וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווצ'יניץ': "השער הזה שווה הרבה לי ולקבוצה"

חלוץ רומא היה מאושר מהניצחון הדרמטי והגול שכבש בתוספת הזמן נגד אינטר (0:1). איברה מאמין שמילאן יכולה לסיים ראשונה

אינטר נחלה את ההפסד הראשון שלה העונה בליגה, והוא היה כואב במיוחד, לאחר שהדאבליסטית האיטלקית ספגה שער מראשו של מירקו ווצ'יניץ', חלוץ רומא, בתוספת הזמן של המשחק באולימפיקו ונוצחה 1:0.

רפא בניטז נדרש לסגנון המשחק של הקבוצה שלו ולאוציות ההתקפיות של התקפת קבוצתו - אטו, מיליטו, פאנדב - שלא הצליחו להבקיע. "אין לנו חוסר באיכויות התקפיות", אמר המאמן הספרדי. " לא קל למצוא שחקנים כמו שיש לנו. אסור היה לנו לתת להם להרים את הכדור החופשי שהוביל לשער בסיום, אבל זו לא הייתה הבעיה שלנו במשחק. הבעיה הייתה שבעטנו 15 פעמים לשער של רומא ולא הצלחנו לכבוש".

כובש שער הניצחון, החלוץ המונטנגרי מירקו ווצ'יניץ', היה בסיום מאושר עד הגג. אחרי כל האכזבות שנחלה הקבוצה מבירת המדינה, רובן בגלל ההצלחות של אינטר, אמר: "זה שער ששווה כל כך הרבה בשבילי ובשביל הקבוצה. האלמנט החשוב ביותר במשחק היה הקהל שלנו. ניצחנו קבוצה חזקה, אבל אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה".

זלאטן:" לא מוטרד מאינטר"

בצד השני של מילאנו חגגה מילאן ניצחון ביתי חשוב 0:1 על גנואה השאפתנית, שהעלה את הרוסונרי לפחות זמנית למקום הרביעי. זלאטן איברהימוביץ' שוב היה הקלף המנצח של מסימיליאנו אלגרי, ששלח רגל ארוכה בטאץ' האופייני לו אחרי מסירת עומק נהדרת של אנדראה פירלו בדקה ה-49 וכבש את השער היחיד במשחק.

"זה היה משחק מאוד חשוב", אמר החלוץ השבדי בסיום. "כולם עבדו המון, והלך לנו קשה מאוד גם אם זה נראה קל מהצד, ולפעמים צריך גם קצת מזל. מילאן לא תלויה רק בי, אנחנו 11 שחקנים על המגרש, וההצלחה שלנו תלויה בעבודה הקבוצתית. אני לא מוטרד מאינטר או משאר היריבות שלנו. אנחנו מתרכזים רק בעצמנו, ויודעים שאם נעבוד קשה נסיים ראשונים".

מנגד היה מאמן גנואה ג'יאן פיירו גספריני מאוכזב מאוד מהתוצאה ומכך שקבוצתו עדיין לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה. "שיחקנו מצוין היום, ובחלקים גדולים של המשחק היינו טובים יותר מהם, ולכן כל כך חבל שהפסדנו. ברור שהגיע לנו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully