וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: הנבחרת סיימה רביעית בחישוקים

עוד הישג מצוין לבנות, שזכו לציון 25.850 ולא היו רחוקות מלסיים עם מדליה. גם בתרגיל המשולב סיימו הבנות באותו מקום

האליפות המצוינת שעוברות הבנות הישראליות במוסקבה נמשכה היום (ראשון) כשיממה לאחר שהנבחרת הגיעה למקום הרביעי בתחרות הקרב רב, גם בתרגיל החישוקים הבנות זקפו הצלחה יפה כשהגיעו למקום הרביעי המכובד. מדובר במרינה שולץ, אליאורה זולוקובסקי, פוליאנה ז'קולז'ני, מורן בוזובסקי ונועה פלצ'י.

על התרגיל קיבלו חמש הבנות את הציון 25.850, שהספיק להם למקום הרביעי אחרי שנוצר פער מהמקום השלישי, אליו הגיעו הבנות הבולגריות, שסיימו עם הציון 27.100. רוסיה זכתה במדליית הזהב (27.975) ואיטליה סיימה עם הכסף (27.875). בהמשך השתתפו הבנות גם בגמר התרגיל המשולב, שמכיל שלושה סרטים ושני חבלים, כשאף בו הן הגיעו למקום הרביעי עם 25.900 נקודות. רוסיה זכתה במדליית הזהב, איטליה עם הכסף ובלארוס עם הארד.

בסך הכל הנבחרת הישראלית יכולה להיות מרוצה מההישגים שקצרה במוסקבה, אחרי שאירה ריסנזון סיימה במקום החמישי בגמר תרגיל הכדור ושישית בגמר החבל. נטע ריבקין העפילה לגמר תרגיל הכדור וסיימה במקום השביעי, כשהשתיים העפילו אף לגמר הקרב רב, כשריסנזון סיימה במקום התשיעי וריבקין הגיעה למקום ה-11. ההישגים הללו מצטרפים כאמור למקום הרביעי המצוין שאליו הגיעה הנבחרת בתחרות הקרב רב והיו קרובות לפודיום.

שרת הספור לימור לבנת בירכה את הנבחרת על הישגיה: "ברכותיי למתעמלות, למאמנות ולשופטות. הנבחרת הוכיחה יכולות מרשימות. התקדמותה של הנבחרת, שעמדה במבחן התוצאה, מציבה את המשוכה הבאה שנראית כרגע אפשרית: אולימפיאדת לונדון 2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully