וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 2:4 את קליארי

שלושער נפלא של קראסיץ' הוביל את הגברת הזקנה לניצחון שני העונה ולמקום התשיעי. לאציו ניצחה בקייבו ונצמדה לאינטר

למרות ההפסד הדרמטי לרומא אתמול (שבת), אינטר תהנה משבוע נוסף בפסגת הסריה A. זאת, מאחר והקבוצות הרודפות אחריה לא הצליחו לנצח במשחקי הצהרים של יום ראשון. קייבו, הסגנית ערב המחזור, הפסידה במגרשה 1:0 ללאציו המשתפרת. בעוד ברשיה נחלה גם היא הפסד 2:1 במגרשה של בארי.

בתחתית, השיגה פיורנטינה ניצחון ראשון, 0:2 על פארמה. אודינזה חגגה נקודה ראשונה לאחר שחילצה 0:0 מול סמפדוריה. משחק שנעל את המחזור, חזרה יובנטוס למסלול הניצחונות עם 2:4 על קליארי בזכות שלושער נהדר של מילוש קראסיץ'.

יובנטוס - קליארי 2:4

שלושה ימים אחרי ההפסד המביך 3:1 בבית לפאלרמו, הצליחה הגברת הזקנה לחזור לעצמה בענק ולהביס 2:4 את קליארי. פרט לניצחון הגדול, שעשוי בהחלט להוציא את הקבוצה של לואיג'י דל נרי לדרך חדשה, הבשורה הגדולה שיוצאת מהאצטדיון האולימפי בטורינו הערב היא שמילוש קראסיץ', שהגיע לקבוצה כיורשו של פאבל נדבד, מתחיל לספק את הריגוש שאוהדי יובה כל כך חיכו לו. הקשר הסרבי, שבישל עד היום שלושה שערים, כבש שלושער נפלא והציג משחק נפלא שהלהיב את אוהדי הקבוצה והזכיר להם את מספר 11 האגדי.

הכל התחיל בדקה ה-13 כשקראסיץ' כבש. היה שווה לחכות ארבעה מחזורים בשביל שער כזה. בעיטה חופשית שהורחקה מהגנת קליארי הגיעה היישר לכיוונו של הסרבי, שבעט מהאוויר טיל יפהייפה לפינה והעלה את יובה ל-0:1. כשהכל נראה ורוד כבר מבחינת הביאנקונרי, הגיע שער השוויון בדקה ה-20. אנדראה לצארי פרץ מאגף שמאל והגביה למרכז, שם חיכה אלסנדרו מאטרי שדחק מהאוויר פנימה ואיזן ל-1:1.

יובנטוס הצליחה להשיג את השני עוד לפני המחצית, כששוב זה קראסיץ', שדחק פנימה אחרי בישול של סימונה פפה. בדקה ה-57 הגיע השלישי של יובה כשכדור קרן נכנס לתוך ערבוביה לאחר נגיחה אחת. לאונרדו בונוצ'י היה הראשון להגיב ובעט פנימה בדרך ל-1:3. בדקה ה-70 הגיע עוד אחד של קראסיץ' הנפלא, לאחר שכדור קרן חזר אליו מן ההגנה, והוא בעט מחוץ לרחבה כדור שניתז מההגנה פנימה, 1:4 ליובנטוס והצגה גדולה של קראסיץ'. בדקה ה-80 הצליחה קליארי להקטין מעט את מימדי ההשפלה כשמאטרי קיבל מסירת עומק ושלח את רגל שמאל קדימה וכבש.

קייבו - לאציו 1:0

שתי קבוצות שבמפתיע מצאו עצמן בצמרת בפתיחת העונה נפגשו לעימות ישיר. האורחת שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה, בה פגש הקפטן סטפנו מאורי את הקורה, מאורו זראטה בעט לשמיים מחמישה מטרים וגם הבלם אנדרה דיאז רשם החמצה איומה. אלא שבסופו של דבר, היתרון בשדה תורגם לשער פרננדו מוסלרה שלח כדור ארוך אל זראטה שדווקא מזווית קשה מצא את הרשת. הביאנקוצ'לסטי משתווים לאינטר עם 10 נקודות ויחד עם הרנאנס, הברזילאי הנהדר, מאיימים להמשיך את הדהירה בצמרת.

בארי - ברשיה 1:2

ברשיה, עוד הפתעה נעימה, חלמה למצוא עצמה בפסגת הסריה A, אבל נחלה הפסד באצטדיון סן ניקולה. עמנואל ריבאס כבש ראשון למקומיים בדקה ה-16, אבל פנאיוטיס קונה, שחקן נבחרת יוון שיהיה בסגל למשחק עם ישראל, איזן בדקה ה-30. 11 דקות בתוך המחצית השנייה הוכשל פאולו בארטו ברחבה וכבש בעצמו את הפנדל כדי לסדר לבארי ניצחון ראשון מאז המחזור הראשון.

צז'נה - נאפולי 4:1

העולה החדשה, שהפתיעה במחזורי הפתיחה, חוזרת למציאות עם הפסד שני ברציפות. מרקו פארולו כבש למארחים בדקה ה-49 והיתרון נשמר עד הדקה ה-72, אז ביצעו האורחים בליץ של ארבעה שערים תוך 18 דקות. אזקיאל לאבצי היה עם השוויון ומארק האמשיק הפך בפנדל בדקה ה-81. אדינסון קבאני כבש את ה-1:3 שתי דקות לסיום וחתם עם הרביעי בתוספת הזמן לאחר בישול של לאבצי. נאפולי, שכל כך מאכזבת העונה במגרשה, משיגה ניצחון חוץ שני ברציפות ומצטרפת לצמרת הצפופה.

פיורנטינה - פארמה 0:2

מזל טוב לויולה, שהשיגו ניצחון ראשון העונה במחזור החמישי. אדם ליאיץ', הסרבי המוכשר, סידר כמה רגעי שקט לסיניסה מיכאילוביץ' עם פנדל מדויק בדקה ה-61. לורנצו דה סילבסטרי דאג להבטיח את הניצחון בדקה ה-76 ופיורנטינה נחלצת מהקו האדום.

משחקים נוספים:

קטאניה - בולוניה 1:1
לקטאניה: מיגל בריטוס (עצמי, 65), לבולוניה: מרקו די ואיו (40)

פאלרמו - לצ'ה 2:2
לפאלרמו: מאוריסיו פינייה (52), מאסימו מקארונה (90), ללצ'ה: גיז'רמו ג'קומאצי (8), דניאלה קורביה (46)

סמפדוריה - אודינזה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully