וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אינטר מחצה 0:4 את ורדר ברמן

אטו סחב את אלופת אירופה לניצחון עם שלושער. יונייטד ניצחה את ולנסיה, 1:1 בין קאזאן לברצלונה. שאלקה - בנפיקה 0:2

היום האטרקיטיבי יותר במחזור השני של ליגת האלופות הגיע בדיוק בזמן כשערב החג נכנס, ומלבד המשחק המסקרן בין הפועל תל אביב לליון, נערכו שבעה משחקים נוספים, שסיפקו את המתח ולא מעט עניין במספר מפגשים מרתקים. ב"בית הישראלי" שאלקה היא המתאוששת התורנית אחרי שהקבוצה מגלזנקירשן ניצחה 0:2 את בנפיקה ואספה ניצחון ראשון במפעל.

מלבד זאת, ברצלונה, המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה, יצאה למשחק חוץ קשה אצל אלופת רוסיה רובין קאזאן וביברס נאתכו, שנכלל בסגל הקבוצה. בארסה, בפעם השלישית ברציפות, לא הצליחה לנצח וסיימה עימה ב-1:1. לפחות בארסה קיבלה חזרה את לאונל מסי, ששב למגרשים לאחר 10 ימים. נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-88. עוד בבית ד' נפגשו פנאתינייקוס ופ.צ. קופנהאגן, כשהדנים חזרו עם 0:2 מרשים. משחק מסקרן לא פחות הפגיש את אלופת אירופה אינטר וורדר ברמן, אבל על המגרש הייתה קבוצה אחת - אינטר - שסיימה עם 0:4 קטלני.

עוד בבית א', טוטנהאם, שעורכת את הופעתה ההיסטורית בצ'מפיונס, אירחה את טוונטה וסיימה עם 1:4 שאולי מרמז על העתיד מבחינת התרנגולים. ואם חסר היה למישהו עניין, פגשה מנצ'סטר יונייטד את הקבוצה שנמצאת במומנטום הטוב ביותר בספרד, ולנסיה, אבל לאלכס פרגוסון היה הרבה מזל כשזכה לשער ניצחון בדקה ה-85 של חאבייר הרננדז. ריינג'רס הסתפקה ב-0:1 על בורסאספור.

בית א'

אינטר - ורדר ברמן 0:4

למרות שהוא מוליך את הליגה האיטלקית, רפא בניטז לא יכול היה להיות באמת מרוצה מהתיפקוד של אלופת אירופה, עד הערב, שאולי מרמז על העתיד. בניטז והנראזורי התעללו ביריבה הגרמנית, שנראתה רע מאוד במהלך 90 דקות, ואחרי שאינטר פתחה את הקמפיין האירופי עם 2:2, הגיע להם רגע של נחת אחרי שסמואל אטו נכנס היטב לעניינים עם שלושער ובישול, כשווסלי סניידר כבש שער נוסף. ברמן, מצידה, נשארת עדיין ללא ניצחון ותומאס שאף יצטרך לעשות בדק בית אצל ההגנה שלו.

דקה 21 - גול! טעות קשה בהגנה של ברמן הובילה לחטיפת כדור של אסטבן קמביאסו, ששלח את סמואל אטו. הקמרוני דהר קדימה והבקיע נפלא מול טים ויסה. 0:1 לאינטר.

דקה 27 - גול! כדור ארוך הגיע לאטו מלוסיו, והקמרוני ניצל את המהירות שלו כדי להבקיע את השני שלו אחרי שהקדים את סבסטיאן פרודל, שכשל בשמירה. 0:2 לאינטר.

דקה 34 - גול! ההגנה של ברמן נרדמה בשמירה וסניידר קיבל כדור מצוין מאטו והבקיע נפלא לפינה השמאלית. 0:3 מוחץ לאינטר.

דקה 81 - גול! סמואל אטו התעורר במחצית השנייה עם שער נוסף אחרי שזכה לבישול מסניידר והמשיך פנימה. 0:4 לאינטר.

טוטנהאם - טוונטה 1:4

לא ברור לקראת איזו עונה הולכת טוטנהאם, אבל התרנגולים שיחררו לחץ והשיגו ניצחון ראשון והיסטורי בליגת האלופות, כשטוונטה נאלצה לראות אותה חוגגת ארבע פעמים. במחצית הראשונה זה עוד היה צמוד, טוונטה נתנה פייט, אבל בהמשך התגברה טוטנהאם על החמצת הפנדל של רפאל ואן דר וארט, ושיחררה את המטענים שלה בוויט הארט ליין. לצערה הרב, ואן דר וארט הורחק ויחסר לה בקרב הבא דווקא נגד אינטר. טוונטה של מישל פרודום כבר ספגה שישה שערים בקמפיין והמצב שם לא נראה מזהיר.

דקה 40 - עבירה ברחבה על פיטר קראוץ' הובילה את השופט להצביע על הנקודה הלבנה, אבל רפאל ואן דר וארט בעט חלש לפינה השמאלית ולא הצליח להכניע את ניקולאי מיכאלוב, שוער טוונטה.

דקה 47 - גול! מהלך שהתחיל בטום האדלסטון, שהעלה כדור לקראוץ', שהוריד עם הראש לרפאל ואן דר וארט, וזה כיפר על ההחטאה הקודמת כדי להרשית מצוין מתוך הרחבה. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 50 - גול! גארת' בייל הוכשל ברחבה, כשהפעם רומן פאבליוצ'נקו ניגש לבעוט, הימר על הפינה השמאלית והבקיע, 0:2 לטוטנהאם.

דקה 56 - גול! הקצב המהיר של המשחק נמשך כשערבובייה ברחבה הביאה את נאסר צ'אדלי, שהיה חופשי, לבעוט מקרוב פנימה כדי לקבוע 1:2 לטוטנהאם.

דקה 61 - ואן דר וארט המשיך להיות הבולט במגרש, כשהפעם ספג כרטיס צהוב שני בגשם השוטף בוויט הארט ליין, והשאיר את טוטנהאם להמשך המשחק עם עשרה שחקנים.

דקה 64 - גול! למרות החיסרון המספרי, פאבליוצ'נקו זכה בפנדל אחרי שהכדור פגע בידו של ניקי קויפר ברחבה. פאבליוצ'נקו לא התבלבל והוריד את מפלס הלחץ מטוטנהאם. 1:3 לטוטנהאם.

דקה 85 - גול! גארת' בייל דהר למתפרצת טובה של טוטנהאם, ובעט מצוין מצד שמאל פנימה. 1:4 מרשים לטוטנהאם.

בית ב'

שאלקה - בנפיקה 0:2

משהו לא טוב עובר על שאלקה בליגה, אבל בליגת האלופות הקבוצה הזו יכולה לנשום לרווחה סוף סוף, אחרי שהשיגה ניצחון חשוב וראשון בקמפיין נגד בנפיקה, שמצידה התאוששה רק לאחרונה בליגה, אבל נראה שבליגת האלופות תהיה לז''ורז'ה ז'סוס שוב מאבק כדי להדוף ביקורות. קלאס יאן הונטלאר המשיך ביכולת האישית המצוינת שלו, אחרי שהבקיע שלושה שערים רצופים בליגה, כשהפעם הוא היה חתום על השער השני אחרי השער של ג'פרסון פרפאן. לבנפיקה מחכה ליון במחזור הבא, וזה יהיה המבחן החשוב שלה אם היא באמת שואפת לעלות לשמינית הגמר.

דקה 7 - הזדמנות מצוינת לבנפיקה לעלות ליתרון כשקרלוס מרטינס העביר כדור רוחב ללואיזאו, שבעט מזווית קשה אבל נעצר.

דקה 36 - הזדמנות כפולה של בנפיקה תוך דקה הסתיימה במפח נפש מבחינת הקבוצה, כשמרטינס החמיץ עם בעיטה מחוץ לרחבה ודקה לאחר מכן פאביו קואנטראו החמיץ אף הוא.

דקה 73 - גול! שאלקה השתחררה כשלוקאס שמיץ הרים כדור מצד שמאל לעבר ג'פרסון פרפאן, שהבקיע מצוין אחרי שלא היה מכוסה. 0:1 לשאלקה.

דקה 85 - גול! ג'רמיין ג'ונס העביר כדור מצוין ליאן קלאס הונטלאר, שהמשיך עם בעיטה מתוך הרחבה פנימה. 0:2 לשאלקה.

בית ג'

ולנסיה - מנצ'סטר יונייטד 1:0

בחלומות הכי ורודים שלה, ולנסיה לא חשבה שהיא מסוגלת לפתוח את העונה בכזו פורמה, אבל נראה שבליגת האלופות הדרך שלה להצלחה עוד ארוכה. אחרי ה-0:4 הקטלני נגד בורסאספור, קיוו העטלפים לאסוף ניצחון שני ומפתיע במסטאיה נגד מנצ'סטר יונייטד, שהגיעה ללא ווין רוני, פול סקולס וראיין גיגס. במשך רוב המשחק הקבוצות אפילו לא בעטו למסגרת, אבל לחאבייר הרננדז, שנכנס כמחליף בדקה ה-77, זה לא הפריע לכבוש שמונה דקות לאחר מכן במשחק המשמים.

במהלך המחצית הראשונה, שתי הקבוצות הפגינו יכולת חלשה ולא בעטו ולו פעם אחת למסגרת. כל קבוצה בעטה שלוש פעמים כלכיוון השער, אבל מלבד זאת לא ייצרו מצבים מסוכנים.

דקה 56 - דימיטאר ברבאטוב היה חתום על ההזדמנות הראשונה של יונייטד כשדהר לכיוון הרחבה ובעט, אבל הכדור שלו נעצר על ידי סזאר, שוער ולנסיה.

דקה 85 - גול! שני המחליפים ייצרו את השער החשוב ליונייטד, והראשון במפעל, כשמאקדה העביר להרננדז, שהרשית 0:1 ליונייטד.

ריינג'רס - בורסאספור 0:1

אחרי שהוציאה תיקו מאופס באולד טראפורד ממנצ'סטר יונייטד במחזור הראשון, קבוצתו של וולטר סמית' פגשה באייברוקס את היריבה הטורקית הנוחה, והסתפקה בשער אחד כדי לעשות צעד נוסף בדרך למטרה החשובה שלה. הקרוקודילים הירוקים, שהחזיקו הרבה יותר בכדור (43:57) לא היו ממש רחוקים מלהפתיע, אבל נאלצו להסתפק רק במחמאות. את השער היחיד במשחק כבש סטיבן נייסמית' במחצית הראשונה.

דקה 18 - גול! התקפה תכליתית של הכחולים הסתיימה עם שער כשהרמת כדור מצד שמאל של קירק ברודפוט לעבר סטיבן נייסמית' הביאה אותו לבעוט מקרוב פנימה. 0:1 לריינג'רס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בית ד'

רובין קאזאן - ברצלונה 1:1

אחרי שחלפה על פני ריאל מדריד בליגה הספרדית, שבו הקטלאנים להסתער על ליגת האלופות, אבל אחרי שדרסו את פנאתינייקוס 1:5, נתקלו במשוכה הרבה יותר גבוהה. בעונה שעברה סיימה בארסה עם קאזאן ב-0:0 ברוסיה ונוצחה 2:1 בקאמפ נואו, כשגם הפעם היא לא הצליחה לנצחה ברוסיה. כריסטיאן נובואה העלה את המארחים ליתרון בפנדל (30), דויד וייה איזן, גם הוא בפנדל (60). לאחר 10 ימים מחוץ למגרשים, שב לאונל מסי והציג יכולת לא רעה כלל. ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-88.

דקה 12 - וייה פיטם את פדרו בכדור נהדר בתוך הרחבה, האחרון הגיע אליו ושלח עם השפיץ קטנה מעל השוער, אבל הכדור פגע במשקוף, קאזאן ניצלה.

דקה 30 - גול! למרות השליטה המוחלטת של בארסה, קאזאן עלתה ליתרון כשכריסטיאן נובואה ניצל פנדל שקיבלה הקבוצה לאחר הכשלה של קלשין על ידי דני אלבס.

דקה 60 - גול! אינייסטה ספק הוכשל ברחבה על ידי סלוקבדזה, אבל מה שחשוב זה שהשופט שרק לפנדל. וייה ניגש לבעוט והכניע את ריז'יקוב. 1:1. דקה לאחר מכן אלבס מפספס שער בטוח אחרי טעות קשה בהגנת קאזאן.

דקה 61 - לאחר 10 ימים מחוץ למגרשים עקב פציעה בקרסול, שב לאונל מסי ונכנס כמחליף במקומו חאבייר מסצ'ראנו.

דקה 87 - התקפה נהדרת משולבת של רובין קאזאן הסתיימה עם נגיחה של אובפמי מרטינס, שנכנס כמחליף, לקורה. בארסה ניצלה בעור שיניה מפיגור נוסף.

דקה 88 - ביברס נאתכו נכנס כמחליף במקומו של כובש שער היתרון נובואה, ופגש מקרוב את מסי וחבריו.

דקה 90+2 - התקפה מצוינת של בארסה נגמרה עם בעיטה טובה אך לא מספיק של אינייסטה, שבעט מסובב אבל מעט גבוה.

פנאתינייקוס - פ.צ. קופנהאגן 2:0

המהלומה שספגה מברצלונה לפני שבועיים בצירוף ההפסד המפתיע בבית לקופנהאגן מקלקל את התוכניות של פאו, שקיוותה לפתוח בדף חדש, אבל נכנעה פעמיים ואף הפסידה את ג'ילברטו סילבה, שהורחק במחצית השנייה. קופנהאגן היא ללא ספק הקבוצה המפתיעה ביותר עד כה בשלב הזה של ליגת האלופות אחרי שאספה ניצחון שני (הראשון היה ב-0:1 על קאזאן). מישהו מדבר שם ברצינות על מקום בשמינית הגמר?

דקה 28 - גול! התקפה מתפרצת של הדנים החלה עם מסירה של יספר גרונקיאר לעברו של דמה נ'דויה, שניצל יציאה רעה מאוד מהשער של שוער היוונים, אלכסנדרוס צורבאס, כדי להבקיע. 0:1 לקופנהאגן.

דקה 37 - גול! כדור חופשי של קופנהאגן יצא מהרגליים של מרטין וינגארד, שירה פצצה שעברה את החומה ונעצרה בפינה הימנית של השער. 0:2 לקופנהאגן.

דקה 48 - אם לא די בפיגור, ספגה פנאתינייקוס מכה קשה כשג'ילברטו סילבה, שנגע בכדור בידו, ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully