וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "עוד יהיו ימים קשים"

דור בלך

25.9.2010 / 19:14

למרות הניצחון המרשים 1:5 על ב"ש, מאמן בית"ר ירושלים נותר זהיר: "דיבורים לא מביאים נקודות". בן שושן: "נהיה טובים יותר"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) סוף כל סוף את ניצחונה הראשון העונה בליגה, ועשתה זאת בסטייל. הקבוצה של אורי מלמיליאן חגגה לעיני הקהל התומך בטדי עם 1:5 משכנע לרשתה של הפועל באר שבע האומללה, ורשמה נקודות ראשונה במאזנה. עמית בן שושן כיכב עם צמד ובישול, אבירם ברוכיאן, עידן טל וחן עזריאל השתתפו אף הם בחגיגה. ובאר שבע? לניר קלינגר יש עוד הרבה עבודה, בעיקר בפן המנטלי, שכן קבוצתו נשברה באופן מביך הערב.

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן, חוגג לצד חבריו. מגד גוזני
הצגה גדולה. שחקני בית"ר חוגגים עם בן שושן/מגד גוזני

בן שושן: "עם הזמן נהיה טובים יותר"

אורי מלמיליאן, מאמן בית"ר ירושלים, יכול היה לנשום לרווחה אחרי ניצחון ראשון: "גם עכשיו אחרי המשחק הזה אנחנו לא צריכים להיות יותר מדי עם הראש למעלה. יש לנו עכשיו שני משחקי חוץ קשים מאוד. בכדורגל רק בסיום העונה עושים חשבון נפש על הצלחות וכשלונות, למרות שבכדורגל הישראלי אחרי משחק-שניים מכתירים אלופה ואחרי משחק-שניים יש מועמדת לירידה. עם כל הניצחון הגדול הזה אני עם הרגליים על הקרקע ומביט קדימה - יהיו עוד ימים קשים, אבל יהיו גם ימים טובים. הדיבורים לא מביאים נקודות, והשם של המועדון לא יביא נקודות, אנחנו נעבוד ונרוץ ונביא נקודות".

עמית בן שושן, שנבחר למצטיין במשחק, הוסיף: "פתיחת העונה שלנו לא הייתה טובה מפני שהסגל הזה לא רץ מתחילת האימונים וכל הזמן הצטרפו ועזבו שחקנים. היום שחקנים התחילו להיכנס לכושר, ויחד עם המלחמה של כל השחקנים הצעירים ראינו משחק טוב ושוטף. בדקות האחרונות עוד היה חסר לנו קצת אוויר, אבל זה יבוא עם הזמן, ואני מאמין שעם הזמן נציג יכולת טובה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully