וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ולז כבשה את הפסגה

ניצחה 0:3 את אולימפו וניצלה את ההפסד הראשון העונה של סן לורנצו, 2:0 לקולון. 0:1 לאסטודיאנטס על בוקה, רק תיקו לריבר

המחזור השמיני באפרטורה הארגנטינאית נפתח בסוף השבוע, כשהליגה מחליפה מוליכה, הצמרת ממשיכה להיות צמודה ביותר, ואינדפנדיינטה וארחנטינוס רושמות ניצחונות בכורה.

ולז סארספילד - אולימפו 0:3

ולז חזרה למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, ובזכות שלוש הנקודות הביתיות שהשיגה, היא עלתה לראשות הטבלה. חואן מרטינז (22) ומקסי מוראלס (27) כבשו צמד מהיר כדי להעלות את קבוצתם ל-0:2 והעבודה הפכה לקלה יותר אחרי שכריסטיאן ויז'נואבה ואדוארדו קסאיס האורחים הורחקו בדקות 57 ו-63 בהתאמה. סבסטיאן דומינגז חתם את התוצאה בדקה ה-72.

קולון סנטה פה - סן לורנצו 0:2

סן לורנצו הייתה חוזרת לפסגה אם הייתה מנצחת, אבל ספגה את הפסדה הראשון העונה. דמיאן דיאז כבש ראשון עבור הקבוצה הביתית בדקה ה-35 והמחליף שלו, חואקין לאריביי, הכפיל בתוספת הזמן. ההפסד שלה עלה לסן לורנצו בירידה למקום השלישי.

אסטודיאנטס - בוקה ג'וניורס 0:1

הפינצ'ראטאס השיגו ניצחון חשוב ויוקרתי שהקפיץ אותם למקום השני, כשמרקוס רוחו כובש את השער היחיד במשחק כבר בדקה הראשונה. בוקה ממשיכה לדשדש ורשמה הפסד רביעי בשמונה משחקים, כשכרגע היא במקום ה-11 בלבד.

ריבר פלייט - קילמס 1:1

המיז'ונריוס רצו לצמק את הפער מהפסגה לנקודה, אבל לא השיגו ניצחון בית מול נועלת הטבלה. מריאנו פאבונה חגג שער בכורה במדי ריבר עם בעיטת יעף אחרי כדור קרן של אריאל אורטגה בדקה ה-47. אלא שריבר החמיצה והחמיצה, ושילמה על כך ביוקר כשספגה שתי דקות בתוך תוספת הזמן ודווקא משחקן בוקה לשעבר, מיגל קנאו. קילמס עם תיקו חמישי העונה ועדיין ללא ניצחון, ריבר במקום החמישי.

אינדפנדיינטה - חימנסיה לה פלאטה 0:1

לאונל גלאנו כבש בדקה ה-27 והעניק לשדים האדומים ניצחון ראשון באפרטורה, מספר ימים אחרי התפטרותו של המאמן דניאל גארנרו. ריקרדו פאבוני ופרנסיסקו סה עמדו על הקווים, בזמן שההנהלה מחפשת מאמן חדש.

משחקים נוספים:

לאנוס - אול בויס 0:1
ללאנוס: סנטיאגו הוז'וס (44)

ארחנטינוס ג'וניורס - בנפילד 0:1
לארחנטינוס: גונזאלו ורגאס (77)

הורקאן - גודוי קרוז 1:1
להורקאן: גסטון מאצ'ין (45). לגודוי קרוז: חאירו קסטיז'ו (43)

ארסנאל - ניואל'ס אולד בויס 0:0

טיגרה - ראסינג קלוב 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully