וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בונדר: "נמאס לנו ממחמאות"

מגן הפועל תל אביב רוצה נקודות במקום שבחים, אך יודע: "כנראה שככה זה בכדורגל הישראלי: אתה משחק טוב, ומפסיד. כנראה שלא היינו שווים תוצאה טובה יותר". אכזבה מרוקי, אפשרות שישוחרר בינואר. לפחות בצד התפעולי זכתה הקבוצה למחמאות מאופ"א

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמו בהרבה משחקים של קבוצות ישראליות באירופה, שוב נשארה הפועל תל אביב אמש (רביעי) עם המחמאות לאחר הפסד 3:1 לליון במחזור השני של ליגת האלופות. הקבוצה של אלי גוטמן, ששרויה במשבר, ניסתה לנצל גם את היכולת הירודה של הקבוצה הצרפתית בליגה, אבל כנראה שקבוצה שמגיעה באופן תדיר לשלבים המאוחרים של הצ'מפיונס עדיין גדולה על האלופה הישראלית. לפחות האדומים יכולים להתנחם בכך שהם כבשו שער ראשון במפעל.

בונדר: "הפועל תל אביב שווה נקודות"

"זו חוויה גדולה לשחק בבלומפילד בליגת האלופות", אמר מגן הקבוצה דני בונדר. "באנו לשחק ונענשנו מטעויות שלא מתאימות לנו, כנראה שלא היינו שווים תוצאה טובה יותר. במחצית השנייה העזנו יותר וקיבלנו גול שסיים את המשחק סופית. יש אכזבה מהגולים שפשוט לא מתאים לרמה ולנו לספוג אותם. אנחנו לא באים בשביל המחמאות, נמאס לנו מהם ואנחנו לא מתעסקים בזה. ככה זה הכדורגל הישראלי אתה משחק טוב, ומפסיד. אנחנו הפועל תל אביב ואנחנו שווים נקודות, בבית, במשחקים האחרים, אפשר לקחת נקודות, בחוץ זה בונוס אם נוציא נקודות".

בונדר נדרש להגיב על משחק ההגנה של הקבוצה שלוקה בחסר: "זו לא רק הרביעייה האחורית אלא משחק ההגנה שלנו שלא טוב. אם לא כולם יעשו הגנה רואים מה קורה. לא רק הארבעה שמשחקים מאחור אשמים, אם נעמוד במקומות אז נחטוף גולים. רוטציה זה בכל הקבוצות הכי טובות בעולם ושחקנים משחקים בכל המסגרות כולל הנבחרת, אז חייבים לעשות רוטציה בכדי להגיע רעננים לסוף.

"באופן אישי אני משחק רק בליגת האלופות ומשתדל לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר", הוסיף בונדר, שתופס זה המשחק השני באלופות את מקומו של עמרי קנדה לאחר שגם שיחק בהפסד 2:0 לבנפיקה. "קיבלתי ביטחון מאוד מהמשחקים בנבחרת ואני מרגיש טוב יחסית. עדיין חסר לי כושר משחק כי אני לא משחק באופן רצוף ולכמות המשחקים שאני משחק, אני נותן הופעות טובות".

גם בונדר מסתכל כבר קדימה: "יש לנו משחק קשה מאוד מול מכבי נתניה ביום שבת בליגה, ואנחנו חייבים לרדת לקרקע בבום גדול מאוד. זו הליגה שלנו וכל הזמן צועקים לנו שזה הלחם שלנו ואם אנחנו רוצים להגיע למפעל הזה שוב, אנחנו חייבים את הניצחונות בליגה. אחרי כל המשבר נגד ליון זה נראה יותר טוב, אם נציג את היכולת שהצגנו היום נחזור בגדול לעניינים בליגה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כל הקבוצה צריכה לעשות הגנה"./ברני ארדוב

יוסי שבחון: "את המשחק הזה לא הגיע לנו לנצח"

"אחרי שער השוויון הייתה איזושהי התעוררות מצדנו והאמנו שאפשר להשוות", אמר הקשר יוסי שבחון, שנכנס כמחליף, בסיום המשחק. "הקהל היה אדיר ודחף אותנו מאוד, האמנו שבכוחות שנותרו לנו אפשר לעשות את זה אבל טעינו. קיבלנו את השער השלישי וזה היה מאוד מצער. את המשחק הזה לא הגיע לנו לנצח אז זה מתקבל בהבנה. ליון היא קבוצה מדהימה, הכי טובה בבית. אלה שחקנים ששנה שעברה צפינו בהם בטלוויזיה ועכשיו שיחקנו נגדם.

"הראינו שהפועל תל אביב היא קבוצה מצוינת. החבר'ה פתחו מצוין מול הקבוצה הכי טובה בבית", הוסיף שבחון. "הגול שקיבלנו הוציא קצת את האוויר, אבל לא באנו לשמש תפאורה לליון, וזה חשוב".

על השאלה האם הפועל קיבלה שיעור בכדורגל, ענה שבחון: "לא. מי שנותן לנו כל שבוע שיעורים בכדורגל זה אלי (גוטמן – ע.ג.). ממשחק למשחק אנחנו לומדים, סופגים את האווירה ואני בטוח שעוד נצליח לעשות משהו בבית הזה".

ערן זהבי עלול לאבד את מקומו בהרכב

בתוך כך, בהפועל, כאמור, לומדים תוך כדי תנועה. בקבוצה שוררת אכזבה רבה מהקשר הצרפתי רומן רוקי, שהובא בקיץ לקבוצה. רוקי פתח נגד ליון, אבל שוב לא סיפק את הסחורה, ובמועדון כבר שוקלים את האפשרות לשחרר אותו במהלך חלון ההעברות בינואר. מלבד רוקי, מי ששוב ספג ביקורת הוא המגן השמאלי דדי בן דיין על הטעויות שלו בכל משחק.

מי שכנראה יתחיל לקבל את הקרדיט בצורה רצינית מהמאמנים הוא הקשר שי אבוטבול, שנכנס במשחק כמחליף, והציג יכולת טובה מאוד. לקראת המשחק נגד נתניה, אמור לחזור הבלם ביוואן פרנסמן להגנה, במקומו של דגלאס דה סילבה, שכזכור הורחק במשחק נגד עירוני קרית שמונה באדום. ערן זהבי, ששוב הציג יכולת לא טובה, עלול לאבד את המקום שלו בהרכב לטובתו של יוסי שבחון.

"בלומפילד ראוי לליגת האלופות"

אבל אם מהבחינה המקצועית זה פחות צלח, הרי שמהבחינה התפעולית, הרי שבהפועל קצרו שבחים על האירוח המופתי בבלומפילד, עליו עמלה חברת ההפקה של איתן ספיר.

מנהל האירוע מטעם אופ"א אמר בישיבה לאחר המשחק: "בשם הנהלת אופ"א, אני יכול להגיד שבלומפילד הוא אצטדיון לליגת האלופות . הצבתם סטנדרטים גבוהים מאוד ותצטרכו לעמוד בו גם במשחקים הבאים. התנהלות צוות האבטחה והעבודה מול התקשורת היו יוצאים מן הכלל. אוהל האירוח המיוחד שהקמתם היה מהיפים שראינו ואנו מרוצים מאוד מהצוות שהוקם ועמד בדרישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully