וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אם לעלות לפסגה, אז ככה

אסטודיאנטס ניצחה 0:2 בדרבי של לה פלאטה את חימנסיה השקועה בתחתית, וגרמה להתפטרותו של מאמנה דייגו קוקה

אסטודיאנטס כבשה הלילה (בין רביעי לחמישי) את פסגת הליגה הארגנטינאית והיא עשתה זאת בדרך הכי מתוקה שאפשר. הקבוצה של אלחנדרו סאבלה ניצחה בדרבי הגדול והצבעוני של לה פלאטה את חימנסיה 0:2, השאירה את היריבה העירונית במקום הלפני אחרון בליגה וגרמה להתפטרותו של מאמנה, דייגו קוקה.

מחזיקת גביע ליברטדורס מודל 2009 ממשיכה את ההסתערות שלה על הליגה, ובסיום המחזור השמיני היא עם 19 נקודות, שתיים לפני ולז סארספילד וארבע לפני סן לורנצו. פדריקו פרננדז (37) והקפטן הוותיק חואן סבסטיאן ורון (45) חתומים על שני השערים. פביאן רינאודו מחימנסיה הורחק בכרטיס צהוב שני דקתיים לסיום. במחזור הבא תצא אסטודיאנטס למשחק חוץ מרתק במיוחד נגד סנלו בנואבו גסומטרו.

הדרבי החם עבר בשלום, לאחר שרק אוהדי הקבוצה המארחת, אסטודיאנטס, שמארחת את משחקיה הביתיים באצטדיונה של קילמס בגלל שמגרשה נמצא כרגע בשיפוצים, הורשו להיכנס, לאור תקריות העבר.

בסיום המשחק, ולאחר שצבר 5 נקודות בלבד בשמונה מחזורים שם קוקה את את המפתחות. "עשינו ככל שביכולתנו אבל כנראה שצריך להחליף אווירה בקבוצה כדי לצאת מהמצב אליו נקלענו", אמר קוקה. קוקה, יש לציין, הוא כבר המאמן הרביעי בליגה הבכירה בארגנטינה שהולך הביתה בטורניר האפרטורה הנוכחי, זאת לאחר שדניאל גראנרו באינדפנדיינטה, אנטוניו מוחמד בקולון והקטור ריבוירה בהורקאן פינו את מקומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully