וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני: "מעולם לא דרשתי טרייד"

כוכבה של דנבר שהצהיר כי הוא מעוניין לעזוב, התייצב לפתיחת האימונים של הקבוצה. לברון ג'יימס עונה לג'ורדן, מג'יק ובארקלי

עושה רושם שבקיץ בו מירב תשומת הלב היתה על מספר שחקנים וההחלטה שלהם היכן הם עומדים לשחק העונה, רק הגיוני שזה לא ייפסק רק בגלל שהעונה עומדת בפתח. סוגיית כרמלו אנתוני מסרבת להירגע, והיום (שני) הופיע השחקן ליום התקשורת של הקבוצה כשהוא לבוש בגופיית המועדון, ולפחות לפי טענתו- הוא לא הולך לשום מקום, ומעולם לא רצה ללכת לשום מקום.

"אני כאן היום", אמר אנתוני, שעל פי דיווחים עסקה מתוקשרת בין דנבר לניו ג'רזי, שהיתה אמורה לשלוח אותו לנטס עלתה בימים האחרונים על שרטון. "מה שיקרה בעתיד, יקרה. אני משאיר את האפשרויות שלי פתוחות". אנתוני אמנם רומז לכך שהוא עשוי לעזוב בשלב מוקדם בטרייד, אבל בו זמנית אמר: "בסיום העונה אשב עם הקבוצה שלי, עם הנאגטס, ונדבר על זה. זה היה קיץ ארוך ואני פשוט נרגש לחזור לפרקט".

כזכור, אנתוני קיבל מדנבר הצעה להארכת חוזהו בשווי 65 מיליון דולרים לשלוש שנים, אך סירב לחתום עליה, וחיפש אפשרויות אחרות, כששיקגו וניו יורק היו המועמדות החביבות על השחקן. אלא שאף אחת מקבוצות אלו לא היתה מוכנה לוותר על השחקנים אותם דרשה דנבר, והעברתו של אנתוני לא התממשה. "אני מעולם לא דרשתי להיות מועבר בטרייד", טוען השחקן, "לא אמרתי אף פעם שום דבר על טרייד". עכשיו, בגלל ששום עסקה לא הושגה, ייאלץ השחקן להתאמן עם המועדון כאילו דבר לא קרה. זאת כמובן, עד המשך השיחות בשבוע הקרוב, במה שנדמה כמו סיפור שעוד רחוק מלהסתיים.

לברון עונה לג'ורדן, מג'יק ובארקלי

ובינתיים, גם במיאמי התכנסה התקשורת בכדי לסקר את הקבוצה המקומית, אך יש לשער ששם היו מעט יותר עיתונאים. לברון ג'יימס, כריס בוש ודווין וויד נראים כאילו הם כבר מדקלמים את הטקסט שהשמיעו מאותו רגע שהשלישייה הזו נוצרה, והפכה לאחת השנואות ברחבי הליגה. חלק מהמבקרים היו אוהדים, חלק היו עיתונאים, ובמקרים קיצוניים יותר אף שחקני עבר בדמותם של מייקל ג'ורדן, צ'ארלס בארקלי ומג'יק ג'ונסון, שהצהירו כי הם העדיפו לנסות לזכות באליפות לבד, כאתגר. עקיצה גדולה שנשלחה היישר אל פרצופו של לברון ג'יימס.

"אני פשוט צריך לצאת ולשחק את המשחק", אמר ג'יימס בנונשאלנטיות. "שמעתי הכל הקיץ, כל מה שציפיתי ומעט דברים שלהם לא ציפיתי, אבל קיבלתי את ההחלטות שלי, ואני חי איתם. אני עדיין מכבד את מייקל (ג'ורדן), אני עדיין מכבד את מג'יק, צ'ארלס ושאר החבר'ה האלה. הם עשו הרבה למען המשחק הזה, אבל אני לא יכול לחיות דרכם, אני צריך ליצור לעצמי את העתיד". על העונה עצמה אמר ג'יימס: "אני מאוד נרגש עבור ההזדמנות, יש לי הרבה מוטיבציה ואני אנסה ליצור מזה את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully