וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסין: "לא שיחקנו את הכדורסל שאנחנו יודעים"

28.9.2010 / 23:06

מאמן מכבי חיפה מאוכזב מהיכולת של שחקניו בהפסד לפריס-לוולואה במוקדמות היורוצ'אלנג': "הפתיחה הרעה הכריעה"

מכבי חיפה פתחה הערב (שלישי) בצורה מאכזבת את העונה האירופית עם הפסד 75:63 לפאריז-לוולואה הצרפתית במסגרת מוקדמות היורוצ'לאנג'. הקבוצה של אלעד חסין פיגרה מתחילת המשחק, ותנסה בעוד כשבועיים למחוק את ההפרש בנשר על מנת להעפיל לשלב הבתים של היורוצ'אלנג'. מחר בבוקר תמריא חיפה מפאריז לניו יורק שם תקיים מספר אירועי צדקה בשיתוף עם ניו ג'רזי נטס, אותה תפגוש בלילה שבין ראשון לשני. ביום שלישי הבא תשוב חיפה לישראל ותחל להתכונן לקראת הגומלין מול הצרפתים.

"הם הובילו כל המשחק, הם היו יותר טובים, לא באנו מוכנים מנטלית למשחק, ואני חושב שזה חלק מהעובדה שאנחנו קבוצה צעירה", הסביר מאמן הירוקים אלעד חסין את ההפסד, "אני חושב שלא שיחקנו את הכדורסל שאנחנו יודעים ושיחקנו בהכנה, ראיתי על הפנים של השחקנים את ההתרגשות. אני מסתכל על כל הקבוצה ואנחנו לא משחקים את הכדורסל שהיינו צריכים לשחק. רצנו אחרי היריבה, וכשרודפים הלחץ עליך, וזה לא מה שתכננו. תכננו להיות צמוד כל המשחק ובסוף לעקוץ, אבל הפתיחה הרעה והניסיונות לחזרה שלא הצליחו, הכריעו. מגיע לצרפתים את כל הקרדיט כי הם היו יותר טובים".

בחיפה התלוננו על השיפוט שלטענתם עזר לצרפתים, "הפער ניתן למחיקה, ואמנם לא השופטים ניצחו את המשחק, אבל היו פה ושם שריקות שהפריעו, ואני מקווה לשיפוט ביתי גם אצלנו בבית", המשיך חסין, " ראינו כבר בעבר דברים. אני חושב שאנחנו נראה קבוצה אחרת בבית, אני בטוח שנראה אחרת, ולמדנו מהמשחק הזה, ונמשיך ללמוד".

הפורוורד יוני ניר סיכם את המשחק: "הם באמת פתחו טוב את המשחק, אבל אני חושב שפספסנו את הדברים הקטנים שיכלו לעזור לנו. לא שיחקנו טוב בהרבה פרמטרים. יש לנו תחושת פספוס כי אנחנו שווים יותר, מצד שני הפסדנו רק ב-12, אנחנו מאוד אופטימיים, יש עוד משחק בנשר, ואני מאמין שאנחנו נעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully