וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי, רמי גרשון ואושרי רואש זומנו לסגל הנבחרת

פרננדז פרסם את שמות 26 שחקני הנבחרת לקראת המשחקים מול קרואטיה ויוון. אלרואי כהן, דור מלול, ועמית בן שושן זומנו. בניון בפנים למרות הפציעה, פרננדז: ”אולי הוא ישחק ביוון, אך לא נסכן אותו”. על הסגל: ”שילוב של וותיקים וצעירים, כמו שהצהרתי שאעשה”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, פרסם הבוקר (רביעי) את הסגל לצמד המשחקים מול קרואטיה (תשיעי באוקטובר ברמת גן) ויוון (12 באוקטובר בפיראוס) במסגרת מוקדמות יורו 2012. ההפתעה התורנית של הצרפתי: זימון בכורה למספר שחקני הנבחרת הצעירה: דור מלול, אלרואי כהן, עומר דמארי ורמי גרשון. חלוץ בית"ר ירושלים עמית בן שושן ובלם הפועל חיפה אושרי רואש זומנו גם הם.

אליניב ברדה החלים מהפציעה ושב לסגל, כמו גם בירם כיאל, ביברס נאתכו, איתי שכטר ורוברטו קולאוטי. שוער בית"ר ירושלים, אריאל הרוש, ששוחרר מצמד המשחקים הקודם לצעירה, שב לסגל וישמש כמחליפו של דודו אוואט. בגזרת הלגיונרים, זימן פרננדז את תמיר כהן, אלמוג כהן, דקל קינן וטל בן חיים למרות שהם ממעטים לשחק.

כצפוי, יוסי בניון זומן למרות הפציעה, אך אם הקפטן לא יהיה כשיר, אוואט יענוד את הסרט. השמות הבולטים שהושארו בחוץ הפעם הם קשר הפועל תל אביב אביחי ידין, חברו לקבוצה בן סהר וחלוץ גנט הבלגית שלומי ארבייטמן.

הסגל המלא:

שוערים: דודו אוואט, אריאל הרוש, אוהד לויטה

הגנה: דקל קינן, דני בונדר, דדי בן דיין, טל בן חיים, יואב זיו, רמי גרשון, אושרי רואש

קישור: תמיר כהן, אלמוג כהן, בירם כיאל, ביברס נאתכו, ליאור רפאלוב, גילי ורמוט, ערן זהבי, אייל גולסה, יוסי בניון, דור מלול

התקפה: עמית בן שושן, איתי שכטר, אליניב ברדה, עומר דמארי, אלרואי כהן, רוברטו קולאוטי.

"לא נסכן את בניון"

בסך הכל, זימן פרננדז סגל רחב מאוד בן 26 שחקנים. הצתרפתי הסביר את ההחלטה בפתיחת דבריו: "סגל של 26 בידיעה שיש לנו שני משחקים מאוד חשובים. לאחר המשחקים מול מלטה וגאורגיה, בהם השגנו ארבע נקודות, אנחנו יודעים שאנחנו עומדים לפני שני משחקים קשים. אני מקווה שנגד קרואטיה אצטדיון רמת גן יהיה מלא והאוהדים ידחפו אותנו. בבית הזה יש שתי נבחרות שאמורות להיות יותר טובות מאיתנו - קרואטיה ויוון.

"התוצאה שהשגנו בגאורגיה הייתה טובה. עכשיו אנחנו מארחים את קרואטיה שהיא קבוצה מאוד טובה עם שחקנים מצוינים. אנחנו צריכים להתכונן טוב, יהיה לנו שבוע להכין את הנבחרת. לקחנו 26 שחקנים בסגל שמשלב צעירים ומנוסים. כמו שאמרתי מההתחלה אני רוצה סגל מאוזן. אני מאוד בוטח בנבחרת".

פרננדז התייחס לזימונו של בניון למרות הפציעה: "בנבחרת יש דוקטור ויש מאמן. יש לנו את הזכות לקחת את השחקן ושהרופא יבדוק באיזה מצב בניון נמצא. בכל מקרה, לא נסכן אותו. יכול להיות שבניון לא ישחק נגד קרואטיה, אבל כן ישחק נגד יוון".

המאמן המשיך להתייחס לרשימה המפתיעה: נבחרת ישראל היא נבחרת של כל המועדונים שמשחקים בליגה בישראל. מאמן נבחרת מזמן את השחקנים הכי טובים שיש. אפשר להסכים ואפשר לא להסכים. אני מנסה לראות הרבה שחקנים. כמו אלרואי כהן, שנמצא בכושר טוב ונמצא בנבחרת. גם לקחתי את עמית בן שושן כי הוא נמצא בכושר טוב מאוד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully