וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: קרויטר דורג תשיעי ברשימת הכוכבים העולים

הישג מצוין לאלוף האולימפי לנוער, שדורג שני בקטגוריית הגיל שלו באירופה. טדי טמגו, קופץ משולשת צרפתי, דורג ראשון

אם לא די בהישגים הרבים שקצר בשנה האחרונה דימה קרויטר, כעת הוא יכול לצרף הישג נוסף לאחר שדורג במקום התשיעי ברשימת הכוכבים האירופים העולים בענף האתלטיקה. במהלך 2010 קרויטר קבע את שיאו האישי תחת הדרכתו של אנטולי שפרן כשקפץ לגובה 2.24 מטרים במסגרת תחרות במוסקבה בחודש פברואר. באולימפיאדת הנוער שנערכה בסינגפור במהלך חודש אוגוסט, זכה קרויטר במדליית זהב כשעבר גובה של 2.19 מטר.

טדי טמגו, קופץ המשולשת הצרפתי שקבע השנה את התוצאה השלישית בטיבה בכל הזמנים ויחד עם זאת שבר את השיא הצרפתי עם 17.98, נבחר לכוכב העולה לשנת 2010. רק שיאו העולמי של ג'ונתן אדווארדס הבריטי (18.29 מ') וקפיצתו של קני הריסון האמריקני (18.09 מ') היו טובות מזו של הצרפתי בן ה-21, שזכה במדליית הארד באליפות אירופה בברצלונה אחרי ששבר את שיא העולם באולמות כשקפץ 17.90 מ' באליפות העולם בדוחא שבקטאר במרץ השנה וזכה במדליית הזהב הבינלאומית הראשונה שלו בקטגוריית הבוגרים.

נשיא ההתאחדות האירופית האנסיורג וירץ התייחס לפרס שיוענק לאתלט הכוכב העולה: "האתלטיקה האירופית התמקדה תמיד בתשתיות הפיתוח של דור העתיד באתלטיקה. להערכתי ברשימה הסופית מופיעים אלופי העולם והאלופים האולימפיים הבאים", אמר. שלושת הזוכים הקודמים בפרס הכוכב העולה של האתלטיקה האירופית היו האצן הצרפתי כריסטוף למייטרה (2009), קופץ המוט הבריטי רפאל הולצדפה (2008) והקופץ לרוחק האיטלקי אנדרו אוואה (2007).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully