וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון ניצחה את אנוויל, סיימה במקום השני בפולין

26.9.2010 / 21:39

קבוצתו של דן שמיר ניצחה את סגנית אלופת פולין 82:87 בזכות 23 נקודות של לי ניילון, שאף נבחר לשחקן המצטיין בטורניר

בני השרון, שממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הקרובה, ניצחה הערב (ראשון) את סגנית אלופות פולין, אנוויל 82:87 במשחק שסגר את טורניר קזצ'לן אותו מארחת אנוויל. בני השרון סיימה את הטורניר במקום השני עם מאזן של שני ניצחונות והפסד. טורוב, לה הפסידה בני השרון במשחק הראשון, זכתה בטורניר זו השנה שנייה ברציפות.

לי ניילון, שחקנה של בני השרון, נבחר ל-MVP של הטורניר אחרי שהעמיד ממוצע של 23.6 נקודות ב-3 משחקי הטורניר כשהוא מסיים גם כמלך הסלים של. המשחק נפתח בצורה לא טובה מבחינת בני השרון כשהמארחים משתלטים על המשחק ובסיומו של הרבע אף פתחו יתרון של 9 נקודות. הרבע השני כבר היה שייך לקבוצה מהשרון שהשתלטה על המשחק ובעזרת יכולת טובה מאד של ניילון ושרון ששון הצליחה למחוק את ההפרש, כשהקבוצות יורדות להפסקה בשוויון 44:44.

הרבע השלישי היה המשך ישיר לרבע השני, כשבני השרון ברשותו של שון ג'יימס הפעם ממשיכה ביכולת הטובה מהרבע הקודם ועולה ליתרון דו ספרתי 59:70. את הרבע הרביעי פתחה אנוויל בריצת 2:10 הורידה ל-3, אבל לא הצליחה להתקרב יותר מזל. לי ניילון הוליך את קלעי בני השרון עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, שון ג'יימס סיים עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 חסימות, פילברטו ריברה 16, שרון ששון 12, עמית תמיר 5, ארז כץ ורון סטיל 4 כל אחד, בן רייס 2.

יו"ר המועדון, אלדד אקוניס סיכם את המחנה והטורניר בפולין: "זה היה טורניר הכנה טוב מאד בשבילנו, ראינו שיפור ממשחק למשחק, השחקנים החדשים נכנסו לעניינים וראינו את הקבוצה מתחילה להתחבר על ומחוץ למגרש. חבל לנו רק על הפציעה של גרונפלד שלא שיחק ב-2 המשחקים האחרונים אבל הוא ינוח כמה ימים ויחזור לאימונים בהמשך השבוע. אנחנו חוזרים לארץ מחר להמשך ההכנה כשבימים הקרובים אנחנו גם מקווים להוסיף זר גבוה נוסף שישלים את הסגל". מחר תחזור הקבוצה לארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • בני השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully