וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: חימקי מתקרבת לשלב הבא

שחקניו של סקאריולו הביסו 58:87 באוקראינה את קייב ועשו צעד לעבר הסיבוב השלישי במוקדמות. ורסאץ' הפסידה לאלבה

הפועל גלבוע/גליל עליון אמנם לא תשחק העונה ביורוליג, אבל הערב (שלישי) נערכו ארבעה משחקים בסיבוב המוקדמות השני, שלב אחד לפני הכניסה לשלב הבתים, כשמי שנראית הכי קרובה לעבור היא חימקי. הקבוצה הרוסית, אותה מאמן סרחיו סקאריולו, חזרה מאוקראינה עם ניצחון גדול 58:87 על בודיולינק קייב, אלופת אוקראינה, ותנסה להשלים את העבודה ללא יותר מדי טעויות ביום שישי הקרוב.

כבר אחרי הרבע הראשון ברור היה שחימקי הגיעה נחושה יותר, כשסיימה ביתרון 10:21 את עשר הדקות הראשונות. השליטה של חימקי באה לידי ביטוי גם ברבע השלישי, שהסתיים ביתרון 43:63, כשההמשך כולו היה גארבג' טיים. קית' לנגפורד סיים עם 16 נקודות, תומאס קלאטי וקרשמיר לונצ'אר קלעו 11 נקודות כל אחד, זוראן פלאניניץ' הסתפק בעשר לחימקי. דווריק ספנסר הוביל את קלעי קייב עם 14 נקודות.

גם לה מאן עשתה צעד חשוב בדרך לשלב הבא, אבל תהיה חייבת להיות מרוכזת בגומלין, אחרי שניצחה בצרפת 75:85 את וילרבאן בדרבי הצרפתי. ז'ואאו באטיסטה הוביל את לה מאן עם 18 נקודות, בעוד 29 נקודות של אנחל דניאל וסאלו לא הספיקו הערב. המופארם ורסאץ', שהדיחה את גלבוע/גליל, נוצחה בגרמניה 73:67 על ידי אלבה ברלין. הפעם מילאן מצ'באן, ששיחק 40 דקות, היה פחות מורגש ממה שהתרגל נגד שחקניו של ליאור ליובין, וקלע 16 נקודות. הקלעי המוביל של אלבה היה מרקו מרינוביץ', שסיים עם 15 נקודות.

שרלרואה גברה לעיני 3,500 צופים בבלגיה 69:75 על קאזאן. ברינדליי רייט הוביל את שרלרואה עם 19 נקודות, אצל קאזאן בלטו מאצ'יי לאמפה (19) ומרקו פופוביץ' (18).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully