וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מנצ'סטר ויובנטוס חילקו את הנקודות

המשחק המסקרן הסתיים ב-1:1 מאכזב באנגליה. סביליה גברה על דורטמונד 0:1, אוטרכט-ליברפול 0:0, אתלטיקו-לברקוזן 1:1

המחזור השני של שלב הבתים של הליגה האירופית יצא הערב (חמישי) לדרך, ומביא איתו 24 משחקים במספר. במוקד עמד המפגש המרתק בין מנצ'סטר סיטי ויובנטוס בבית א', אלא שה-1:1 בסיום לא ממש סיפק את הסחורה. משחק מסקרן נוסף, בין אתלטיקו מדריד ובאייר לברקוזן בבית ב', הסתיים בתוצאה זהה. בבית י' הפתיעה סביליה עם 0:1 בדורטמונד, בעוד ליברפול שוב פישלה עם 0:0 באוטרכט ונאפולי חילצה באותו בית 3:3 דרמטי ברומניה מסטיאווה בוקרשט.

בית א'

מנצ'סטר סיטי - יובנטוס 1:1

המשחק בין מנצ'סטר סיטי ליובנטוס היה אמור להיות אחד מהמסקרנים והמבטיחים של שלב הבתים של הליגה האירופית, אבל בפועל אף אחת מהקבוצות לא הראתה יכולת יוצאת דופן ושתיהן חילקו את הנקודות. וינצ'נזו יאקווינטה כבש בדקה ה-11, בבעיטה ממרחק שג'ו הארט היה חייב לבלום, אבל אחר כך המשחק קיבל כיוון אחד, לעבר השער של אלכס מאנינגר. הכדורים של סיטי שרקו ליד המסגרת, נעצרו בקורה ועוד, עד שבדקה ה-37 תנועה גדולה של אדם ג'ונסון לרוחב הביאה אותו למרכז הרחבה והוא ניצל מסירת פז של יאיא טורה כדי להכניע את השוער האוסטרי ולהשוות. המחצית השנייה הייתה יותר שקולה, אבל המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. דל פיירו עוד הצמיד כדור למשקוף בדקה ה-86, אבל יותר מזה לא היה שם. 1:1 בסיום.

לך פוזנאן - רד בול זלצבורג 0:2
ללך פוזנאן: מנואל ארבלודה (47), סלבומיר פשקו (80).

בית ב'

אתלטיקו מדריד - לברקוזן 1:1

מחזיקת הגביע, שהפסידה לאריס סלוניקי במשחק הראשון, הייתה חייבת ניצחון כדי לחזור לעצמה, אבל השיגה רק נקודה והיא עשויה לשלם על זה ביוקר בהמשך. המאמן האורח, יופ היינקס, הצהיר שקבוצתו תגיע על מנת לנצח והקבוצה שלו ביצעה, כשבדקה ה-39 אתלטיקו לא הצליחה להרחיק את הכדור אחרי קרן וארן דרדיוק כבש מקרוב. אלא שלברקוזן ידעה גם לירות לעצמהב ברגל וטעות חמורה של סמי היפייה, שהכשיל את פראן מרידה בצורה רשלנית בדקה ה-50, אפשרה לסימאו להשוות בפנדל. הקולצ'יונרוס המשיכו לתקוף במטרה למצוא שער ניצחון, אבל לא הצליחו והם עם נקודה בלבד.

רוזנבורג - אריס סלוניקי 1:2
לרוזנבורג: מורטן מולדסקרד (37), ראדה פריקה (68) לאריס: קרלוס רואיז (43)

בית ג'

ספורטינג ליסבון - לבסקי סופיה 0:5

ספורטינג פתחה את העונה בצורה בינונית להחריד בליגה, אבל השיגה הערב ניצחון שני מתוך שניים בליגה האירופית ולפחות שם היא עושה חיל. הקפטן דניאל קאריסו נגח פנימה אחרי כדור קרן של מאתי פרננדז בדקה ה-30 ומאניש הוותיק הכפיל כעבור 13 דקות, גם כן בנגיחה. דיוגו סלומאו הצעיר הוסיף את השלישי בדקה ה-53, הלדר פוסטיגה כבש את הרביעי בדקה ה-61 ופרננדז חתם 11 דקות לסיום המשחק.

גנט - ליל 1:1

סטין דה סמט כבש עבור הקבוצה הביתית בדקה החמישית, אבל פייר אלאן פרו השווה בדקה ה-21, אחרי מבצע אישי יפה ובעיטה חזקה מחוץ לרחבה. שלומי ארבייטמן נכנס במקומו של דה סמט בדקה ה-84.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בית ד'

ויאריאל - קלאב ברוז' 1:2

אחרי הפסד מפתיע לדינמו זאגרב במחזור הראשון, בויאריאל ידעו שהם חייבים להביא את הכושר הנהדר מהליגה ולנצח כדי שהעלייה לשלב הבא לא תאבד מוקדם מהצפוי. הספרדים עוד החמיצו לפני שג'וזפה רוסי כבש מקרוב בדקה ה-41 אחרי בישול מצוין של ז'ואן קאפדוילה, אבל חוסר עירנות בהגנה עלה להם בספיגה, כשריאן דונק דוחק מקרוב בתוספת הזמן של המחצית. שער השוויון העיר את הצוללת הצהובה, שלמחצית השנייה עלתה בחמת זעם ובתוך 10 דקות הצליחה להשיב לעצמה את היתרון, בזכות נגיחה חזקה ומדויקת של גונזאלו, שער שגם חתם את התוצאה.

פאוק סלוניקי - דינמו זאגרב 0:1

שער של ולדימיר איביץ' בדקה ה-56 העניק לפאוק ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ואולי הוציא את היוונים לדרך חדשה. דינמו גילתה שלמרות ה-0:2 המרשים על ויאריאל במחזור הראשון, צפויים לה חיים קשים בהמשך.

בית ה'

שריף טיראספול - דינמו קייב 0:2

שריף השיגה את אחד מהתוצאות המפתיעות של הערב ואת אחד מהניצחונות הגדולים בתולדותיה, כשמבחינתה מדובר במשחק עם המון יוקרה. אלכסנדר ארוחין כבש עבור שריף בדקה השמינית אחרי שהרחקה של השוער האורח, דניס בויקו, פגעה בו. דינמו ניסתה להשוות, אבל הזדמנות טובה של אולג גוסב הורחקה מהקו על ידי שחקן הגנה ובדקה ה-37 שריף ביססה את היתרון עם פנדל מוצלח של ג'ימי פרנסה. דווקא דינמו קייב הגדולה היא הקבוצה האוקראינית הראשונה שמפסידה ליריבה מולדובית במפעלים של אופ"א, ובחבל טרנסניסטריה כנראה יחגגו כל הלילה.

באטה בוריסוב - אלקמאר 1:4

גם במשחק השני של הבית הושגה תוצאה מפתיעה משהו, אם כי לא בסדר הגודל של הניצחון של שריף. המשחק היה עמוס באקשן ונשרקו בו שלושה פנדלים, אבל הקבוצה המקומית יצאה ממנו כשידה על העליונה. ויטאלי רודיונוב (5), ארטום קונטסבוי (49), רנאן (77, פנדל) ואדגר אולגנוביץ' (83) כבשו עבור המארחת, לפני שקולביין סיגת'ורסון צימק בדקה ה-90. קונטסבוי (17) וז'ונתאס (58) החמיצו פנדלים בכל צד.

בית ו'

צסק"א מוסקבה - ספרטה פראג 0:3

אחת הקבוצות הלוהטות כרגע באירופה עלתה למאזן של 13 ניצחונות ב-16 משחקיה האחרונים. הסגל עתיר הפוטנציאל של צסק"א התקשה במחצית הראשונה וצבר תסכול אחרי פסילת שער של ואגנר לאב, אבל בדקה ה-72 סיידו דומביה המשיך לרשת מקרוב נגיחה של אלכסיי ברזוצקי ופתח את הסכר. מארק גונזאלס הצ'יליאני שם את השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-84, ודומביה השלים צמד בחלוף שתי דקות.

פאלרמו - לוזאן 0:1

אחרי שנכנעו לספרטה פראג במחזור הראשון, האיטלקים המשיכו לא היו יכולים להמשיך לאכזב נגד יריבה נחותה מהם בהרבה על הנייר ושער נגיחה של ג'וליו מיליאצ'יו בדקה ה-80 העניק לה שלוש נקודות חשובות.

בית ז'

זניט סט. פטרסבורג - א.א.ק אתונה 2:4

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי ממשיכה להוכיח כי היא אחת המועמדות הבולטות ללכת עד הסוף בליגה האירופית. אלכסנדר קרז'אקוב אמנם קיבל מנוחה וישב על הספסל, אבל גם בלעדיו השיגה זניט ניצחון שני במפעל. כבר אחרי פחות מדקה הצ'כי תומאש הובוקאן מצא את הרשת בבעיטה ממרחק, בעזרתו האדיבה של השוער היווני. א.א.ק אתונה, עם המאמן הזמני בלדר קולה על הקווים, לא הספיקה להתאושש, ובדקה ה-13 ברונו אלבש הפורטוגלי נגח את השני. ניקוס ליברופולוס הוותיק צימק בבעיטה מסובבת בדקה ה-37, אך דנקו לאזוביץ' הסרבי הגיב בצמד (43 בפנדל ו-57). כריסטיאן נאסוטי הורחק משורות היוונים, שצמצמו מפנדל של פנטליס קאפס (83).

היידוק ספליט - אנדרלכט 0:1
להיידוק: אנטה ווקושיץ' (90+6)

בית ח'

אודנסה - שטוטגרט 2:1

אודנסה פיטרה את כל הצוות המקצועי שלה יומיים לפני המשחק נגד חטאפה לפני שבועיים, אבל הפסידה לספרדים 2:1. אחר כך הגיע הפסד נוסף בליגה, אבל בעשרת הימים האחרונים הקבוצה הצנועה התאוששה והשיגה שני ניצחונות ליגה. כל זה לא הספיק מול שטוטגרט, נועלת הטבלה בבונדסליגה, שעקצה עם שער של זדרבקו קוזמנוביץ' בדקה ה-72. אחרי שש דקות הגיע השוויון מרגלי אנדראס יוהאנסון, אבל טעות משותפת של שני שחקני מנצ'סטר יונייטד לשעבר, אריק ג'מבה ג'מבה והשוער רוי קארול, סידרה למרטין הרניק המחליף את שער הניצחון של שטוטגרט בדקה ה-86.

יאנג בויס ברן - חטאפה 0:2

שערים ראשונים ונקודות ראשונות לשוויצרים במפעל. חטאפה נראתה רע ושילמה על כך מהר ובמזומן. הבינלאומי דויד דגן הבקיע בדקה ה-11 אחרי בישול של האנגלי סקוט סאטר, והשלים צמד אישי מרשים בדקה ה-64. ניצחון מפתיע ליאנג בויס.

בית ט'

מטאליסט חארקוב - פ.ס.וו איינדהובן 2:0

אחרי החמישייה הפנטסטית מול דברצן, חזרה מטאליסט חרקוב לגודל טבעי במשחק מול ההולנדים. עבירה ברחבה של כריסטיאן ויז'אגרה על אולה טויבונן זיכתה את איינדהובן בפנדל ואת המגן הארגנטינאי בכרטיס אדום בדקה ה-27. באלאש דז'ודז'אק ההונגרי כבש מהנקודה הלבנה, ושלוש דקות לאחר מכן הכפיל מרכוס ברג את התוצאה.

סמפדוריה - דברצן 0:1

מאז מחזור הפתיחה של הסרייה A לא טעמה סמפדוריה טעמו של ניצחון. עד שהגיעה דברצן לביקור במראסי. שחקני המארחת הבטיחו כי אין סיבה להיכנס לפאניקה, ובדקה ה-18 הרגיע ג'אמפאולו פאציני את האווירה כשנתפס ברחבה ודייק מהנקודה הלבנה. דברצן יכולה להתנחם בהפסד המינימלי, אחרי החמישייה שחטפה ממטאליסט במחזור הקודם.

בית י'

דורטמונד - סביליה 1:0

אחד המשחקים המסקרנים של הערב, בין שתיים מהקבוצות היותר טובות במפעל, הסתיים בניצחון חוץ של האנדלוסים, שחזרו לתמונת העלייה בבית י'. סביליה הגיעה מעמדת נחיתות ברורה למפגש מול דורטמונד שניצחה שבעה משחקים ברציפות, אבל שחקניה העניקו למאמן החדש גרגוריו מנזאנו ניצחון גדול במשחק הבכורה. דורטמונד הייתה עדיפה במחצית הראשונה ולוקאס באריוס סחט הצלה גדולה מאנדרס פאלופ, אלא שבתוספת הזמן של המחצית דווקא לוקה צ'יגאריני האיטלקי כבש לזכות האורחים, שציינו את שער ה-100 שלהם באירופה. בדקה ה-49 הורחק מרסל שמלצר בצהוב שני אחרי התחזות, וב-10 שחקנים לא הצליחה דורטמונד להשיג את השוויון, למרות כמה מצבים מצוינים.

פריז סן ז'רמן - קרפטי לבוב 0:2

הצרפתים המשיכו בהתאוששות שלהם מפתיחת העונה הצולעת, ושמרו על שער נקי משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות. המגן כריסטוף ז'אלה הפציץ מ-30 מטרים לפינה הימנית של השוער כבר בדקה השנייה, וננה הברזילאי כבש גם הוא מחוץ לרחבה עם השמאלית שלו בדקה ה-20. ניצחון שני לפ.ס.ז', הפסד שני לקרפטי.

בית יא'

אוטרכט - ליברפול 0:0

מה יהיה עם ליברפול? הקבוצה של רוי הודג'סון יצאה להולנד ללא הקפטן סטיבן ג'רארד, ושוב הציגה יכולת מאכזבת כשלא הצליחה למצוא את הרשת של מישל פורם. פרננדו טורס וחבריו החמיצו מול שערה של אוטרכט במחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה איבדו את רסן המשחק וכמעט חזרו הביתה ללא נקודות. ליברפול עם ארבע נקודות בראשות הבית, אבל גם עם הרבה דאגות לקראת המשך העונה.

סטיאווה בוקרשט - נאפולי 3:3

וולטר מצארי השאיר במפתיע את מארק האמשיק ואזקיאל לאבצי על הספסל, ורק כשהכניס אותם הצליח להציל נקודה בצורה דרמטית. שער עצמי של הבלם אמילסון קריבארי איפשר לרומנים להשתחרר, ובדקה ה-12 טעות נוספת בהגנה האיטלקית, הפעם של השוער מורגן דה סנטיס, סידרה לכריסטיאן טנאסה את ה-0:2 בבעיטה חופשית מ-40 מטרים. הבליץ של סטיאווה נמשך בדקה ה-16 עם שער מצוין של חלוץ נבחרת יוון, פנטליס קפטאנוס, שהורחק רבע שעה לאחר מכן, במהלך ששינה את המשחק. לואיג'י ויטאלה צימק בדקה ה-44, מצארי הכניס את הכוכבים והאמשיק ירה מרחוק לחיבורים וקבע 3:2 בדקה ה-73. נאפולי הפעילה מכבש לחצים, ובדקה ה-97 (!) קבע אדינסון קבאני תיקו דרמטי.

בית יב'

צסק"א סופיה - פורטו 1:0

מי יעצור את פורטו? הקבוצה הפורטוגלית האריכה את רצף הניצחונות שלה ל-11, עם קצת עזרה מצוות השיפוט הישראלי בראשות אלון יפת. צסק"א סופיה, שניצחה 0:3 בשני משחקי הבית הקודמים שלה, ידעה שהפעם תוצאה כזו לא תחזור על עצמה. בדקה ה-16 קיבל פלקאו כדור ברחבה כשהוא בעמדת נבדל קטנטנה, יפת אישר את המהלך והחלוץ הקולומביאני המשיך לרשת.

ראפיד וינה - בשיקטאש 2:1

הקבוצה האוסטרית הובסה 3:0 על ידי פורטו לפני שבועיים, וגם על הבית היא לא הצליחה לשמור. ראפיד החזיקה מעמד במחצית הראשונה ואף עלתה ליתרון משער של ולי קבלאק בדקה ה-51. אולם המחליף פיליפ הולושקו (נכנס במקום ריקרדו קווארסמה שנפצע בדקה ה-32) ניצל טעות של ריימונד הדל בשער המארחת ואיזן אחרי ארבע דקות. בובו הברזילאי השלים מהפך עבור בשיקטאש בדקה ה-64.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully