וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות פיזי בין וויל סולומון לגייב פרואיט במועדון

25.9.2010 / 21:10

שחקני הפועל ירושלים ועירוני אשקלון התקוטטו לאחר ויכוח במועדון בתל אביב. נוכח במקום: "זה היה יכול להיגמר גרוע יותר"

בהפועל ירושלים ועירוני אשקלון הופתעו היום (שבת) לגלות על תקרית שהתרחשה אמש בתל אביב בין שחקן ירושלים וויל סולומון לבין שחקנה של אשקלון גייב פרואיט. על פי עדויות הגיע סולומון למועדון ה"ג'י ספוט" בתל אביב מלווה בשחקניו לקבוצה דיון דוואל וג'ייסון ריץ', ופרואיט הגיע עם ראשון טרנר, ובמהלך שיחה ביניהם פרץ ויכוח. השניים נפגשו יותר מאוחר במסעדת ה"דיקסי" ובין השניים פרצה תגרה שנגמרה רק בזכות התערבותם של מספר שחקנים אחרים שנכחו במקום.

"היה שם בלאגן אחד גדול", תיאר הערב אחד משחקני ליגת העל שנכח למקום את ההתרחשות לוואלה! ספורט, "מהרגע שהשניים נכנסו למקום לא עבר הרבה זמן עד שהם התקוטטו. זה היה נראה מתוכנן מראש, ואם לא היו עוד שחקנים באיזור, זה היה יכול להיגמר גרוע יותר". שחקן אחר שנכח במקום אישר את הדברים והוסיף: "כבר בג'י ספוט פרץ ויכוח אחרי שפרואיט התגאה באליפות שזכה עם בוסטון, מה שסולומון לא בדיוק אהב לשמוע, ומפה זה רק התחמם".

בעירוני אשקלון שוחחו היום עם גייב פרואיט שהכחיש את הדברים, אך בקבוצה ממשיכים לברר פרטים על ההתחרשויות. היו"ר אבי נמרודי מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "אם תמצא אינדיקציה לאלימות פיזית בין השחקנים, המועדון ינקוט בצעדים משמעתיים כנגד השחקן. בשלב זה לאחר הבירורים שנעשו לא נמצאו עדויות למעשים המתוארים".

מהפועל ירושלים נמסר בתגובה: "לא הייתה תקרית פיזית, היה ויכוח מילולי ביניהם מי שחקן יותר טוב, ובכך זה הסתיים. חבל שעושים עניין כזה גדול מכלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully