וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: האם תקופת ההחלמה של יצחקי תתקצר?

25.9.2010 / 21:45

במהלך הניתוח שעבר בהצלחה התברר שהחלוץ עשוי לחזור מוקדם מהצפוי. רנגלוב תורגל במקום עטר לקראת אשדוד

כחודש לאחר שנפצע במשחק הליגה הראשון נגד מכבי חיפה, עבר היום (שבת) חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי ניתוח לאיחוי הרצועה הצולבת. יצחקי, כזכור, נפצע בצורה קשה כשקרע את הרצועה. יצחקי, שחגג היום את יום הולדתו ה-26, עבר את הניתוח בברצלונה והוא ישהה מספר ימים נוספים בעיר הקטלאנית ויחל בטיפול פיזיותרפי החל מיום ראשון.

כמו כן, ייתכן שתקופת ההחלמה של יצחקי תתקצר. בתחילה חשבו במכבי כי יצחקי ייעדר לתקופה של כחצי שנה ולמעשה גמר את העונה, אלא שבמהלך הניתוח שעבר בהצלחה, התברר שלא היה צריך לשחזר את הרצועה אלא לפעול רק לאיחוי הקרע, דבר שיכול לקצר את זמן תקופת ההחלמה של החלוץ.

בתוך כך, הקבוצה הצהובה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הליגה שיינעל את המחזור הרביעי בליגה כאשר תתארח באשדוד אצל הקבוצה המקומית. מכבי מגיעה מעודדת, לאחר הניצחון 1:5 על מכבי נתניה בגביע הטוטו באמצע השבוע שעבר, אבל הצהובים יודעים שבליגה זה סיפור אחר.

המאמן יוסי מזרחי והמנג'ר אבי נמני עדיין מתלבטים לגבי ההרכב הפותח של הקבוצה כשהחלוץ הבולגרי החדש של הקבוצה דימיטאר רנגלוב תופקד באימון במקומו של אלירן עטר. עם זאת, לא ברור עדיין האם רנגלוב יקבל את הקרדיט ויפתח, לראשונה העונה בליגה במשחק. ביום ראשון תערוך הקבוצה את האימון המסכם (16:30). כ-2,000 אוהדים צפויים ללוות אותה למשחק החוץ באצטדיון הי"א באשדוד.

עדכון ראשון 19:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully