וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אבוחצירא חזר לשחק ב-1:1 של לאריסה

החלוץ ערך הופעת בכורה העונה, כשרשם 45 דקות כמחליף בתיקו מול קרקירה במחזור הרביעי. הפסד לשפונגין ואומוניה

אחרי שני משחקים בהם ישב על הספסל ועוד שבוע בו החמיץ את המשחק בשל יום הכיפורים, ערך היום (ראשון) שמעון אבוחצירא את הופעת הבכורה שלו העונה במדי לאריסה, שסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול קרקירה.

החלוץ הישראלי, ששותף בפעם האחרונה במשחק של לאריסה אי שם בחודש אפריל, עלה כמחליף מיד לאחר ההפסקה במקומו של יאן בלאז'ק הצ'כי, כשהשערים כבר נפלו במחצית הראשונה. טומר מטין כבש בפנדל לזכות המארחים בדקה ה-24, אבל פלאביניו איזן בחלוף שבע דקות. אבוחצירא הגיע למצב טוב בדקה ה-71, אך לא הצליח להכריע את המשחק. לאריסה במקום השמיני עם חמש נקודות מארבעה משחקים.

*** קפריסין: יובל שפונגין רשם 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שנוצחה במפתיע 1:0 במגרשה על ידי אפופ קיניראס (ללא יחיאל צגאי הפצוע) ואיבדה את המאזן המושלם שלה במחזור הרביעי. בעוד לאומוניה היה זה הפסד ראשון, עבור אפופ מדובר בנקודות ראשונות שהושגו הודות לשער בדקה השביעית של גורה טל, בלם מ.ס. אשדוד לשעבר.

במשחק נוסף של שתי קבוצות עם שחקנים ישראלים, ניצחה אלקי לרנקה (80 דקות לחיים מגרלשווילי שפתח בהרכב) 1:2 את אפולון לימסול (ברוך דגו שוב לא שיחק). אלקי במקום השישי, אפולון בשביעי ולשתיהן שש נקודות.

*** רוסיה: זאב חיימוביץ' לא נכלל בסגל של טרק גרוזני, שהפסידה 2:1 בחוץ ללוקמוטיב מוסקבה. בעקבות התוצאה החליפו השתיים מקומות, כשטרק ירדה למקום השמיני בטבלה בחלוף 22 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully