וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רוג'רס קולה, טעם החיים

הזמבי כבש צמד והחזיר את ראשון לציון של ניסן יחזקאל לפסגה עם 0:2 על מכבי באר שבע. 1:3 לכפר סבא על הפועל הרצליה

אחרי שעירוני רמת השרון כבשה את פסגת הליגה הלאומית באופן זמני בסוף השבוע האחרון, המחזור הרביעי הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים וחזרה של הפועל ראשון לציון למקום הראשון. הקבוצה של ניסן יחזקאל ניצחה 0:2 את מכבי באר שבע ולה 10 נקודות, כמו רמת השרון, אך הפרש שערים עדיף. גם הפועל כפר סבא הגיעה ל-10 נקודות, אחרי ניצחון ביתי 1:3 על הפועל הרצליה. בני לוד ובית"ר שמשון תל אביב נפרדו ב-1:1 שהותיר את שתיהן ללא ניצחון העונה.

מכבי באר שבע - הפועל ראשון לציון 2:0

אז זה אמנם לא 1:6 מרשים כמו במחזור הקודם נגד הכח עמידר רמת גן, אבל הפועל ראשון לציון לא עוצרת. הקבוצה של ניסן יחזקאל רשמה הערב ניצחון חוץ חשוב, השלישי שלה ברציפות בליגה, וחזרה לפסגה הלאומית. מכבי באר שבע תצטרך להמתין ליריבה קצת יותר נוחה על מנת להשיג ניצחון בית ראשון העונה.

בעונה שעברה ניצחה ראשון לציון פעמיים בליגה את יריבתה (אחד מהם ניצחון טכני), והרצף נמשך גם בעונה זו. במשחקים קודמים היו אלה דייויד גומז וליאור ברטקובסקי שסחפו את ראשון לניצחון. הפעם מי שהביא את הנקודות היה החלוץ הזמבי רוג'רס קולה, שמצא את הרשת בדקה ה-18 והכפיל את התוצאה בדקה ה-39. עומר מולאי מבאר שבע הורחק בדקה ה-90. ראשון לציון מקבלת תמורה מעוד ועוד שחקנים, וביום שישי מצפה לה דרבי לוהט מול סקציה נס ציונה.

הפועל בני לוד - בית"ר שמשון תל אביב 1:1

אחרי מאזן זהה של תיקו אחד ושני הפסדים, שתי הקבוצות חיפשו ניצחון בכורה ולא הצליחו למצוא אותו. הקבוצה של אריק גילרוביץ', ששיחקה טוב נגד מכבי אחי נצרת ובכל זאת ירדה מנוצחת במחזור הקודם, הוליכה משער של שרון גורמזנו בדקה ה-32 ונהנתה מהרחקה של בלם בני לוד, אסי בן מוחה, בחלוף תשע דקות. למרות זאת, היא שוב הראתה אופי בעייתי ונכנעה לשער בכורה בליגה של יחיא עיסא בדקה ה-89.

הפועל כפר סבא - הפועל הרצליה 1:3

בשבוע שעבר ניצחה העולה החדשה את הקבוצה של תומר קשטן 0:1 בגביע הטוטו משער של גיזי דורבור. כפר סבא איבדה גם את אגודה קאובינה שהורחק, והגיעה במטרה לנקום בליגה ולהשתוות למוליכות מראשון לציון ורמת השרון. ההתחלה של המארחים הייתה טובה, אבל עמרי רון ופטריק דופלה היו חתומים על החמצות גדולות.

בדקה ה-35 הליברי כבר כבש, כשהמשיך פנימה כדור רוחב שהעביר עומר פדידה. הפועל הרצליה לא הרימה ידיים, ושש דקות לאחר מכן יניב דוד איזן בנגיחה. השליטה של כפר סבא נמשכה גם במחצית השנייה, והרשת של עידו לוי שוב רעדה. בדקה ה-56 פדידה ירה מ-25 מטרים וקבע 1:2. שתי דקות לאחר מכן שי דוד נגח את השלישי והקפיץ את קבוצתו בחזרה למקום השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully