וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי: "העלייה ביכולת שלי תרמה לזימון"

חלוץ מכבי פ"ת התייחס לזימון הבכורה לסגל הנבחרת הבוגרת. רואש: "מקווה שאוכל לתרום". ברדה: "התאוששתי מהפציעה"

ברשימת 26 השחקנים שזימן לואיס פרננדז למשחקי נבחרת ישראל מול קרואטיה ויוון, אפשר למצוא לא מעט שמות מפתיעים. המאמן העניק זימון בכורה לשחקני הנבחרת הצעירה: רמי גרשון, עומר דמארי, אלרואי כהן ודור מלול וכן זימן גם את בלם הפועל חיפה אושרי רואש וחלוץ בית"ר ירושלים עמית בן שושן.

"אני שמח ומתרגש מאוד שפרננדז זימן אותי לנבחרת", אמר דמארי לוואלה! ספורט. "עבדתי קשה מאוד בתקופה האחרונה ואני מרגיש שהעלייה ביכולת שלי תרמה משמעותית להחלטה. עכשיו כל מה שנותר לי הוא להצדיק את הזימון שלי לנבחרת ולנצל אותו עד תום".

רואש הוסיף: "זה מחמיא לי מאוד לקבל זימון לנבחרת. אני שמח ומאושר שחושבים שאני מתאים. עכשיו חובת ההוכחה עליי. מתחילת העונה אני מנסה להציג יכולת טובה וכיף לדעת ששמים לזה לב. הופתעתי, אבל כל שחקן מקווה לקבל זימון לנבחרת במהלך הקריירה. אני מקווה שאוכל לתרום בעתיד".

מלול התייחס לזימון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "זו הרגשה עילאית והתרגשות גדולה, זימון לנבחרת ישראל זה חלומו של כל ילד וכל שחקן וזה חלום שהיה לי מאז שאני זוכר את עצמי משחק כדורגל".

פרננדז החזיר לסגל מספר שחקנים שהחלימו מפציעה. אחד מהם הוא אליניב ברדה, שכבש העונה כבר ארבעה שערים במדי גנק הבלגית: "אחרי הפציעה שהייתה לי, התאוששתי וחזרתי לכושר. אני שמח וגאה להיות חלק מהנבחרת הלאומית. אעשה את המקסימום כדי להצליח".

קשר קרית שמונה אלרואי כהן, שזומן לראשונה לסגל הנבחרת, אמר: "מתרגש מאוד, מאושר ומקווה להצדיק את הזימון הזה. אני שמח להיות חלק מהנבחרת. מדובר בבמה ובמקום הכי חשוב ונחשב בכדורגל. אני מניח שפרננדז רואה גם את השחקנים הלא מוכרים שמגיעים מהמועדונים הפחות גדולים וזה נותן תקווה גם לשחקנים אחרים".

השתתפו בהכנת הידיעה: איציק יצחקי, עמית גולדשטיין, הדס גרינברג ורענן ברנובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully