וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד: אוחיון חוזר להרכב

הקשר שעלה כמחליף מול מכבי ת"א יפתח על חשבון אמיר לביא. דוד לשחקניו: "תשמרו על המשכיות" (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

מאז עונת 2006/7 הפכה מ.ס אשדוד לכבשה השחורה של מכבי פתח תקוה. שלוש עונות ברציפות הלוזונים מועדים במשחקי הבית מול אשדוד. בעונה שעברה זה נגמר בתיקו, בשתי העונות הקודמות הסתיימו שני מפגשים בתיקו אפס ושניים בניצחונות של אשדוד, בהם הבקיעה שלושה שערים (3:2, 3:0). לפי התוצאות בשנים האחרונות, עושה רושם שפתח תקוה יכולה לנצח רק אם תכבוש יותר משער אחד. לפני חמש שנים ניצחה פתח תקוה בשני המפגשים שלה מול הקבוצה מעיר הנמל (2:1, 2:0), אבל מאז, הרגליים רועדות כשהאוטובוס של אשדוד מגיע לפתח תקוה. בעשור האחרון חזרה אשדוד עם מפלות לא קטנות ממשחקי החוץ שלה נגד הלוזונים. תוצאות כמו 5:1, 4:1 ו-3:1 הן רק דוגמאות למה שאולי מצפה לשחקנים של ג'ון גרגורי בשבת.

מפתחות וטקטיקה

מכבי פתח תקוה:

אחרי שהקרין קלטות של ברצלונה, אייאקס ומנצ'סטר יונייטד לפני המשחק מול סכנין, הפעם בחר פרדי דוד להקרין קטעים מהמשחק האחרון בדוחה, ממנו ביקש להפיק לקחים, בין היתר בנוגע לסגירות אלכסוניות. המאמן הקרין גם קטעים מהמשחק של מכבי תל אביב מול אשדוד ושם דגש על העמידה הטקטית של היריבה. "תשמרו על המשכיות", הוא ביקש מהשחקנים. במהלך השבוע אמר דוד לשחקניו: "יש מצבים שאתם צריכים לגמור את המשחק בין היתר כמובילים 0:2 או 0:3. אל תורידו את הרגל מהדוושה". במועדון אמרו: "האסיפות משתפרות משבוע לשבוע וכך גם הקבוצה. לשחקנים כאן יש עוד הרבה מה ללמוד". עומר דמארי זכה לפרגון מחבריו על הזימון לנבחרת.

מ.ס. אשדוד:

אשדוד לא ניצחה מאז המחזור הראשון ואחרי שני הפסדים רצופים, יעשו השחקנים מאמץ לעצור את שרשרת אי ההצלחות ולחזור מאצטדיון רמת גן עם נקודות. הקשר משה אוחיון, שעלה כמחליף במשחק ההפסד למכבי תל אביב במחזור שעבר, צפוי לחזור להרכב הפותח ככל הנראה על חשבונו של אמיר לביא שיסופסל. המאמן ג'ון גרגורי עדין לא החליט סופית על ה-11 שייפתחו, כאשר אחת ההתלבטויות היא בעמדת המגן השמאלי. רחמים צ'וקול שלא התלבש נגד מכבי צפוי לחזור לסגל אולם לא בטוח שיחזור להרכב בשל העובדה שגרגורי אהב את משחקו של הצעיר אורי מגבו שהפגין יכולת לא רעה ועשוי להמשיך ולקבל קרדיט ממאמנו.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'

רק בשביל לרענן את זיכרונכם, למכבי פתח תקוה יש שוער קרואטי בשם איוון מאנצה, שנפצע, חזר לסגל אבל מאז לא רואה דשא. לא מעט קרה בזכות השוער הצעיר שהגיע מרמת השרון ומוכיח עד עכשיו שיש על מי לסמוך בין הקורות. בשני המפגשים האחרונים הוא ספג שלושה שערים, אבל בינתיים יש לו כבר שלושה ניצחונות רצופים ברזומה, אחד מהם בגביע הטוטו. אם הוא ימשיך בקצב הזה, ההיסטוריה של הלוזונים תלמד אותנו שיכול מאוד להיות שלא נראה את השוער הזר בקרוב במועדון. פלא שבנבחרת האולימפית מצאו יורש לאריאל הרוש?

מ.ס. אשדוד: משה אוחיון

הקשר הוותיק, באנקר בהרכב בדרך כלל, סופסל במשחק האחרון נגד מכבי תל אביב ולא הסתיר את אשר על ליבו בסיום המשחק. "אם הייתי פותח בהרכב הכל יכול היה להיראות אחרת", אמר אוחיון, שצפוי לפתוח בהרכב בשבת וינסה לסחוף את אשדוד שלא ניצחה מאז המחזור הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, נבוישה מרינקוביץ', טל בן חיים; עומר גולן, עומר דמארי.

מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', עופר ורטה, מתן אוחיון, אפה אמברוז, אורי מגבו (רחמים צ'קול), ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully