וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אני מאמין שנלך עד הסוף"

27.9.2010 / 22:53

מנג'ר מכבי ת"א בטוח שלקבוצתו יש את מה שצריך כדי לזכות באליפות. יוסי מזרחי: "ליגה זה מרתון, אנחנו רק במחזור הרביעי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

למי שתהה לגבי כוונותיה של מכבי תל אביב העונה, הגיע המשחק הערב (שני) באשדוד והסביר שהפעם יש לאוהדים הצהובים סיבה להיות אופטימיים. מכבי לא הציגה כדורגל גדול באצטדיון באשדוד, אבל בניגוד לשלוש העונות הקודמות היא הצליחה לנצח הפעם 1:2 ולעלות למקום השלישי עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות וחמישי רצוף בכל המסגרות. האריס מדוניאנין (34 בפנדל) ואלירן עטר (57) הבקיעו לאורחים מול פנדל מוצלח של המחליף משה אוחיון (80) בצד השני. אשדוד יכולה לחוש מקופחת על שני פנדלים נוספים שהיו צריכים להישרק לזכותה בדקות הסיום.

נמני: "אין מה לעשות, לא כל השחקנים יהיו מרוצים"

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, התייחס לדקות המתח שנכפו על קבוצתו בסיום המשחק: "הגענו להמון הזדמנויות, אבל לצערי החמצנו. שלטנו לחלוטין במגרש ועד לטעות של לירן שטראובר הם לא הגיעו למצבים. הפנדל החזיר אותם למשחק ונתן להם תקווה להשיג שוויון באיזה שער מקרי, אבל ההגנה שלנו הייתה טובה היום".

על החלפתו של אלירן עטר והרוטציה המונהגת בקבוצה, אמר המנג'ר: "אלירן לא התאמן השבוע מספר ימים, וזה דבר שלקחנו בחשבון. באותם רגעים נגמר לו הכוח וזה לא שהכנסנו במקום אלה שיצאו שחקנים הגנתיים ושינינו מגמה. אנחנו ניתן לשחק למי שמגיע. אין מה לעשות - יהיו גם כאלה שלא יהיו מרוצים".

על היעד של מכבי תל אביב העונה, אמר נמני: "אני יכול להגיד בוודאות שמכבי תיאבק על האליפות. גם מכבי חיפה וגם הפועל תל אביב באותו דרג שלנו, אבל אני מאמין שאנחנו נלך עד הסוף. אנחנו מאוד אופטימיים. בעונה שעברה לא הייתה לנו אפשרות להתחזק ועם הסגל שהיה לנו השגנו את המקסימום. לבנות קבוצה זה מאוד קשה, הבאנו הרבה שחקנים ועד שיהיה תיאום עוד ייקח זמן. הפגרה של הנבחרת תיתן לנו זמן להתארגנות".

הבלם אבי סטרול, שנהנה ממשחק שקט במרכז ההגנה: "היה משחק קשה. התחלנו טוב וכבשנו שער, אבל במחצית השניה לא היינו במשחק, ולמרות השער, הלכנו אחורה. אשדוד היא קבוצה ביתית מובהקת ואני שמח שיצאנו מפה עם שלוש נקודות. זה מגרש קשה".

על השחקנים שבקבוצתו אמר סטרול: "יש לנו חדר הלבשה טוב וחיובי, יש אווירה טובה. שחקנים רוצים לתת למען הקבוצה. כולם עובדים קשה באימונים על הכל ואני שמח שהתוצאות נראות על המגרש. אני שמח שאנחנו מציגים יכולת טובה". סטרול נשאל על הדרבי ההולך וקרב, אך העדיף להתרכז דווקא במשחק הקרוב: "המשחק מול הפועל פתח תקוה הולך להיות מאוד קשה. חייבים לנצח ולבוא מרוכזים ולעבוד קשה כל השבוע. אני מאמין שאבי ויוסי יכינו אותנו טוב".

מזרחי גם עצוב עבור אשדוד

יוסי מזרחי התייחס לניצחון על האקסית. "לנצח קבוצה שאימנת בה כל כך הרבה זמן, זה ניצחון חשוב אבל גם טיפה עצב על האקסית", סיפר מזרחי בראיון לגלי צה"ל, "אשדוד זה לא עוד מקום בשבילי, זה היה חצי בית וחצי משפחה. כשאתה כל כך קרוב לאנשים, אתה עצוב כשהם מפסידים".

מזרחי הודה שבינתיים הדברים נראים טוב במכבי. "זה נראה ככה, אבל צריך לתת לזמן לעשות את שלו", אמר המאמן, "הייתי בעבר בסיטואציה הזאת בבית"ר ירושלים, כשכסף גדול מושקע והציפיות בשמים, וזה לא דבר פשוט. הניסיון הזה שלי תורם. כל הזמן מדברים רק על הכסף, ולא על דברים אחרים. יש גם אחריות כלפי אוהדים, שרוצים צמרת ותארים אחרי הרבה שנים. בשביל זה הבאנו שחקנים מנוסים שכבר עברו את הסיטואציות האלה, ונצטרך לעמוד בלחץ הזה".

מזרחי נשאל אם יש לו בעיה להוריד את האגו שלו בשותפות עם נמני. "אחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל, אני כבר לא צריך לחזק את האגו שלי" אומר מזרחי, "להפך, אני חושב שכדי להצליח חייבים לשים את האגו בצד. זה המפתח לקבוצה שמורכבת מכל כך הרבה שחקנים טובים. המטרה היא לארגן את הקבוצה ולשים את האגו למען הצלחת הקבוצה, ואם אני דורש את זה מהשחקנים, אז בטח גם מעצמי".

מזרחי התייחס לפרשנויות שמעריכות שמכבי תזכה באליפות, וטוען שאסור להספיד את הפועל תל אביב. "זה רק מחזור רביעי. אני מכיר קבוצות שפתחו מצוין את העונה וירדו ליגה, ואני מכיר הרבה קבוצות שפתחו רע ובסוף התמודדו על האליפות. רק במחזור 15 או 17 מתבהרים דברים. אני מבטיח לך שמיינץ לא תיקח אליפות בגרמניה. ליגה זה ריצת מרתון, וחשוב לשמור על יציבות".

גרגורי: "השחקנים הטובים שלנו לא הופיעו למשחק"

בצד השני, מאמן מ.ס. אשדוד, ג'ון גרגורי, היה מאוכזב מהשיפוט בסיום: "השופט קיבל שתי החלטות, אבל לא את ההחלטות הנכונות כשהוא היה צריך. שחקן שלנו הוכשל ברחבה, השחקן של מכבי קפץ עליו, והיה שם מאה אחוזים פנדל. אני חושב שהשופט לא היה אמיץ, והוא היה יכול להיות". גרגורי המשיך ואמר: "למכבי היה מזל עם הפנדל הראשון ואולי גם אנחנו קיבלנו במזל פנדל, אבל ההכשלה האחרונה ברחבה היתה חייבת להישרק".

המאמן האנגלי אף נשאל על יכולת קבוצתו, ואמר כי הוא דווקא יוצא מרוצה מההופעה, אם כי לא מהתוצאה: "למכבי היו שלוש בעיטות לשער. הפעם היחידה שסטויקיץ' נגע בכדור במחצית השנייה הייתה כשהוא הוציא את הכדור מהרשת. אנחנו ממשיכים לשחק לא משנה מה קורה או מה התוצאה ואני מאוד גאה בקבוצה שלנו". עם זאת, גרגורי הוסיף: "השחקנים הטובים שלנו לא הופיעו למשחק היום, אבל חלק מהחבר'ה הצעירים נראו טוב הערב".

הבעלים ג'קי בן זקן היה נחרץ יותר: "חששנו מהשופט. לא בכדי פניתי לשופט לפני המשחק וביקשתי ממנו - תהיה אמיץ. אנחנו סובלים כבר כמה שנים טובות מהחלטות שיפוט. שופט צעיר ולא מנוסה מגיע למשחק כזה הוא נוטה לכיוון הקבוצה הגדולה יותר. שיחקנו טוב לאורך כל המשחק. כל הסגל ששיחק פה זה עלות שחקן של מכבי תל אביב. אני בהחלט מרוצה מהחבר'ה שלי. בפרט אם כשאנחנו בפיגור 2:0 אנחנו חוזרים. אנחנו רוצים להחזיר את האופי לאשדוד. בשלושים הדקות האחרונות שלטנו באופן טוטאלי, ומכבי העבירו זמן. נכון שלא יצרנו עם הנקודות, אבל בדרך הזו הן עוד יגיעו".


הקפטן משה אוחיון נשמע מאוכזב: "בתחילת המשחק לא ראו הבדלים על המגרש למרות ההבדלים בתקציב. כשעולים לשחק הכסף לא מדבר. למכבי יש קבוצה מצויינת שצריכה לרוץ לאליפות עם התקפה מפחידה מאוד ובהתחלה באמת קצת נלחצנו. אחר כך התחלנו לשחק, הגענו למצבים, ואני חושב שבמחצית השניה שיחקנו הרבה יורת טוב. הגיע לנו פנדל אבל בסופו של דבר לא קיבלנו. טעויות קורות גם לנו וגם לשופטים. יכול להיות שהיה מגיע פנדל. כשרואים בטלוויזיה כולנו חכמים, אבל אין מה לעשות, בסך הכל היה שיפוט בסדר".

השחקן התייחס לעובדה שהושאר במפתיע מחוץ להרכב ולא התבייש לירות עקיצה אל עבר מאמנו: "גם אני לא רגיל לעלות מהספסל. מאז ששיחקתי בבית"ר ירושלים לא עליתי מהספסל והיה לי קצת קשה. המאמן החליט, אבל אני עליתי למשחק והוכחתי שאני צריך לשחק בכל משחק. אני חושב שאם הייתי משחק מההתחלה הכל היה אחרת. הרגשתי טוב. עשיתי הכל בשביל שהקבוצה תנצח וחבל שזה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully