וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקי: "חוסר הניסיון שלנו משפיע"

28.9.2010 / 12:01

עם זאת, חלוץ אשדוד מאמין בקבוצה הצעירה שנבנית. ביקורת מקיר לקיר במועדון על השופט. צ'קול הופתע מאי הכללתו בסגל

תחושות של כעס וקיפוח ליוו את אנשי מ.ס. אשדוד בסיום משחק ההפסד הביתי 2:1 למכבי תל אביב אמש (שני) במשחק שנעל את המחזור הרביעי בליגה. כבר במהלך המשחק נשמע המאמן ג'ון גרגורי כשהוא בא בטענות לשריקותיו השגויות, כך לטענת גרגורי, של שופט המשחק דניאל בר נתן. גם בסיום המשיך גרגורי בכעסו כלפי השופט ובמיוחד על נושא הפנדלים, זה שנשרק לטובת מכבי במחצית הראשונה והשניים שלא נשרקו לטובת אשדוד בחצי השני.

גם הבעלים ג'קי בן זקן נשמע נחרץ ביותר בסיום והביע את כעסו כלפי נושא השיפוט כשאמר: "זה לא חדש. נושא השיפוט מטריד אותנו בשנים האחרונות ואנחנו משלמים מחיר יקר מאוד, כי השופטים פשוט לא אמיצים. אם זה היה הפוך והוא לא היה שורק כזה פנדל לטובת מכבי תל אביב, מה היו עושים לו בתקשורת? היינו קוראים שהשופט הרס למכבי, להפועל או למכבי חיפה.

"אז השופטים מעדיפים לא לקבל את ההחלטות, מקלים עם הקבוצות הגדולות ומענישים את הקבוצות הקטנות", הוסיף בן זקן. "איגוד השופטים היה צריך לשלוח את אחד משלושת השופטים המובילים, זה לא שבר נתן לא מספיק טוב, הוא פשוט לא מספיק אמיץ. יש שופטים שלא עושים חשבון לאף אחד".

אגב, מבקר השופטים ראובן זינו, שנכח במשחק, התרשם לטובה ממרבית שריקותיו של בר נתן אולם הוא ציין בדו"ח שבחלק האחרון של המשחק, בר נתן "בעט בדלי" ולמעשה קלקל לעצמו את הציון, כנראה בעיקר בשל העובדה שלא שרק את הפנדל לזכות אשדוד בדקה ה-90, במהלך בו רכב בלם מכבי אבי סטרול על גבו של חלוץ אשדוד עידן שריקי.

שריקי: "לא נפלנו ממכבי תל אביב בשום פרמטר"

"אני חושב שגם במחצית הראשונה שיחקנו טוב, לא רק בשנייה", אמר שריקי שגם הצטרף לטענות כלפי השיפוט: "אני לא יודע אם היה צריך לשרוק פנדל לטובת מכבי, אבל מה שבטוח זה שבמחצית השנייה היו שני פנדלים ברורים לטובתנו, שלא נשרקו, אחד שבוצע עליי ועוד אחד על מקרייב, אבל כשמגיעה קבוצה גדולה אז קשה לשופטים לשרוק שני פנדלים נגדה כנראה.

"אני לא חושב שנפלנו ממכבי תל אביב בשום פרמטר במגרש", הוסיף שריקי. "שיחקנו טוב ועם הכניסה של משה אוחיון שיחקנו אפילו עוד יותר טוב, אבל בסוף אנחנו נשארים בסוף המשחק עם אפס נקודות וזה לא טוב. בשבת מחכה לנו כבר משחק קשה מאוד מול מכבי פתח תקוה ונצטרך להרים את עצמנו כדי להתחיל לצבור נקודות".

שריקי התייחס לכך שמרבית הקבוצה מורכבת משחקנים צעירים: "בטוח שחוסר הניסיון שיש בקבוצה משפיע. כשבנו את הקבוצה הזו סביב שחקנים צעירים ידעו שיהיו טעויות של חוסר ניסיון, אני מקווה מאוד שמכאן נדע להרים את עצמנו, יש לנו מאמן טוב וצוות מקצועי טוב מאוד מסביבנו. אני מאמין גדול בקבוצה הזו".

משה אוחיון: "אם הייתי משחק מהתחלה, הכל היה אחרת"

מי שהיה מעט מופתע אמש מאי הכללתו בסגל הוא המגן רחמים צ'קול, שאמנם סחב פציעה ברגלו בשבוע שעבר אבל הרגיש כשיר לחלוטין והיה קצת בהלם מכך שגרגורי אפילו לא כלל אותו בסגל.

גם משה אוחיון היה מופתע ביותר לגלות כי הוא מחוץ להרכב ובסיום לא הסתיר את דעתו לגבי החלטת המאמן: "אני לא רגיל לעלות מהספסל. מאז ששיחקתי בבית"ר ירושלים לא עליתי מהספסל והיה לי קצת קשה. המאמן החליט, אבל עליתי למשחק והוכחתי שאני צריך לשחק בכל משחק. אני חושב שאם הייתי משחק מההתחלה הכל היה אחרת. הרגשתי טוב. עשיתי הכל בשביל שהקבוצה תנצח וחבל שזה לא קרה".

גרגורי עצמו התייחס לעניין בסיום המשחק ואמר: "בכל משחק אני יכול לבחור רק 18 שחקנים ותמיד יהיו כאל שלא יהיו מרוצים. השיקולים שלי, תמיד ולגבי כל שחקן, מקצועיים בלבד, כך גם בעניין משה אוחיון כי רציתי לעלות בהרכב קצת יותר התקפי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully