וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ממשיכה להתאושש

הקבוצה של אנטואן קומבוארה ניצחה 0:2 בלאנס והתקדמה עד למקום החמישי. טולוז שוב לא ניצחה, הפעם 1:1 ביתי מול ליל

בצל המשבר העמוק בו נמצאת סגנית האלופה ליון, ננעל הערב (ראשון) המחזור השביעי במשחק שבסוף שנות ה-90 נחשב למשחק עונה, כשפריס סן ז'רמן התארחה בלאנס וניצחה 0:2. המארחים קיוו לצאת מהמקום ה-18 ולשכוח את השבוע המסויט במהלכו הודחו מהגביע על ידי מונאקו ונתקעו יום שלם בניס בגלל טיסה שנדחתה, אך זה לא עלה בידם.

אפולה אדל, ששמע השבוע כי כל החשדות סביב זיוף זהותו נוקו, שמר על שער נקי בפעם הרביעית ברציפות בכל המסגרות ונתן לפריס סן ז'רמן את השקט כדי לתקוף ולנצח. גיום הוארו וחבריו הרבו להחמיץ, עד שבדקה ה-49 נהנו מעזרה של הקפטן המקומי, יוהאן דמון, שכבש לשערו הוא והשאיר את קבוצתו עם מאזן עלוב של נקודה אחת בבית העונה. ננה סגר עניין עבור פ.ס.ז' בדקה ה-90 וקידם את קבוצתו לעבר המקום החמישי.

ליל שמרה על מאזן נקי מהפסדים עם 1:1 בטולוז, אך יכולה להיות מאוכזבת מכך שרשמה תוצאת תיקו חמישית העונה. הקבוצה של רודי גרסיה ניצלה את העייפות של טולוז, שהפסידה לבולון בגביע הליגה באמצע השבוע אחרי 120 דקות וסובלת מחיסורים רבים, כשעלתה ליתרון משער של ז'רביניו בדקה ה-27. אלא שהמארחים ידעו להגיב ואיזנו את התוצאה משער של אנטואן דבו בדקה ה-75. טולוז, שהחמיצה הזדמנות להשתוות לסנט אטיין בפסגה, שלישית עם 14 נקודות, בעוד ליל שישית עם 11.

ברסט השיגה ניצחון שלישי העונה, כשגברה במגרשה 0:1 על ולנסיין, לה היה זה הפסד שני. העולה החדשה הייתה מסוכנת יותר, ובדקה ה-77 השיגה את שער הניצחון מרגלי הכוכב הגדול שלה, חלוץ הנבחרת הצעירה של צרפת, נולן רו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully