וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגקוק: דודי סלע הודח בסיבוב השני

שבוע וחצי לאחר הדייויס, הפסיד הישראלי 6:3, 6:4 למלצר (13) בתאילנד. "דודי מסוכן, מרוצה מאיך ששיחקתי", אמר האוסטרי

דודי סלע למד היום (רביעי) שפערי רמות כל כך גדולים לא נסגרים תוך זמן קצר, בטח לא תוך שבוע. 10 ימים לאחר שהובס על ידו בגביע דייויס בהיכל הספורט ביד אליהו, הפסיד הישראלי (85) ליורגן מלצר האוסטרי (13) גם בסיבוב השני של טורניר בנגקוק מסבב ה-250 של ה-ATP. הפעם זה נגמר ב-3:6, 4:6 לטובת האוסטרי המצוין, שישחק בסיבוב השני נגד המנצח בין ויקטור טרויצקי ליארקו נימיינן. סלע ייאלץ להסתפק ב-9,955 דולר ו-20 נקודות דירוג. האוסטרי, שמדורג שלישי בטורניר, אמר בסיום: "דודי הוא יריב קשה, שגורם לך לשחק נקודות ארוכות. הוא שחקן מאוד מסוכן ואני מרוצה מהצורה בה שיחקתי היום".

באופן די מוזר המשחק נפתח כששני השחקנים נשברים כבר במשחקוני ההגשה הראשונים שלהם. אלא שמלצר שוב העלה את רמת האגרסיביות והעוצמות שלו ושבר שוב בדרך ל-1:3. סלע לא התייאש ושבר שוב בדרך ל-3:3. מלצר שמר על ההגשה ועלה ל-3:4. אז הגיעה עוד שבירה של האוסטרי הנפלא בדרך ל-3:5 והוא שמר על ההגשה שלו בדרך ל-3:6.

מלצר שבר כבר בפתיחת המערכה השנייה ועלה ל-0:2 מהיר כשסלע נראה עצבני ומשחרר צעקה מחרישת אוזניים. דווקא אז התעורר הישראלי, הצליח לשבור ולעלות ל-2:3. אך אז מלצר שוב הראה את העוצמה המנטלית שלו והשיג שבירה נוספת בדרך ל-3:5. סלע, שהטיח את המחבט שלו ברצפה, עוד הצליח לשמור על ההגשה שלו, אך מלצר שמר גם על ההגשה שלו וזכה במערכה ובמשחק כולו 3:6, 4:6.

* אבל מלצר לא רק מנצח ישראלים אלא גם עם ישראלים, כשהטניסאי האוסטרי, בצוותא עם יוני ארליך, גברו בסיבוב השני בטורניר על הצמד ירקו ניימינן הפיני ומייקל קולמן הגרמני 6:7, 7:6, 5:10.

* במשחק מוקדם יותר בטורניר בנגקוק, ניצח גיז'רמו גארסיה לופז 5:7, 7:6, 5:7 את פלורן סרה הצרפתי.

* באליפות מלזיה הפתוחה, שנערכת במקביל, ניצח מיכאיל יוז'ני הרוסי 1:6, 7:5, 5:7 את אלכסנדר דולגופולוב, דניס איסטומין גבר 6:2, 3:6, 4:6 על מארסל אילהן. דויד פרר ניצח 3:6, 4:6 את ברנרד טומיץ', אדוארד רוז'ה ואסלין הצרפתי עלה שלב עם 0:6, 4:6 על פרנטיסק סרמאק הצ'כי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully