וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן מישל אולאס מדבר בשתי השפות

נשיא ליון ממשיך לזגזג בנוגע למאמן קלוד פואל. מחד: "הוא מקבל תמיכה רחבה", מנגד: "אנו עשויים לקבל החלטה בכל רגע"

יממה לאחר שנחתה בישראל לקראת משחקה נגד הפועל תל אביב במחזור השני של ליגת האלופות, ממשיך נשיא המועדון ז'אן מישל אולאס לזגזג בנוגע למאמן קלוד פואל. הרוחות בליון עדיין סוערות, במיוחד לאור ההפסד האחרון בדרבי נגד סנט אטיין ולאור מיקומה המזעזע של הקבוצה מתחת לקו האדום בליגה הצרפתית.

מחד, מצדד אולאס בפואל ומאמין במאמן, כשהוא אומר: "אתם תהיו מופתעים כמה תמיכה מקבל פואל מכל הכיוונים, ואין אף אחד בתוך המועדון שסותר את הדברים הללו. אפילו הג'נרל מנג'ר ברנארד לאקומב טען שפיטוריו של פואל הם לא הפיתרון לבעיה שלנו. החתמנו אותו על חוזה לארבע שנים כדי להביא לשקט ושלווה במועדון". מאידך, אולאס, עדיין מזהיר שהוא יכול לעשות צעד בכל רגע: "בכל עת, בכל דקה, אנחנו יכולים לקחת החלטה".

בליון מציבים את ההעפלה לרבע הגמר כיעד שחובה להשיג. כזכור, בשנה שעברה הגיעה הקבוצה הצרפתית עד חצי הגמר, והעונה היא חייבת להגיע לשלבים הגבוהים לא רק בגלל היוקרה אלא גם בגלל סיבות כלכליות. עלייה לרבע הגמר תבטיח לקבוצה הכנסה שתבסס אותה, לאחר שמניותיה של הקבוצה צנחו בשנתיים האחרונות בכ-50 מיליון יורו משווי של 210 לכ-160 מיליון יורו בלבד. הפסד מול הפועל תל אביב לא רק שיערער עוד את מעמדו של המאמן אלא גם יכול להסב נזק כלכלי כבד למועדון לגבי המטרה האמורה, מה שעשוי להביא את אולאס לעשות שוב חושבים לגבי פואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully