וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון החתימה את סם הוסקין

27.9.2010 / 14:04

הפורוורד/סנטר בן ה-31, בעבר בגליל עליון ובאולימפיאקוס, לא שיחק אשתקד בגלל פציעה. אקוניס: "הוא כשיר ובכושר מצוין"

בני השרון הודיעה היום על החתמתו של הפאוור פורוורד/סנטר סם הוסקין לעונה הקרובה. הוסקין (206, 31) שיחק כבר בעבר בישראל, כאשר עם סיום קריירת המכללות שלו בדה פול הגיע לגליל עליון, שם הצטיין והעמיד ממוצעים של 21.8 נקודות ו-9.8 ריבאונדים למשחק בליגה.

משם עבר לליגה הרוסית, ושיתף פעולה עם שרון ששון באוראל גרייט ב-2004-05. עם ששון, כידוע, ישחק גם העונה. ברוסיה העמיד ממוצעים של 21.4 נקודות ו-9.6 ריבאונדים למשחק.

מאוראל גרייט עבר לדינמו מוסקבה, שם רשם הוסקין ממוצעים של 13.7 נקודות ו-6.7 ריבאונדים, ובסיום העונה נבחר לחמישיית הזרים של הליגה הרוסית.

בינואר 2007 זכה הוסקין להזדמנות ברמות הגבוהות של אירופה, כשהוחתם על ידי אולימפייקוס של פיני גרשון. הוסקין עזר לקבוצה להגיע לשלב ההצלבה ביורוליג כשהוא מעמיד ממוצעים של 6.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים ב-16 דקות למשחק. בהמשך עבר לדינמו זאגרב, כשמשחק השיא שלו היה נגד מכבי תל אביב כשהוא קולע 27 נקודות ו-8 ריבאונדים.

את עונתו האחרונה העביר בליגה הסינית, שם העמיד ממוצעים של 25.3 נקודות, 10.8 ריבאונדים, ו-2.1 אסיסטים בממוצע.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אמר בתגובה להחתמה: "שמח שהצלחנו להחתים שחקן ברמתו ועם הניסיון של סם הוסקין. מדובר בשחקן שיש לו ניסיון גם בליגה שלנו וגם ברמות הגבוהות של אירופה. הוא לא שיחק בשנה האחרונה בעקבות פציעה בברך ואחרי שהחליט לקחת את הזמן עם השיקום, אבל דיברנו איתו ועם הסוכן שלו והובהר לנו שהוא כשיר ב-100 אחוז ואף נמצא בכושר מצוין ואני מאמין שהוא יכול להוות תוספת נהדרת לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully