וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הבקענו אז הגיע לנו לנצח"

מאמן ריאל מדריד מוריניו ענה לביקורות על היכולת ההתקפית של קבוצתו. מאמן אוקזר, פרננדז: "ריאל צריכה עוד זמן"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכה: יותם בן דוד

המחזור השני של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) בלי הפתעות מיוחדות, אבל עם לא מעט דרמות וענקיות שחיכו עד לדקות הסיום כדי להשיג את שלוש הנקודות. ריאל מדריד חיכתה עד לדקה ה-81 בה כבש אנחל די מריה את שער הניצחון ב-0:1 על אוקזר, באיירן מינכן המתינה עד לדקה ה-89 בה השלים בסטיאן שווינשטייגר צמד ב-1:2 על באזל. זלאטן איברהימוביץ' דאג לסדר למילאן נקודה ב-1:1 עם אייאקס, צ'לסי רשמה ניצחון 0:2 חלק על מארסיי, וארסנל גברה 1:3 על פרטיזן בלגרד.

מוריניו: "הכי חשוב שניצחנו"

ז'וזה מוריניו, שראה את ריאל שלו מחמיצה ומחמיצה ב-0:0 מול לבנטה בשבת, היה מרוצה מהניצחון הדחוק על הצרפתים ואמר: "בסך הכל היה משחק טוב. היה קשה לשחק מול קבוצה שמתגוננת כל כך הרבה והייתה מסוכנת במתפרצות. בניגוד למשחקים מול לבנטה ומאיורקה, הפעם לא יצרנו המון מצבים אבל הצלחנו לכבוש, וזה מה שחשוב בשורה התחתונה".

צ'אבי אלונסו פירגן לדי מריה, שכבש עוד שער חשוב כחלק מפתיחת העונה המצוינת שלו במדי הבלאנקוס: "הוא עשה שימוש טוב בחלל והעבודה הטובה נעשתה גם על ידי בנזמה כדי להבקיע את שער הניצחון. היינו מאורגנים היטב נגד קבוצה שהגיעה כדי להתגונן. הייתה לנו סבלנות כדי לאסוף שלוש נקודות חשובות".

איברהימוביץ': "נלחמנו יותר מבעבר"

זלאטן איברהימוביץ', שחגג שער נהדר נוסף שחילץ למילאן נקודה מול קבוצתו לשעבר, אמר בסיום: "היום הקבוצה שיחקה טוב יותר. נלחמנו יותר מבעבר והלכנו קדימה. אני עושה את המיטב כרגע, אני רוצה לנצח והקבוצה עוזרת לי לא מעט". על ההסתגלות שלו לשיטה במילאן, אמר: "אני רגיל לשחק עם שני חלוצים ועם שלושה, תלוי במאמן. אין לי העדפה כלשהי. אנחנו צריכים לשחק יחד וזו הדרך היחידה שבה נשתפר, אבל אנחנו חוזרים למסלול".

קלרנס סיידורף, שידע גם הוא ימים יפים באייאקס ובישל לשבדי את שער השוויון, אמר: "לא אהבתי את מה שהפקנו היום. ניסינו לשחק יותר מדי על כדורים ארוכים. אנחנו לא יכולים תמיד לחשוב שאיברהימוביץ' יפתור את העניינים בכל משחק. התוצאה היא ראויה, מכיוון ששילמנו על כך שהיינו די עייפים עם כל המשחקים ששיחקנו לאחרונה, אבל תוצאת תיקו בחוץ היא דבר טוב. אנחנו חייבים לשחק טוב יותר וצריכים לעשות דברים בצורה החלטית יותר, כך שאף אחד לא יוכל להפתיע אותנו".

איטלקיה אחרת שיצאה מרוצה היא רומא, שניצחה 1:2 את קלוז' והמשיכה במגמת השיפור אחרי הניצחון על אינטר בשבת. למרות הניצחון, קלאודיו ראניירי עדיין לא שבע רצון מצורת המשחק של קבוצתו, ואמר: "אין לי בעיה מכיוון שיש לי שחקנים טובים. כמובן שלא כולם באותה רמה ובאותה פורמלה, אבל אנחנו חייבים לעזור להם להשתפר ולתת להם דקות משחק".

טרי: "היינו רוצים ללכת קדימה יותר"

צ'לסי התאוששה מהפסד הליגה הראשון שלה העונה למנצ'סטר סיטי עם ניצחון ביתי 0:2 על מארסיי, אחרי שני שערים במחצית הראשונה.

הקפטן ג'ון טרי, שכבש את השער הראשון, אמר לאחר הניצחון: "איפשרנו להם לחזור למשחק וזה מאכזב מנקודת המבט שלנו, אבל נשארנו סולידים ושמרנו על רשת נקייה. היו לנו הזדמנויות לכבוש יותר שערים ואני חושב שכשהמשחק ביום ראשון נגד ארסנל נמצא בראש, הורדנו מעט את הרגל מהגז ושמרנו קצת כוח לסוף שבוע. היינו רוצים ללכת קדימה יותר ולהרוג את המשחק, אבל זה לא קרה. הם החזיקו בכדור, אבל לנו היו שחקנים שעבדו קשה".

על המצב הקשה שאיתו הגיעה הקבוצה, אחרי שהפסידה בגביע ה הליגה לניוקאסל ובליגה לסיטי, אמר הקפטן: "היינו מאוכזבים אחרי שהפסדנו בשני משחקים, מה שלא נחשב לדבר רגיל אצלנו. הגענו לכאן ונתנו הופעה טובה, שמרנו על רשת נקייה, אספנו שלוש נקודות והגדלנו את הפער בטבלת הבית".

מולר: "הוכחנו שיש לנו מנטליות חזקה"

באיירן מינכן נזקקה לשער דרמטי של בסטיאן שווינשטייגר כדי לחלץ ניצחון 1:2 על באזל אחרי שחזרה מפיגור ונמנעה מהעמקת המשבר אחרי ההפסד למיינץ בליגה.

"חשוב מאוד שניצחנו", אמר תומאס מולר, שסחט את הפנדל שהוביל לשוויון. "אבל חשוב מכך היה שהפגנו אופי, נתנו הכל וחזרנו למשחק. ברבע השעה האחרונה הגענו לשלושה מצבים מצוינים, והוכחנו שיש לנו מנטיות חזקה".

המאמן לואיס ואן חאל הסביר את החלטתו להכניס במחצית את מריו גומז במקומו של חמיט אלטינטופ: "החילוף נתן לנו יותר כוח בהתקפה, הפעלנו עליהם יותר לחץ במחצית השנייה והצלחנו להבקיע פעמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully