וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן פטריץ' יחמיץ את המשחק נגד ישראל

חלוץ קרואטיה סובל ממתיחה בשריר השוק, וייעדר כמה שבועות. פטריץ': "כלום לא הולך לי כרגע". מאטה ביליץ' זומן במקומו

חלוצה של נבחרת קרואטיה וקבוצת המבורג הגרמנית מלאדן פטריץ' עלול להחמיץ את משחק נבחרתו נגד ישראל, עקב פציעה. שחקנה הקרואטי של המבורג אובחן כסובל ממתיחה בשריר השוק, בתחילה חשבו במועדון הגרמני שהוא ייעדר מספר ימים, אך לאחר שעבר בדיקה מעמיקה יותר נראה כי הוא צפוי להיעדר לכמה שבועות.

את משחק הליגה הקרוב של המבורג ביום שבת נגד קייזרלסאוטרן יחמיץ פטריץ' בוודאות, כאשר הסיכוי שהוא יגיע לרמת גן נמוך. כזכור, קרואטיה תפגוש את ישראל במסגרת המשחק השלישי בקמפיין מוקדמות יורו 2012 ב-9 לאוקטובר. אם אכן תתברר הפציעה של פטריץ' כחמורה, הרי שהוא גם לא ייטול חלק במשחק נבחרתו, שלושה ימים לאחר מכן נגד מלטה.

"כלום לא הולך לי כרגע", אמר בייאוש פטריץ', שכבר כבש שער אחד במדי הנבחרת בקמפיין המוקדמות, בניצחונה 0:3 על לטביה ו-12 שערים בסך הכול ב-36 הופעות. "אני לא יודע כרגע מתי אוכל לחזור למגרשים". קרואטיה סיימה את משחקה השני נגד יוון בתיקו ביתית 0:0, והיא תתמודד ברמת גן עם ישראל על ראשות הבית.

מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ' כבר עשה מעשה, כשזימן במקומו של פטריץ' הפצוע את מאטה ביליץ', חלוץ ספורטינג חיחון מהליגה הספרדית. לביליץ' חמש הופעות במדי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully