וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי ופברגאס מחוץ לסגל של ספרד

שני הקשרים מחלימים מפציעות ולא נקראו למשחקים מול ליטא וסקוטלנד. גורקוף ופאייה בסגל הצרפתי, טולאלן שוב לא זומן

בשבוע הבא ייערכו משחקי המחזור השלישי והרביעי במוקדמות יורו 2012, וסגלה של אלופת העולם ספרד פורסם היום (חמישי). המאמן ויסנטה דל בוסקה נאלץ להשאיר בחוץ לקראת המשחקים מול ליטא (בית) וסקוטלנד (חוץ) את צ'אבי וססק פברגאס הפצועים, וכך גם את הבלם ראול אלביול.

קשרה המצוין של ברצלונה סובל מפציעה באכילס והתבקש לנוח, בעוד פברגאס מתאושש מפגיעה בשריר הירך האחורי וזקוק לזמן החלמה נוסף. דל בוסקה לא זימן קשרים במקומם, ומקווה שהסגל הנוכחי יספיק כדי להביא שלוש נקודות מול ליטא בעירו סלמנקה ולנצח גם בגלאזגו ארבעה ימים לאחר מכן.

"יש לנו שני משחקים חשובים ומסוכנים מאוד", אמר דל בוסקה במסיבת העיתונאים בה פרסם את הסגל. "ליטא היא נבחרת מסודרת שלא משאירה מרווחים במרכז המגרש. סקוטלנד, שתשחק בביתה, היא יריבה קשוחה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו למעוד ומכינים עצמנו למבחן קשה".

הסגל המלא:

שוערים: איקר קסיאס (ריאל מדריד), ויקטור ואלדס (ברצלונה), פפה ריינה (ליברפול).

הגנה: אלברו ארבלואה (ריאל מדריד), ג'רארד פיקה (ברצלונה), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), קרלס פויול (ברצלונה), קרלוס מארצ'נה (ויאריאל), נאצ'ו מונריאל (אוסאסונה), ז'ואן קפדווילה (ויאריאל).

קישור: צ'אבי אלונסו (ריאל מדריד), סרחיו בוסקטס (ברצלונה), אנדרס אינייסטה (ברצלונה), סנטי קאסורלה (ויאריאל), חסוס נבאס (סביליה), דויד סילבה (מנצ'סטר סיטי).

התקפה: פדרו (ברצלונה), דויד וייה (ברצלונה), פרננדו טורס (ליברפול), פרננדו יורנטה (אתלטיק בילבאו).

צרפת: זימון בכורה לפאייה, גורקוף חזר

גם לורן בלאן, מאמן נבחרת צרפת, חשף היום את הסגל של הטריקולור לקראת המשחקים מול לוקסמבורג ורומניה במוקדמות היורו. חזרתו של ז'רמי טולאלן לעמדת הקשר האחורי בליון טרם שכנעה את המאמן הלאומי, שהעדיף לוותר על שירותיו בשלב זה. גם חבריו לקבוצה, אנתוני רבייר ועלי סיסוקו, לא קיבלו זימון מחודש. בניגוד אליהם, הפליימייקר יוהאן גורקוף, שסיים לרצות עונש הרחקה בן שני משחקים, שב לסגל בעקבות חסרונו של פרנק ריברי הפצוע.

ההפתעה הגדולה של בלאן הייתה הכללתו של מלך שערי הליגה, דימיטרי פאייה מסנט אטיין, שזכה לזימון בכורה. גם הקפטן של מוליכת הטבלה המפתיעה, בלייס מטוידי, נמצא בפנים. לורן קוסיילני, בלמה של ארסנל, היה ברשימת ההמתנה כמו גם עמיתו לקבוצה סבסטיאן סקילאצ'י, אך שניהם נותרו בחוץ הפעם, כשבלאן מתכוון להמשיך עם אדיל ראמי ופיליפ מקסס כבלמים בהרכב.

הסגל המלא:

שוערים: הוגו לוריס (ליון), סטיב מנדאנדה (מארסיי), סדריק קראסו (בורדו).

הגנה: בקארי סאניה (ארסנל), ממאדו סאקו (פריס סן ז'רמן), אדיל ראמי (ליל), פיליפ מקסס (רומא), בנואה טרמולינאס (בורדו), גאל קלישי (ארסנל).

קשרים: לסאנה דיארה (ריאל מדריד), אלו דיארה (בורדו), יאן מ'ווילה (ראן), אבו דיאבי (ארסנל), מתיו ולבואנה (מארסיי), סמיר נאסרי (ארסנל), יוהאן גורקוף (ליון), פלורן מאלודה (צ'לסי).

התקפה: קווין גמיירו (לוריין), קרים בנזמה (ריאל מדריד), לוק רמי (מארסיי), דימיטרי פאייה (סנט אטיין), גיום הוארו (פריס סן ז'רמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully