וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - בני יהודה: יברויאן יפתח כחלוץ בודד

פיני בלילי, האבל על אימו, ייעדר וקשטן יעלה קישור מעובה. משה ביטון חוזר לסגל. באשקלון מקווים ל-6,000 צופים במגרש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

שני מפגשי הליגה היחידים שהיו בין שתי הקבוצות נערכו בעונת 1997/8 ושניהם הסתיימו ב-0:0. עוד מספר מפגשים בין הקבוצות נערכו במסגרת גביע המדינה, כאשר גם לפני שנה נפגשו הקבוצות ושער של פדרו גלבאן קבע 0:1 לזהובים. בעונת 2005/6 ניצחה בני יהודה את אשקלון 0:2 במסגרת סיבוב ט', רק בכדי להגיע בסופו של דבר לגמר הגביע ולהפסיד שם 1:0 להפועל תל אביב משער בדקות הסיום של החלוץ איליה יברויאן שבשבת יפתח במדי בני יהודה. מבולבלים? גם אנחנו. בעונת 2004/5 הובסו הזהובים ברבע הגמר 3:0 על ידי אשקלון, שהעפילה לחצי הגמר ונוצחה שם על ידי מכבי הרצליה. אגב, אביב חדד הגיע עם שתי הקבוצות לגמר הגביע ובשתי הפעמים הפסיד להפועל תל אביב.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון:

גיא עזורי היה מרוצה מאוד בשבוע האחרון לאחר ניצחון החוץ על הפועל חיפה והעניק לשחקניו יום מנוחה נוסף. המאמן שיצא עם שלוש הנקודות מקרית אליעזר, מקווה שגם נגד בני יהודה החזקה יצליח להשאיר את הנקודות באשקלון. מור דהאן, שמתח את השריר לפני המפגש מול הפועל חיפה, התאמן באופן מלא ויפתח בהרכב במקומו של יניב אלול. אדיר טובול, שגם הוא החמיץ את המשחק בקרית אליעזר בגלל פציעה, ישוב להרכב על חשבון מאג'ד יונס. פרט לכך ימשיך עזורי עם ההרכב המנצח מקרית אליעזר. הבעלים פרוספר אזגי ערך פגישה להלבנת המחלוקות בינו לבין קהל אוהדי הקבוצה, וכעת מקווים באשקלון כי מחר איצטדיון מלא בכ-6,000 אוהדי הקבוצה, שיתמכו בשחקניו של גיא עזורי מול הקבוצה של דרור קשטן.

בני יהודה:

המאמן דרור קשטן, שחוגג היום (שישי), את יום הולדתו ה-66, ייחסר מחר את הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שסובל מפציעה בגבו, את פיני בלילי שיושב שבעה על אמו ז"ל, ואת את עומרי אפק שלא כשיר במאת האחוזים בשל פציעה במפשעה. הבלם דין מורי ימלא את מקומו של גארידו הפצוע ויפתח לראשונה העונה בליגה, לצידו של אביב חדד במרכז ההגנה. לירוי צעירי ושלו מנשה חוזרים להרכב וייפתחו בקישור לצידו של פדרו גלבאן שנמצא בכושר נפלא. בניגוד למרבית המשחקים, בהם פתח קשטן עם שני חלוצים, הוא צפוי הפעם לשחק במערך של חלוץ בודד, כאשר איליה יבוריאן יפתח לבד בחוד. משה ביטון, שנעדר מאז המשחק נגד שמרוק האירית בליגה האירופאית בקיץ, חוזר לסגל לראשונה מזה חודשיים וחצי, אחרי שהחלים לחלוטין מקרע ברצועה הצידית בברך.

יעמדו למבחן

הפועל אשקלון:

לאחר תצוגת התכלית שנתן נגד האקסית בשבוע שעבר, ערן לוי צריך להוכיח כי הליך ההתבגרות שלו ממשיך וגם ללא גירויים חיצוניים הוא מסוגל להציג את אותה יכולת ולספק את הסחורה שבוע אחר שבוע. משקל רב שמים בהפועל אשקלון על כתפיו של לוי, בעיקר נגד הקבוצות שטובות מהם. אם ימשיך ביכולת הגבוהה, מעבר לעובדה שאשקלון תוכל לרשום ניצחון מפתיע שבוע שני ברציפות, היא גם תוכל להיות בטוחה לקראת המשך העונה ומסע ההשרדות שלה בליגה.

בני יהודה: דין מורי

הבלם הצעיר, שסומן עד לפני עונה כאחד מבלמי העתיד של הכדורגל הישראלי, נמצא בנסיגה בכושרו. בעקבות פציעתו של הבלם איבן גארידו, מקבל מורי הזדמנות די נדירה מקשטן לפתוח בהרכב. אם הוא רוצה להמשיך ולקבל את חולצת ההרכב הוא חייב להוכיח שוב את יכולתו וכישרונו, ולהראות שהתקופה הלא טובה נמצאת מאחוריו.

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, מור דהאן, דרקו לובריץ', אדיר טובול, רביד גזל, זוראב מנטשאשווילי, אמייה טגה, מחמוד עבאס, ערן לוי, אריק גאוו.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, איליה יברויאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully