וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "קריאות הקהל לא משפיעות עליי"

מאמן מכבי חיפה התייחס לדברי הקהל שצעק לו להתפטר ומנה בשמו של ראובן עטר. בבני יהודה באו בטענות לשופט זיו אדלר

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה השיגה את שלוש הנקודות להן ייחלה באצטדיון בלומפילד, לאחר ניצחון 2:3 על בני יהודה במחזור הרביעי של ליגת העל, אבל נראה שהדברים רחוקים מלהיות מושלמים בממלכה הירוקה. חיפה הובילה 0:2, אבל אז הפסיקה לשחק, ספגה צמד מרגליו של פדרו גלבאן, כבשה שער ניצחון וירדה למגננה שמביישת קבוצה בסדר הגודל שלה. חיפה מזערה קצת את הטראומה מאצטדיון בלומפילד מלפני ארבעה חודשים וחצי אז כזכור הפסידה את כתר האליפות לאחר שלא הצליחה לנצח את אותה בני יהודה.

אלישע לוי: "אני מרוצה מהמשחק שלנו"

אלישע לוי לא התרשם מהביקורות של הקהל שהוטחו בו בעקבות המגננה. "שלוש נקודות זה הצד השמח", אמר בסיום המשחק המאמן המנצח. "בכדורגל צריך לפעמים להתגונן 8-10 דקות. לא קרה שום דבר. הצלחנו להוביל 0:2, היינו יכולים לכבוש עוד ואז ספגנו והמומנטום התהפך. לא קורה כלום אם משחקים עם חלוץ אחד עשר דקות זה לא נורא, הרבה קבוצות בעולם משחקות ככה. אני מרוצה מאיך ששיחקנו. היו דברים טובים ופחות טובים, אבל אנחנו מעודדים".

המאמן אף התייחס לאחר מכן לקריאות הקהל הירוק, שצעק לו להתפטר וקרא בשמו של ראובן עטר. "הקריאות של הקהל לא משפיעות עליי", אמר לוי, "סך הכל הקהל של חיפה הוא קהל טוב, שרוצה ניצחונות. אחרי ניצחון כזה אפשר לשמוח".

המאמן התייחס גם לקריאות ושריקות הבוז שנשמעו מכיוון אוהדי חיפה בעת דקת הדומייה ואמר: "כולנו מצטערים על מה שקרה, אבל אני לא חושב שהאירוע הזה מייצג את הקהל של מכבי חיפה. אנו מגנים בכל תוקף את המקרה". בחיפה ביקשו להדגיש כי מדובר במספר מצומצם של אנשים ולא בקהל כולו.

בחיפה הביעו פליאה על העובדה שהקהל צעק "ביזיון" לאחר החילוף של ולדימיר דבאלישווילי באייל משומר. בקבוצה אמרו: "זה לא מטריד אותנו. הקהל יחשוב מה שהוא רוצה, מה שחשוב זה שלוש הנקודות". מי שזכה לעידוד מאסיבי מהקהל היה עידן ורד.

פרננדז דרש בשלומו של רפאלוב

ליאור רפאלוב, שענד את סרט הקפטן, כבש צמד ונפצע, התייחס למצבו הרפואי: "אני בסדר. הייתי קצת פצוע בשריר האחורי בקיץ וחשתי רגישות במהלך המשחק. יש לנו עשרה ימים להתכונן לבית"ר ויהיה בסדר.

"היו המון חלקים במשחק ששיחקנו משחק צירופים טוב והיה משחק אטרקטיבי מאוד", הוסיף רפאלוב, "היינו יכולים להרוג את המשחק כשהובלנו. המשחק התפתח כך שבני יהודה הצליחו לצמק ולהשוות. אנחנו שמחים שהצלחנו לשמור על היתרון בסוף וזה מה שחשוב".

רפאלוב התייחס לשאלה האם סרט הקפטן הוא שנותן לו את הכוח: "לא בגלל סרט הקפטן כבשתי צמד. לא משנה אם אני או פיטר נהיה הקפטנים. יש לנו שני קפטנים ראשונים שהם יניב קטן וניר דוידוביץ', כך שזה לא משנה במיוחד".

בסיום המשחק הגיע מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז למתחם חדר ההלבשה של מכבי חיפה ושוחח עם הבעלים יעקב שחר, כשמאוחר יותר נכנס פנימה ושוחח גם עם אלישע לוי ועוזרו גיורגי דרסיליה. פרננדז אמר לשניים: "היה לכם משחק נהדר, רציתי לשאול מה עם הפציעה של ליאור רפאלוב?". לוי השיב כי לא מדובר בפציעה רצינית. רפאלוב סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ולכן ביקש להתחלף. הקשר יערוך טיפולים ועשוי להיעדר משני האימונים הקרובים אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר לבית"ר ירושלים, כמו גם גוסטבו בוקולי ששב לאימונים.

בתוך כך, מצבו של יניב קטן, שעורך אימוני ריצה מלאים השתפר מאוד, ובצוות המקצועי מאמינים שיחזור למשחק מול בית"ר ירושלים. "המצב משתפר, מקווה שאהיה כשיר למשחק הקרוב", אמר הקפטן.

דרור קשטן: "מרגיש פספוס"

בני יהודה יכולה לחוש תחושת אכזבה מסוימת כיוון שהיא כבר שבה מפיגור בן שני שערים לשוויון וספגה שער בפנדל מפוקפק, אלא שהקבוצה הזהובה הייתה רחוקה מלהרשים. דרור קשטן נשמע מאוכזב בסיום: "אני מרגיש פספוס. אני חושב שהתנהל משחק טוב. לחזור מ-2:0 נגד מכבי חיפה זה טוב, אבל חבל שההרגשה הטובה התקלקלה בפנדל שאני לא בטוח שהיה. אני מרגיש מאוכזב כי אני חושב שבני יהודה היטיבה לשחק.

"לא פתחנו טוב את המשחק, אבל השתלטנו לאט לאט על המשחק וסיכנו את השער", הוסיף קשטן. "במחצית השנייה חיפה עשתה חילופים הגנתיים. יכולנו גם לכבוש את ה-2:3, אך לא הצלחנו ליהנות אפילו מהשוויון. כל הכבוד לבחורים שידעו לחזור מפיגור מול חיפה וליישם את כל מה שעבדנו עליו באימונים".

על העובדה שבלילי שיחק אמר קשטן: "אלו ימים קשים למשפחה ולפיני. הוא היה מאוד החלטי ורצה להתאמן ולשחק. כשהוא התבשר בתום האימון שאמו נפטרה, הוא הודיע שהוא מבקש לשחק. זו היתה בקשתה האחרונה של אמו וצריך לכבד אותה".

בבני יהודה באו בטענות קשות לשיפוט של זיו אדלר, וטענו שקופחו לאורך מהלך המשחק בהרבה שריקות, כשהשיא לטענתם הגיע עם השריקה לפנדל שנשרק לזכות חיפה. כמו כן, בבני יהודה לא הבינו מדוע אדלר לא שלף לפחות כרטיס צהוב לשחקן שפצע את עוז ראלי, שהוחלף בעקבות הפציעה בהפסקה. ראלי סובל מחבלה בקרסול, הוא ייבדק בימים הקרובים כדי לברר את חומרת הפציעה.

גורם בבני יהודה אמר על השיפוט: "חבל מאוד שהשריקות מגיעות מאוד בקלות נגד בני יהודה ולטובת מכבי חיפה, אם זה היה הפוך הפנדל לא היה נשרק. צריך לעשות סוף לשריקות האלה ולטעויות הללו".

אגב אדלר, הרי שהוא קיצר מאוד את דקת הדומיה לזכרה של קלרה בלילי, אמו של פיני בלילי, בשל קריאות מכוערות ושריקות בוז שנשמעו מכיוון היציע של אוהדי מכבי חיפה. שחקני בני יהודה תמכו ועודדו את בלילי מאוד במהלך המשחק לאור כך שהחליט לשחק למרות פטירתה של אמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully