וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה השתלח מוריניו בפדרו לאון?

מסתבר שהמאמן רגז על השחקן, כיוון שזה לא ביצע את ההוראות נגד לבנטה. אנחל די מריה יצא ללא פגע מתאונת דרכים

יממה לפני משחק ליגת האלופות של ריאל מדריד נגד אוקזר (אותו היא ניצחה 0:1 בצרפת) התרעם מאמן הבלאנקוס ז'וזה מוריניו משאלת העיתונאים מדוע הוא אינו כלל בסגל למשחק את פדרון לאון. מוריניו טען בתקיפות ש"לאון הוא אינו זינדין זידאן או מראדונה", הרצה לכתבים מה חשוב ומה לא לסקר בכדורגל, ואף עזב את מסיבת העיתונאים במפתיע.

ההתקפה של מוריניו על העיתונאים וההשתלחות בשחקן הצעיר של ריאל לא הגיעה סתם, כנראה. העיתון "מארקה" חשף כי מוריניו, אולי בסוג של גאונות, תזמן את דבריו כך לאחר שלאון הכעיס אותו כשלא ביצע אחר ההוראות הטקטיות של המאמן במשחק החוץ נגד לבנטה ביום שבת בליגה (0:0). לאון החליף את אנחל די מריה בדקה ה-62, והציג יכולה טובה במגרש.

שחקני ריאל מדריד קיבלו יום חופשי לאחר הניצחון על אוקזר באלופות, אלא שלאון, ביחד עם שאר הפצועים והשחקנים שלא שיחקו במשחק ערכו אימון כרגיל, במתחם האימונים של הקבוצה.

אגב, די מריה, הקשר הארגנטינאי הנהדר שכבש את שער הניצחון נגד אוקזר עבר תאונת דרכים הלילה (בין רביעי לחמישי) וספג פגיעה קלה. די מריה היה ברכב עם חברתו, כשאלו עשו את דרכם. לחברה שלום, הרכב ניזוק קלות. די מריה ישוב לאימונים בקרוב ויוכל לקחת חלק במשחק הבא של ריאל בליגה.

במדריד כבר עורכים השוואות

מוריניו ידע שהוא ייבחן כל העת, מרגע בואו, לריאל בזכוכית מגדלת, כאשר היכולת וההופעות של הקבוצה מושוות לאלו בשנה שעברה תחת ידיו של המאמן מנואל פלגריני, אותו החליף המאמן הפורטוגלי.

בעיתון "אס" כבר ערכו השוואה בין ביצועי הקבוצה העונה ואשתקד. הקבוצה של מוריניו בועטת יותר לשער (159 מול 140), עם זאת אצל פלגריני נבעטו יותר בעיטות מתוך הרחבה 79 מ-140, לעומת 75 מ-159 אצל מוריניו, מה שמסביר אולי את העובדה שריאל של מוריניו כובשת בינתיים פחות בשלב זה - בעוד הקבוצה של פלגריני כבשה עד שלב זה של העונה 24 שערים, החבורה של מוריניו חגגה רק 15 פעמים, תשע פחות מפלגריני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully