וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הפועל פ"ת: גפני אמור לפתוח במקום זיו

המגן החולה חזר לאימונים, אבל כנראה לא יעלה בהרכב. מזרחי נעדר מהאימון בשל מחלה. בפ"ת מחפוד לא ישנה את ההרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

מכבי תל אביב:

בינואר 2009 שיחקה מכבי תל אביב משחק נוסף ללא קהל, אז במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, אירחו הצהובים את בני יהודה וניצחו 0:1 משער של מאור בוזגלו, שהספיק להם בכדי להעפיל לחצי הגמר של המפעל. ב-22.5.2005, ניצחה מכבי 0:3 את פתח תקוה בבלומפילד ומאז לא הצליחה אף קבוצה להבקיע יותר משני שערים לרשת יריבתה, כאשר התוצאות הפופולאריות בין שתי הקבוצות הן 1:2 או 2:2. האם זה אומר שקבוצה שתבקיע בשבת שלושה שערים תבטיח לעצמה גם שלוש נקודות?

הפועל פתח תקוה:

הבעיה של הפועל פתח תקוה מול מכבי תל אביב מתחילה דווקא במשחקי החוץ, שם רשמה 37 הפסדים ב-64 משחקים. הבעיה היותר גדולה - העשור הנוכחי, שבישר לחבורה של אלי מחפוד בעיקר רעות במפגשים הללו. מתוך 12 מפגשים מאז עונת 2000/1, פתח תקוה ניצחה רק פעם אחת. זה קרה לפני שנתיים מניצחון בתוספת הזמן (1:2, אורי אוזן בפנדל). מתוך שמונת המפגשים האחרונים, פתח תקוה סיימה שישה ללא הבקעת שער. במפגש האחרון בין קבוצות בבלומפילד מכבי תל אביב ניצחה 1:0, משער עצמי של שגיב כהן. מה צריך לעשות כדי לעצור את הנאחס? אולי למחפוד יש פתרונות.

מפתחות וטקטיקה

מכבי תל אביב:

המגן יואב זיו, שלא התאמן אמש בשל מחלה, השלים היום אימון מלא יחד עם הקבוצה. למרות זאת רוני גפני יהיה בכוננות למלא את מקומו כמגן שמאלי ואף אמור לפתוח. המאמן יוסי מזרחי, נעדר מהאימון בשל מחלה וביום המשחק יתברר מצבו ואם יגיע למשחק. והמנג'ר אבי נמני העביר את התרגול הטקטי יחד עם המאמן איציק עובדיה. כמו אתמול, תורגל גם היום אותו הרכב שפתח בנצחון נגד אשדוד במחזור שעבר. דור מלול, שזומן השבוע לסגל הנבחרת הבוגרת, יפתח לצידו של ג'יבריל סידיבה והאריס מדוניאנין בקישור. גל אלברמן ודמיטאר רנגלוב, ימתינו להזדמנות מהספסל, כאשר מאור בוזגלו, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי יפתחו בחלק הקדמי. באסיפת הוידאו לקראת המשחק צפו השחקנים בקטעים ערוכים מהנצחון באשדוד. השחקנים קיבלו מחמאות על פתיחת משחק חזקה ואגרסיבית אולם נתבקשו מצד שני, לשים לב לאיבודי הכדור הרבים יחסית וכן לירידה בקצב המשחק במחצית השנייה. בשל העובדה שהמשחק יערך ללא קהל, מתכוונים אוהדי מכבי להתאסף לצפייה משותפת על גבי מסך ענק, בבית הקפה שצמוד לשער 5 בבלומפילד.

הפועל פתח תקוה:

החילופים המאולצים שערך אלי מחפוד בשני המחזורים האחרונים הביאו אותו למסקנה ברורה – המחליפים שלו חלשים מאוד, הסגל שלו לא עמוק מספיק והקבוצה שלו חדה רק כשההרכב הראשון משחק. רפי דהן, גיא צרפתי ואיאד חטובא ימשיכו לקבל קרדיט בטענה שהם אלה ששינו את פני המשחק מול נתניה, עמירן שקלים, אייל שן וגיא דיין הפצועים לא יהיו בסגל. כשהיכולת לא מרשימה, בפתח תקוה ניסו השבוע למצוא זריקת עידוד אחרת – הרדיוס בבלומפילד יכול רק לעזור, בהתמודדות מול קבוצה ששואפת לא מעט אנרגיות מהקהל שלה. מחפוד שהקרין קלטת וידאו של היריבה אמר באסיפה: "במשחק כזה אין מה להגיד, המוטיבציה צריכה להגיע מאליה. צריך לסגור את סידיבה, דור מלול ומדוניאנין. הם עושים להם את כל המשחק". במועדון ישנה ציפייה מג'וניור ויסה לקראת יותר אחריות.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: מאור בוזגלו

באופן מפתיע הושאר בוזגלו מחוץ לסגל של המאמן לואיס פרננדז לקראת המשחק הקרוב של הנבחרת נגד קרואטיה. בוזגלו נכלל לאחרונה באופן קבוע בהרכב הצהובים וכעת תהיה לו מוטיבציה מיוחדת להוכיח למאמן הנבחרת כי הוא טעה באי זימונו.

הפועל פתח תקוה: ג'וניור ויסה

מאז שהגיע להפועל פתח תקוה, התוצרת של ויסה הייתה בעיקר בדיבורים סביבו. הפרואני לא נקלט בצורה טובה בקבוצה, ובמועדון החלו התלחשויות אם המרתון להחתמתו היה שווה. במועדון סבורים שכדי שויסה יהיה טוב, כל הקבוצה צריכה להיות טובה. אבל המשחק האחרון הוכיח שלולא גיא צרפתי, לקבוצה הזאת אין מנהיג אמיתי באמצע שמסוגל להרתיע את היריבות. מחפוד בטוח שהקשר שלו יצא מזה, שעוד מעט תראו אותו נותן פס לגול ומהתל בהגנות. אם זה לא יקרה ברגע הכי קשה של המועדון העונה, לא בטוח שזה יקרה בכלל. אולי זה יגיע נגד הגדולות?

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, רוני גפני (יואב זיו), ג'יבריל סידיבה, דור מלול, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, איאד חטובא; ג'ונתן אסוס, רפי דהן, גיא צרפתי, ישראל זגורי, ג'וניור ויסה; דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully