וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג ניצחה 1:2 את פרייבורג

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה של מקלארן, בזכות צמד של גראפיט משני בישולים של דייגו. האנובר ניצחה בקייזרסלאוטרן

וולפסבורג המשיכה היום (ראשון) במגמת ההתאוששות מפתיחת הליגה האיומה שלה, שכללה שלושה הפסדים בפתיחה. הקבוצה של סטיב מקלארן ניצחה 1:2 את פרייבורג בזכות צמד שני ברציפות של גראפיט במסגרת המחזור השישי של הבונדסליגה והשיגה ניצחון שלישי ברציפות מאז אותה פתיחת עונה גרועה. וולפסבורג כבר במקום השישי עם תשע נקודות והיא עוד עשויה לדבר חזק בצמרת העונה.

הברזילאי המסיבי העלה את הזאבים ליתרון ראשון בדקה ה-25 בנגיחה ממרכז הרחבה, לאחר בישול של בן ארצו דייגו בבעיטה חופשית. הקבוצה האורחת הצליחה למצוא את השוויון עוד במחצית הראשונה מבעיטה של פאפיס דמבה, שהפך למלך שערי הליגה עם שישה כיבושים, בדקה ה-36. אלא שזה לא יעודד אותו כשיראה את ההחמצה המחרידה שלו בדקה ה-51, לאחר שנשאר מול שער ריק לחלוטין ובעט החוצה.

וולפסבורג הצליחה למצוא את השני בדקה ה-64 כששוב ליהוק האחראים דומה. גם הפעם זו הייתה הגבהה של דייגו בכדור חופשי ונגיחה של גראפיט, שקבעה 1:2 לוולפסבורג, שעולה למקום השישי. מנגד, פרייבורג, שפתחה את העונה באופן סביר עם שני ניצחונות ושני הפסדים, ספגה הפסד שני תוך ארבע ימים, כשברביעי שעבר הפסידה 2:1 לשאלקה.

קייזרסלאוטרן - האנובר 1:0

האנובר המפתיעה הצליחה להשיג ניצחון שני ברציפות, לאחר ה-1:4 הענק על ורדר ברמן, ורביעי בששת מחזורי הפתיחה, עם 0:1 בחוץ מול קייזרסלאוטרן. מוחמד עבדלאווי כבש את השער הרביעי שלו העונה בנגיחה בדקה ה-33. בעקבות ניצחון החוץ המרשים הזה, עלתה האנובר למקום השלישי כשבאמתחתה 12 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully