וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: בנזמה עשוי להחליף את היגואין בהרכב

מוריניו מתכנן שינויים בהתקפה המקרטעת שלו לקראת אוקזר, גם פדרו לאון בתמונה. אלברז פוטר מסביליה, מנזאנו יחליפו

הבצורת בהתקפת ריאל מדריד ממשיכה להדאיג את ז'וזה מוריניו. הבלאנקוס כבשו כמות לא מספקת של שערים העונה, בליגה הספרדית יש להם שישה שערים בלבד בחמישה משחקים, והמאמן הפורטוגלי חושש שהבצורת תימשך גם במשחק ליגת האלופות הקרוב של הקבוצה, ביום שלישי בצרפת מול אוקזר.

מוריניו, כצפוי, לא מתכוון לעבור על זה ללא שינוי, ועל פי הדיווחים בספרד, שני השינויים שהוא מתכנן בהרכב כוללים את הצבתם של קרים בנזמה ופדרו לאון. בנזמה, שלא זכה ליותר מדי דקות העונה, נראה לא רע בחצי השעה ששיחק בלבאנטה, ומוריניו כבר הבהיר כי "מגיע לו לקבל יותר הזדמנויות ממה שקיבל עד עתה". גם פדרו לאון הכניס הרבה מרץ להתקפה, ולנוכח כושרו הרע של גנוזאלו היגואין, השינויים הם די טבעיים.

בינתיים מרסלו מנסה להרגיע את העניינים, ומוצא את הסיבות לקרטוע של קבוצתו. "השערים הם רק עניין של זמן", מבטיח המגן הברזילאי, "היו לנו הרבה הזדמנויות. בתחילת העונה מה שחשוב זה לנצח, ורק אחרי זה לשחק טוב. אולי חסרה לנו רעננות וקצת מנוחה. כל יום אנחנו או משחקים או מתאמנים, וכנראה שזו הסיבה שחלק מהשחקנים לא מצליחים לנצל את הפוטנציאל שלהם".

אלברז פוטר מסביליה, מנזאנו יחליפו

סביליה פיטרה את מאמנה אנטוניו אלברז, כשההפסד 2:0 להרקולס היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת ההנהלה. אלברז אימן כחצי שנה את האנדלוסים, אחרי שהחליף בתפקיד את מנולו חימנז. למרות שזכה עם הקבוצה בגביע המלך בעונה שעברה והקבוצה סיימה במקום הרביעי בליגה, אלברז איבד את האשראי שקיבל מההנהלה בתחילת העונה, כשהקבוצה הודחה במוקדמות ליגת האלופות על ידי בראגה הפורטוגלית. ההפסד לפריס סן ז'רמן בליגה האירופית הוסיף ללחץ הקיים במועדון, והעובדה שהקבוצה ניצחה שניים מתוך חמשת משחקי הליגה, פגעו במעמדו. לאחר ההפסד להרקולס החליטה ההנהלה ליצור זעזוע בקבוצה ולפטרו.

מי שיתמנה למאמן סביליה הוא גרגוריו מנזאנו, שאימן בעבר את מאיורקה. מנזאנו בן ה-54 יערוך הערב (שני) את אימון הבכורה שלו בסביליה, וידריך את הקבוצה במשח הליגה האירופית שלה נגד בורוסיה דורטמונד ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully