וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "לא סתם יש לנו סבלנות עם ביבישקוב"

27.9.2010 / 10:44

מאמן הפועל ר"ג החמיא לחלוץ שכבש צמד בניצחון על עכו: "אנחנו יודעים מה הוא שווה, הוא יעשה צרות להגנות בליגה"

הרבה מאוד לחץ השתחרר בקרב אנשי הפועל רמת גן בסיום הנצחון הביתי 2:3 על הפועל עכו, אמש (ראשון) בוינטר. הרמת גנים הצליחו לעלות סוף סוף מעל קו האפס ולסגור בתום ארבעה מחזורים את עונש הפחתת ארבע הנקודות, אותו ספגו בתחילת העונה. אחרי מחצית מאופסת ערך המאמן שלומי דורה חילוף מנצח כשהכניס למשחק את החלוץ לירון דיאמנט, שבישל שני שערים לדמיטאר טלקיסיקי וקירום ביבישקוב, והיה מעורב גם במהלך שהביא לשער השלישי.

במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה מאוד נגד עירוני קרית שמונה, שפירקה ביום שבת את הפועל תל אביב בבלומפילד. הבלם הספרדי פאבלו בונדיאה, שלא שיחק אמש בגלל שריצה עונש הרחקה, צפוי לשוב לסגל, אולם בהחלט ייתכן שהמאמן דורה ימשיך לתת אשראי ליקיר שינה, שפתח אמש לצידו של טופוזאקוב במרכז ההגנה ושיתוף הפעולה ביניהם נראה מוצלח.

"ידעתי מה לירון דיאמנט שווה, לצערי הוא נפצע, בדיוק לפני האימון המסכם לפני הפועל חיפה ושיבש לנו הרבה תכניות", אמר המאמן שלומי דורה בהתייחסו למצטיין במשחק. "אבל מעבר לזה שהוא נכנס והיה טוב, הוא גם שיחרר מקום ופינה שטח לביבישקוב, שיעשה עוד הרבה צרות להגנות בליגה. ביבישקוב זה שחקן ששיחק ברמות הכי גבוהות ולא סתם יש לנו סבלנות איתו כי אנחנו יודעים מה הוא שווה". הוסיף המאמן.

דורה מסתכל קדימה ומתייחס למשחק הבא נגד קרית שמונה: "קודם כל מגיע שאפו לרן בן שמעון ולקבוצה שלו על הנצחון הפנטסטי מול הפועל בשבת. הם נמצאים בתקופה מצוינת. ראיתי את המשחק הזה והסקתי את המסקנות שלי. ראיתי בדיוק מה הקבוצה הזו שווה ואני חושב שצפוי לנו משחק קשה. לא נרים ידיים מראש, ניסע כדי לקחת נקודות בקרית שמונה. אני מקווה שהנצחון נגד עכו יצור מומנטום עבורנו וייתן לנו ביטחון, ואם הייתי יכול להתחיל את המשחק נגד קרית שמונה היום זה היה פנטנסטי".

"אני מאושר מאוד אחרי שכבשתי ומקווה שננצח גם במשחק הבא", אמר החלוץ הבולגרי קירום ביבישקוב שכבש צמד במשחק. "הניצחון הזה מאוד חשוב לנו ועכשיו הכל בסדר ואנחנו כבר מצפים למשחק הבא". הבולגרי נשאל האם הוא מרגיש בנוח לשחק עם לירון דיאמנט או כל חלוץ אחר לצידו ולא כחלוץ בודד, ואמר: "זה לא התפקיד שלי להגיד את זה, המאמן קובע. דימאנט שיחק טוב מאוד, הוא שחקן מצוין ואני חושב שזה באמת יותר טוב כשאנחנו משחקים ביחד". ביבישקוב התייחס למחמאות שקיבל ממאמנו והוסיף: "זה טוב מאוד אם שלומי חושב דברים טובים עליי, אבל אני חושב שכל הקבוצה שיחקה טוב. חשוב לנו לנצח בכל משחק כדי להישאר בליגה. אם אני מבקיע או מישהו אחר מבקיע זה לא משנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully