וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע בשמינית גמר בנגקוק, פאר הודחה בטוקיו

גבר על קראבצ'וק (134 בעולם) 3:6, 4:6, ויקווה שהמפגש מול מלצר ייגמר אחרת. הטניסאית הפסידה 6:3, 7:6 לקאנפי

דודי סלע פתח הבוקר (שלישי) בהצלחה את דרכו בטורניר באנגקוק (סך פרסים 550 אלף דולר), כשגבר 3:6, 4:6 על קונסטנטין קראבצ'וק הרוסי (134 בעולם) אחרי שעה ו-46 דקות בתאילנד בסיבוב הראשון על יריבו שהעפיל מהמוקדמות.

סלע, המדורג 85 בעולם, העפיל לשמינית הגמר, שם מחכה לו מפגש מול יורגן מלצר האוסטרי, המדורג 13 בעולם, שרק לפני כעשרה ימים גבר עם נבחרת הדייויס האוסטרית על ישראל ביד אליהו.

סלע, שהבטיח 20 נקודות דירוג ופרס כספי של 9,555 דולר, יקווה שהפעם המפגש עם מלצר ייגמר אחרת, אחרי שבישראל האוסטרי גבר עליו 0:3 חלק.

עם כל הכבוד למשחק של סלע, עולם הטניס נרגש לקראת משחקו הראשון של חואן מרטין דל פוטרו מאז חזרתו מהפציעה. דל פוטרו בן ה-22, אלוף ארה"ב מ-2009, לא שיחק מאז 24 בינואר השנה, אז הפסיד לסיליץ' באליפות אוסטרליה. הארגנטינאי, שדורג רביעי בעולם בשיאו, מדורג כרגע במקום ה-36, ויפגוש בסיבוב הראשון את אוליבייה רוחוס הבלגי (78 בעולם).

בינתיים בטוקיו נרשמה אכזבה, כאשר שחר פאר הודחה בסיבוב השני בטורניר הגדול ביפן (סך פרסים 2 מיליון דולר). הישראלית, המדורגת 19 בעולם, הפסידה לקאיה קאנפי האסטונית (25 בעולם) 6:3, 7:6 (5). פאר, שגברה בסיבוב הראשון על טימאה בצ'ינסקי השוויצרית, נוצחה שוב על ידי האסטונית בשבועות האחרונים, ותקווה להצליח יותר בטורניר הבא שלה ביבשת אסיה, טורניר בייג'ינג.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully