וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג-עכו 2:3. דורה: "יצאנו מהעול הזה"

26.9.2010 / 21:22

מאמן ר"ג שעלתה למאזן חיובי: "שהחיינו וקיימו והגיענו לזמן הזה". דיאמנט המחליף בישל פעמיים, ביבישקוב ודיין כבשו צמד

זה לקח לה ארבעה מחזורים, אבל הערב (ראשון) כבר אפשר לברך את הפועל רמת גן בברכת ברוכה הבאה לליגת העל. הקבוצה של שלומי דורה ניצחה 2:3 את הפועל עכו במחזור הרביעי, משערים של דימיטאר טלקיסקי (47) וצמד של קרום ביבישקוב (58 ו-62), כשבתווך רועי דיין עוד הצליח לאזן זמנית (49) ולצמק לקראת הסיום (83 בפנדל). האורדונים, שפתחו את העונה עם מינוס של ארבע נקודות בשל התנהלות לא תקינה של ההנהלה שלה בעונה שעברה, עלו מעל קו האפס וכעת יש להם נקודה אחת והם אפילו במקום ה-15 לפני בני סכנין. הפועל עכו נותרה ללא ניצחון בליגה ובמקום ה-13.

קרום ביבישקוב שחקן הפועל רמת גן חוגג שער. ברני ארדוב
ניצחון ראשון ועלייה מעל הקו האדום. שחקני רמת גן/ברני ארדוב

נדמה שכל המשחק התנקז לרבע השעה שבין הדקה ה-47 לדקה ה-62, במהלכה הובקעו ארבעה מחמשת השערים. דורה, לו זו התחנה השנייה בקריירה אחרי הפועל חיפה, יכול בהחלט לחייך הערב. שנייים משחקני הרכש שלו, ביבישקוב וטלקיסקי, כבשו. גם לירון דיאמנט, הצעיר המבטיח, הועלה מהספסל במחצית, ובתגובה בישל פעמיים והיה אולי הטוב על המגרש. בנוסף, רמת גן כבשה במשחק אחד יותר ממה שכבשה עד כה בשלושה משחקי ליגה, מה שרומז שאולי משהו השתחרר שם בהתקפה ואולי עכשיו ביבישקוב יתחיל לפרוע את השטרות. עכשיו יגיע מבחן קשה בהרבה כשרמת גן תצא למשחק חוץ מול מוליכת הטבלה והקבוצה החמה בליגה, עירוני קרית שמונה במחזור הבא.

מנגד, נראה שאלי כהן חייב לעשות בדק בית דחוף בכל הנוגע להגנה של עכו. את שני משחקיה האחרונים סיימה הקבוצה הצפונית בתיקו 2:2 מכובד מול הפועל תל אביב וניצחה 2:3 את מכבי חיפה בגביע הטוטו. למרות התוצאות החיוביות, מתגלה שיחד עם המשחק היום הקבוצה רשמה שבע ספיגות בשלושה משחקים. קבוצת תחתית כמו עכו לא יכולה להרשות לעצמה לספוג כל כך הרבה אם היא רוצה לשרוד בליגת העל. כהן יכול להתנחם ביכולת ההתקפית של הקבוצה שלו ובעיקר מרועי דיין, שהשלים צמד שני ברציפות אחרי שעשה זאת גם מול חיפה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהלך המשחק

דקה 7: ערבוביה ברחבת עכו, ובסיומה התגלגל הכדור לרגליו של ביבישקוב, שלא הגיע אליו היטב. גורש קלט.

דקה 8: עבדול ראזאק חדר לרחבה, הגיע לאחד על אחד מול שער רמת גן, אבל ארקין עצר היטב.

דקה 11: בראון חילץ כדור ושלח עומק נפלא לביבישקוב, שפרץ לרחבה אבל מול גורש בעט רע מ-12 מטרים והשוער הדף לקרן.

דקה 22: הרוש הגביה כדור לרחבת רמת גן, ערפאת נגע בטאץ' נפלא לכיוון השער, אבל ארקין הדף לקרן.

דקה 43: סימנטוב סובב בעיטה חופשית מ-25 מטרים, אך הוא חלף סמוך למשקוף ויצא החוצה.

דקה 47: גול! המחליף לירון דיאמנט הגביה, ודמיטאר טלקיסקי נגח פנימה מחמישה מטר. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 49: גול! רועי דיין, שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית, ניצל היטב הגבהה של סימנטוב, ונגח לרשת כדי להשוות. 1:1, שני חילופים יעילים של המאמנים.

דקה 50: בן לולו הרים כדור טוב מאגף ימין, שינה התרומם מעל כולם ונגח מצוין למשקוף והחוצה.

דקה 58: גול! דיאמנט המחליף, שהפיח רוח חיים בהתקפת רמת גן, פרץ לרחבת עכו, העביר רוחב מדויק לביבישקוב שגילגל מעשרה מטרים לרשת החשופה. 1:2 להפועל רמת גן.

דקה 60: ביבישקוב מסר לגל לוי, שפרץ לרחבה והגיע עד גורש אבל בעט חלש והשוער הדף.

דקה 62: גול! הגנת עכו כשלה בהרחקת כדור, דיאמנט המצוין ניסה להשתלט על הכדור ולהקפיץ מעל שוער עכו, הכדור נהדף לרגלי ביבישקוב שמ-18 מטרים גילגל פנימה. 1:3 להפועל רמת גן, צמד לבולגרי.

דקה 83: גול! בן עמי נגע ביד ברחבת רמת גן, השופט שרק לפנדל, ורועי דיין בעט חזק שמאלה. 2:3 להפועל רמת גן.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, קלאודיו ריברו, תמיר פור, וובה בראון (לירון דיאמנט, 46), גל לוי (קרלוס צ'קאנה, 65), דימיטאר טלקיסקי, קרום ביבישקוב (אלי לוי, 80).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, אלי ארליך, דימקאו פידליס, שמעון הרוש, בן בנימין, איברהים עבדול ראזאק, שחר סימנטוב (מהראן ראדי, 65), ניקולאס פלצ'וק, אושרי גיטא (רועי דיין, 46), ג'קו ערפאת (מוחמד כליבאת, 78).

"מקווה שהשחקנים השתחררו"

מאמן רמת גן, שלומי דורה היה מאושר בסיום מכך שהצליחה קבוצתו לעלות למאזן חיובי של נקודות: "אני חושב שאפשר לברך היום שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, שיצאנו סוף סוף מהעול הזה של הפחתת הנקודות. אנחנו במצב סביר. במצב מתוקן היינו עם חמש נקודות עכשיו. בסך הכל עד עכשיו היו לנו משחקים סבירים אבל המועקה של המינוס ישבה לנו חזק על הצוואר, ואני מקווה שהיום השחקנים השתחררו". על לירון דיאמנט, שהביא את השינוי היום, אמר המאמן: "ידעתי כל הזמן מה לירון שווה, לצערי הוא נפצע באימון המסכם לפני המשחק מול הפועל חיפה וזה קצת שיבש לנו את התוכניות. הוא שחרר מקום ושטח, והוא עוד יעשה הרבה צרות בליגת העל העונה. זה שחקן ששיחק ברמות הכי גבוהות".

אלי כהן, מאמן עכו היה כצפוי, פחות מנלהב: "אני מאוד מאוכזב. גם מהתוצאה וגם מאיך שנראנו. אנחנו מרבים לספוג שערים- בכל משחק שניים או שלושה- וזה יותר מדי. משחק ההגנה שלנו טעון שיפור. לא הגענו טוב למשחק למרות שידענו שמצפה לנו משחק קשה. יכול להיות שהנקודות שהוצאנו במחזורים האחרונים גרמו לשחקנים לחשוב שהם מגיעים לכאן פייבוריטים". על המשך הדרך אמר מאמן עכו: "אם מוציאים תיקו מול הפועל תל אביב זה בונוס, אבל הלחם והחמאה שלנו זה משחקים מול קבוצות ב'ליגה שלנו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully