וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דריו פרננדז ננזף באימון

דור בלך

26.9.2010 / 14:05

קשר בית"ר התעמת עם עוזר המאמן, נשלח לרוץ והוחזר. סטיבן כהן, שהצטיין מול ב"ש, אמר כי חשבון הנפש ביום כיפור עזר לו

יממה לאחר ניצחון הבכורה בליגה, 1:5 על הפועל באר שבע שסידר לקבוצה שלוש נקודות ראשונות. עם זאת, לא היה שקט באימון בית"ר ירושלים. הקשר דריו פרננדז סולק מהאימון לאחר שהתעמת עם עוזר המאמן רוני לוי ונשלח לרוץ בצידי המגרש. בקבוצה טוענים שמצב רוחו של הקשר ירוד בתקופה האחרונה.

לאחר הניצחון, המאמן אורי מלמיליאן ביקש משחקניו לא להיכנס לאופוריה: "כמו שזה לא היה סוף העולם אחרי שלושת ההפסדים, זו לא חגיגה גם עכשיו", הסביר המאמן לשחקניו. "מגיע לכם כל הכבוד, אבל המשחק הזה נגמר וצריך להתחיל לחשוב כבר על השבוע הבא נגד מכבי חיפה. זו ליגה ארוכה, חשוב לשמור על יציבות".

שחקני הקבוצה עצמם דווקא רוו נחת, כשאחד מהם הסביר: "מעבר לתחושת ההקלה הגדולה מהניצחון ותצוגת התכלית, צריך להסתכל הלאה. אם לא היינו מנצחים גם אתמול, מי יודע עם כמה נקודות היינו אחרי סדרת המשחקים הקרובה מול מכבי חיפה ובני יהודה בחוץ, שני מגרשים שקשה מאוד לקחת בהם נקודות, ואחר כך גם סכנין בבית שתמיד עושה לנו את המוות. אמנם אורי צודק שלא צריך לחגוג יותר מדי, אבל לניצחון הזה חשיבות גדולה מאוד להמשך הדרך, דווקא בגלל המשחקים הקשים עכשיו".

בקבוצה שיבחו אתמול את משחקו של סטיבן כהן, ובעיקר את הלחימה וההקרבה שהציג. "זה שהוא מוכשר תמיד ידענו", סיפרו בבית"ר, "אבל זה טוב לראות את הגליצ'ים וההשקעה שלו. הוא אחראי על השער השני שהתחיל בגליץ' שלו בחלק המגרש של באר שבע לא פחות מעל השער הראשון אותו בישל בעצמו". השחקן עצמו הסביר לחבריו כי עשה חשבון נפש במהלך יום הכיפורים והחליט לשחק באופן קשוח יותר ולהראות את אהבתו הגדולה לבית"ר, אפילו על חשבון תצוגת תכלית של יכולתו.

כריסטיאן אלברז יעבור בדיקות נוספות ברגלו הפצועה וההערכה כעת היא שיהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה, כמו גם דריו פרננדז. בכל מקרה בקבוצה מרוצים מאוד ממחליפיהם, אלי דסה ודן איינבינדר, אך מבינים כי במשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר לנסיונים של השניים יתרון חשוב.

ברוכיאן: "אורי אמר לנו שנתחבר עד המחזור הרביעי"

כאמור, לא מעט חיוכים נרשמו במועדון אחרי שלוש הנקודות הראשונות. עמית בן שושן שכבש צמד אמר לאתר הרשמי: "ההרגשה מצוינת, אני שמח שניצחנו ועשינו משחק טוב, השחקנים נכנסו לכושר משחק וזה שהיה חסר לנו במשחקים האחרונים. אני מקווה שמעכשיו נראה את בית"ר רצה ונלחמת כל משחק".

על היכולת ביחס למשחקים הקודמים אמר בן שושן: "אני חושב שגם כשהפסדנו, לפחות במשחק הראשון והשני פתחנו טוב ובמהלך המשחק נגמר לנו האוויר והקבוצות היריבות ניצלו את זה. אנחנו עושים אותם אימונים, פשוט ממשחק למשחק אנחנו נכנסים לכושר ומתחברים ואת התוצאות לשמחתי ראו הפעם גם על המגרש".

אבירם ברוכיאן הוסיף: "סופסוף ניצחנו, אנחנו שמחים ועוד יותר מרוצים לנצח עם חמישה שערים. לא קל לתת לאף קבוצה חמישה שערים ובמיוחד לא להפועל באר שבע שהיא קבוצה טובה, אבל אנחנו חייבים המשכיות. תמיד הייתה מלחמה, רצון ונחישות, פשוט דברים לא התחברו בהתחלה. בשבת הכל התחבר וגם השערים הגיעו. גם אורי אמר לנו שעד למחזור הרביעי נתחבר. אנחנו מודעים לבעיות שלנו והצוות המקצועי עושה הכל בשביל להכין אותנו".

משב מישאלוב שהשלים 90 דקות בעמדת הבלם אמר: "ניצחון ראשון של הקבוצה באופן כללי ושלי באופן אישי בבית"ר ירושלים. אני שמח שניצחנו בטדי עם הצגה כזאת. היינו צריכים להתפוצץ כי יש לנו קבוצה ממש טובה ואורי הכין אותנו טוב מאוד למשחק הזה. מדהים לנצח בצורה כזאת, נהנינו על המגרש והקהל נהנה ביציעים. בשבוע הבא מצפה לנו משחק קשה מאוד מול מכבי חיפה ונעשה הכל בשביל לנצח גם שם. אנחנו מגיעים אחרי ניצחון וגם הם, אני בטוח שביציעים נראה הרבה צבע ועניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully