים כבר כמעט חמישה חודשים, ואחרי בדיקת MRI שנערכה לו התברר כי ייעדר חודש נוסף לפחות, כאשר הכאבים לא מרפים ממנו ומקשים עליו לשוב אל בין קורות מכבי חיפה.

"ידיעות שיוצאות במקומות כאלה ואחרים הן לא באחריותי", אמר היום (חמישי) דוידוביץ' לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "המצב כרגע לא כל כך ברור כי לא מזהים את מקור הכאב. אני נעזר בצוות הרפואי שלנו ובאנשים מבחוץ על מנת לחזור, אבל גם לי וגם לצוות הרפואי אין הערכת מצב לגבי מועד החזרה. אנחנו מנסים עוד טיפול, עוד בדיקה, ומקווים לעלות על פשר הבעיה".

דוידוביץ' הודה כי הפעם ההתאוששות קשה יותר: "ברור שהגיל עושה את שלו, הגוף עבר הרבה במהלך הקריירה. אני עובד קשה כל הזמן, אפילו יותר קשה כשאני פצוע. לא חושב שיש שחקן כדורגל ששיחק עם כל כך הרבה פציעות כמו שאני שיחקתי, שעבר כל כך הרבה ניתוחים והצליח לחזור מהם לרמות הכי גבוהות. אני עושה את המאמץ הכי גדול כדי לחזור, יש לי את הרצון והרעב לשוב למגרשים. אני לא רוצה לסגור את הקריירה שלי עם הזיכרון המר מהעונה שעברה. אני אופטימי, לא נשבר וממשיך לעבוד חזק".

על הרהורי הפרישה אמר דוידוביץ': "ברור שכשהגוף כואב עוברות מחשבות על פרישה, אבל מי שנמצא בספורט הרבה שנים והחיידק הזה נמצא אצלו בדם לא מוכן לוותר כל כך מהר. מגיל 22 אני סובל בצורה כזו או אחרת מפציעות. עברתי הכל בכדורגל עם מכבי חיפה, גם אם לא יצאתי לאירופה. הסיפוק שלי במה שהשגתי עם מכבי חיפה באירופה הרבה יותר גדול ממה שהיה אם הייתי נמצא בקבוצה אחרת מחוץ לארץ. אני רוצה להשתתף שוב במפעלים האירופיים ולפרוש רק אחרי שמיציתי הכל".

על מחליפו אמיר אדרי והבעייתיות שלו בכדורי הגובה, אמר השוער הוותיק: "החכמה היא לא לחזור על אותה טעות. זה מה שכל מאמן שוערים יגיד לשוער. זו העצה היחידה שלי אליו כי באמת יש לו נתונים טובים, הוא עובד קשה באימונים ומבין את התפקיד של השוער. גם השוער של הפועל תל אביב מקבל גולים באשמתו. זה קורה. אין לי ספק שאמיר עוד ישתפר. למכבי חיפה יש גם שוער כמו תום אלמדון, שלא אמר את המילה האחרונה. קבוצות שלא לוקחות אותו מפסידות, ובגדול".

דוידוביץ' סיכם את דבריו עם תקווה גדולה לשוב בקרוב כמה שיותר מהר לשחק כדורגל: "אני רוצה להאמין שאחזור כבר בעונה הזו. אני מחכה ליום שבו אעלה למגרש ולא יהיו לי כל כך הרבה מגבלות בתנועה כמו עכשיו. כרגע יש למכבי חיפה שוערים טובים שעושים עבודה טובה ואפשר לסמוך עליהם. יש לנו קבוצה צעירה שזקוקה לעידוד ולתמיכה ואני מקווה שהקהל ימשיך להיות שם בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully