וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון זכתה בגביע איגוד השופטים

האדומים נראו נהדר והביסו ללא קושי 23:36 את מכבי תל אביב בדרך לזכייה בתואר הראשון של העונה. זייקמן: "מרוצים מאוד"

הפועל ראשון לציון זכתה בתואר הראשון של עונת 2010/11 בכדוריד הישראלי, אחרי שגברה הערב (שני) ללא קושי 23:36 על מכבי תל אביב בגמר גביע איגוד השופטים. מבחינת וובה זייקמן וקבוצתו מדובר בהצהרת כוונות רצינית לקראת הליגה הקרבה ובאה.

מכבי תל אביב נאלצה להסתדר הערב ללא רבים מאוהדיה, שהעדיפו את משחק קבוצת הכדורגל באשדוד, ושחקניו של אבי רש התקשו לשחזר את התצוגה מהניצחון בחצי הגמר על מכבי ראשון לציון. הפועל ראשון לציון, לעומת זאת, צברה ביטחון מהיכולת הטובה בניצחון הדרמטי על אס"א תל אביב בחצי הגמר, והצליחה להתגבר גם על הרחקות מוקדמת של הפיבוט החדש דימיטרי דרשוק והכישרון הצעיר יותם טל.

המשחק החם והאגרסיבי הותיר את מכבי בעניינים, אבל עידן מימון (חמישה שערים במשחק) ושחר מיארה (ארבעה) לקחו אחריות והורידו את הפועל ראשון לציון להפסקה ביתרון 11:15. אחיו של עידן מימון, עמרי, סייע לנובאק בוסקוביץ' (שישה שערים) לצמק את ההפרש עבור מכבי בפתיחת המחצית השנייה, אבל אדום לאוריאן ליפץ ממכבי תל אביב ופסק זמן של הצהובים, נתנו את האות לבריחה של ראשון לציון בדרך לניצחון גדול 23:36 וחגיגת תואר ראשון.

מאמן הפועל ראשון לציון, וובה זייקמן, היה כמובן מרוצה בסיום מהתצוגה של שחקניו: "אני שמח על הניצחון. אנחנו יוצאים מכאן בהרגשה טובה ויודעים שזו הייתה הכנה מצוינת לקרת המשחקים באירופה. יש עוד דברים שטעונים שיפור, אבל בסך הכל אני מרוצה".

אבי רש, מאמן הקבוצה המפסידה, לא אהב את הדרך בה שחקניו נראו בדקות האחרונות: "התפרקנו, אני לא יודע מה קרה. לא ציפינו להיראות כך אחרי שהצגנו לפני כן יכולת מצוינת. לא הצלחנו לנצל את ההרחקות שלהם בתחילת המשחק, וחבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully