וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך עוצרים את מסי? בכל מחיר

מאיורקה של מיכאל לאודרופ תגיע לקאמפ נואו של ברצלונה, וקווין גארסיה חושב איך להגן: "אסור לי לאפשר לו אינץ' חופשי"

מאיורקה ודודו אוואט מתכוננים לקראת המפגש שלהם ביום ראשון (19:00) בליגה בקאמפ נואו נגד אלופת ספרד, ברצלונה, והכוכב הקטן-גדול שלה, לאונל מסי. נראה שגם הקבוצה מהאי לא תחוס על הארגנטינאי השברירי, כך לפחות אם לשפוט לפי דבריו של השחקן הצעיר של מאיורקה, המגן השמאלי קווין גארסיה. "מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם, המטרה שלנו במשחק תהיה לעצור אותו.

"אסור לנו להותיר רווחים בהגנה", הוסיף גארסיה לגבי הטקטיקה המתוכננת של הקבוצה האדומה, "ואני חייב להיות מרוכז במשך כל המשחק ולא לאפשר לו אינץ' חופשי. כדורגל זה ספורט עם מגע, אפשר לבעוט, אבל לא להגזים בצורה אלימה מדי".

כזכור, רק אמש (רביעי) שב מסי מפציעה בקרסולו, לאחר 10 ימים בחוץ. החלוץ הארנגטינאי נפצע במשחק החוץ של בארסה נגד אתלטיקו מדריד כאשר תומאס אויפאלושי הצ'כי דרך בגסות על רגלו של השחקן. מסי נכנס כמחליף בדקה ה-61 במשחק התיקו 1:1 של הקבוצה בליגת האלופות נגד רובין קאזאן ברוסיה, אך לא הצליח להביא לשער הניצחון. נראה שגם נגד מאיורקה הוא יצטרך, מעבר ללהבקיע ולבשל, גם לשמור על הרגליים שלו.

מי שיעשה סוג של קאמבק מרגש למגרש בקמאפ נואו הוא מאמנה של מאיורקה, מיכאל לאודרופ. הדני הבינלאומי לשעבר היה שותף לקבוצה הגדולה של בארסה, שכונתה 'דרים טים'. הוא שיחק בקטלוניה חמש שנים (בין 1989 ל-1994) וזכה עם בארסה בארבע אליפויות וגביע ספרדי אחד וכן בגביע האלופות הראשון של ברצלונה בשנת 1992.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully